Komunikaty PR

One2tribe prezentuje skokowy wzrost przychodów i ma ambitne plany

2022-08-17  |  01:00
Biuro prasowe

Notowana na NewConnect One2tribe SA, po raz pierwszy po kwietniowym połączeniu spółek JWA SA z One2tribe Sp. z o.o. – zaprezentowała wyniki uzyskane w Q2 br. W okresie od kwietnia do czerwca 2022 firma odnotowała przychody jednostkowe w wysokości 2,2 mln zł, w analogicznym okresie ub. roku wynik ten wyniósł niespełna – 0,17 mln zł.  Obecnie głównym przedmiotem działalności One2tribe SA jest oferowanie rozwiązań do zarządzania wydajnością i motywowania pracowników bazujących na platformie Tribeware. Z narzędzia korzysta już ponad 80 tys. użytkowników w 7 krajach, a plany rozwoju spółki są znacznie większe

- Raport za Q2 br. jest szczególny, ze względu na pierwszą prezentację wyników finansowych po połączeniu Spółek JWA SA z One2tribe sp. z o.o., które dokonało się 7 kwietnia 2022 roku. Obowiązujące uwarunkowania prawne i rachunkowe wpłynęły na brak możliwości uwzględnienia pełnych wyników i zysku spółki za ubiegły kwartał, natomiast doszedł obowiązek konsolidacji spółek zależnych. Z tego względu  przedstawione wyniki nie oddają pełni możliwości spółki, którą One2tribe SA jest dziś. Warto podkreślić, że realizujemy w niej model biznesowy, który konsekwentnie rozwijamy od ponad sześciu lat w dwudziestoletniej historii One2tribe sp. z o.o. – mówi Radosław Sosnowski, Prezes Zarządu.

One2tribe Sp. z o.o. zamknęła rok 2021 przychodami na poziomie 11,9 mln zł, z wynikiem 1,5 mln zł EBITDA i 0,1 mln zł zysku netto. Dzień przed połączeniem spółek przychody One2tribe sp z o.o., od początku roku, wyniosły 2,5 mln zł, zaś wartość EBITDA i zysk netto wyniosły kolejno 0,4 mln zł i 0,1 mln zł.

- Każdego roku jednostkowe przychody One2tribe sp. z o.o., pomijając 2020 r., który był naznaczony pandemią, rosły o kilkadziesiąt procent. Od kilku lat utrzymywaliśmy dodatni wskaźnik EBITDA, który jest widoczny także w bieżącym raporcie. Strata na poziomie 0,3 mln zł w One2tribe SA spowodowana jest głównie amortyzacją, której wysokość wynika z poniesionych wieloletnich nakładów na naszą platformę technologiczną Tribeware. Historycznie największe znaczenie dla wyników One2tribe ma zawsze druga połowa roku, ze względu na intensyfikację działań po stronie naszych klientów. Liczymy więc, że kolejne miesiące będą dla nas pozytywne, co znajdzie odzwierciedlenie w przyszłych wynikach - dodaje Wojciech Ozimek Wiceprezes Zarządu.

One2tribe SA oferuje  narzędzia do zarządzania wydajnością i motywowania pracowników, wykorzystując dane i algorytmy, a także rozwiązania psychologii behawioralnej. Głównym produktem jest platforma Tribeware, z której korzysta obecnie ponad 80 tys. użytkowników na 7 rynkach (Polska i kraje arabskie). Są to głównie firmy z branży sprzedaży detalicznej (retail), farmacji i finansowej.  Wśród największych klientów można wyróżnić takie marki jak Lidl, Sanofi, Bayer, Play, Santander Bank Polska czy Vision Express. Z początkiem sierpnia One2tribe SA zawarła umowę z IKEA Retail sp. z o.o. na licencjonowanie swojej platformy.

- Z rozwiązań Tribeware korzystają wiodące marki, a co najważniejsze osiągają z tego tytułu wymierne efekty, co z kolei przekłada się na zainteresowanie kolejnych klientów. Widzimy bardzo duży potencjał skalowania naszego biznesu na rynkach zagranicznych, co wiąże się z podniesieniem kapitału na rozwój One2tribe. To jedna z głównych motywacji do debiutu na rynku NewConnect. Ponadto Spółka ma status małej instytucji płatniczej, co może nam pomóc w samodzielnych operacjach związanych z wypłacaniem nagród pieniężnych pracownikom naszych klientów. Mamy łatwo skalowalny produkt w modelu SaaS, który sprawdził się na wymagających rynkach. Jesteśmy gotowi na kolejny krok w rozwoju naszej działalności – podsumowuje Wojciech Ozimek.

Rozwiązania One2tribe wielokrotnie były wyróżniane w międzynarodowych konkursach (m.in. IBM Watson AI XPRIZE, Vivatech Challenge). Firma oferuje usługi w trzech liniach produktowych: platforma oferowana jako SaaS (Software as a Service), nagradzanie i rozliczanie pracowników (katalog nagród, obsługa finansowa, logistyczna i podatkowa) oraz konsulting w obszarze programów motywacyjnych, zarządzanie wydajnością zespołu, poprawa wskaźników.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.