Komunikaty PR

One2tribe prezentuje skokowy wzrost przychodów i ma ambitne plany

2022-08-17  |  01:00
Biuro prasowe

Notowana na NewConnect One2tribe SA, po raz pierwszy po kwietniowym połączeniu spółek JWA SA z One2tribe Sp. z o.o. – zaprezentowała wyniki uzyskane w Q2 br. W okresie od kwietnia do czerwca 2022 firma odnotowała przychody jednostkowe w wysokości 2,2 mln zł, w analogicznym okresie ub. roku wynik ten wyniósł niespełna – 0,17 mln zł.  Obecnie głównym przedmiotem działalności One2tribe SA jest oferowanie rozwiązań do zarządzania wydajnością i motywowania pracowników bazujących na platformie Tribeware. Z narzędzia korzysta już ponad 80 tys. użytkowników w 7 krajach, a plany rozwoju spółki są znacznie większe

- Raport za Q2 br. jest szczególny, ze względu na pierwszą prezentację wyników finansowych po połączeniu Spółek JWA SA z One2tribe sp. z o.o., które dokonało się 7 kwietnia 2022 roku. Obowiązujące uwarunkowania prawne i rachunkowe wpłynęły na brak możliwości uwzględnienia pełnych wyników i zysku spółki za ubiegły kwartał, natomiast doszedł obowiązek konsolidacji spółek zależnych. Z tego względu  przedstawione wyniki nie oddają pełni możliwości spółki, którą One2tribe SA jest dziś. Warto podkreślić, że realizujemy w niej model biznesowy, który konsekwentnie rozwijamy od ponad sześciu lat w dwudziestoletniej historii One2tribe sp. z o.o. – mówi Radosław Sosnowski, Prezes Zarządu.

One2tribe Sp. z o.o. zamknęła rok 2021 przychodami na poziomie 11,9 mln zł, z wynikiem 1,5 mln zł EBITDA i 0,1 mln zł zysku netto. Dzień przed połączeniem spółek przychody One2tribe sp z o.o., od początku roku, wyniosły 2,5 mln zł, zaś wartość EBITDA i zysk netto wyniosły kolejno 0,4 mln zł i 0,1 mln zł.

- Każdego roku jednostkowe przychody One2tribe sp. z o.o., pomijając 2020 r., który był naznaczony pandemią, rosły o kilkadziesiąt procent. Od kilku lat utrzymywaliśmy dodatni wskaźnik EBITDA, który jest widoczny także w bieżącym raporcie. Strata na poziomie 0,3 mln zł w One2tribe SA spowodowana jest głównie amortyzacją, której wysokość wynika z poniesionych wieloletnich nakładów na naszą platformę technologiczną Tribeware. Historycznie największe znaczenie dla wyników One2tribe ma zawsze druga połowa roku, ze względu na intensyfikację działań po stronie naszych klientów. Liczymy więc, że kolejne miesiące będą dla nas pozytywne, co znajdzie odzwierciedlenie w przyszłych wynikach - dodaje Wojciech Ozimek Wiceprezes Zarządu.

One2tribe SA oferuje  narzędzia do zarządzania wydajnością i motywowania pracowników, wykorzystując dane i algorytmy, a także rozwiązania psychologii behawioralnej. Głównym produktem jest platforma Tribeware, z której korzysta obecnie ponad 80 tys. użytkowników na 7 rynkach (Polska i kraje arabskie). Są to głównie firmy z branży sprzedaży detalicznej (retail), farmacji i finansowej.  Wśród największych klientów można wyróżnić takie marki jak Lidl, Sanofi, Bayer, Play, Santander Bank Polska czy Vision Express. Z początkiem sierpnia One2tribe SA zawarła umowę z IKEA Retail sp. z o.o. na licencjonowanie swojej platformy.

- Z rozwiązań Tribeware korzystają wiodące marki, a co najważniejsze osiągają z tego tytułu wymierne efekty, co z kolei przekłada się na zainteresowanie kolejnych klientów. Widzimy bardzo duży potencjał skalowania naszego biznesu na rynkach zagranicznych, co wiąże się z podniesieniem kapitału na rozwój One2tribe. To jedna z głównych motywacji do debiutu na rynku NewConnect. Ponadto Spółka ma status małej instytucji płatniczej, co może nam pomóc w samodzielnych operacjach związanych z wypłacaniem nagród pieniężnych pracownikom naszych klientów. Mamy łatwo skalowalny produkt w modelu SaaS, który sprawdził się na wymagających rynkach. Jesteśmy gotowi na kolejny krok w rozwoju naszej działalności – podsumowuje Wojciech Ozimek.

Rozwiązania One2tribe wielokrotnie były wyróżniane w międzynarodowych konkursach (m.in. IBM Watson AI XPRIZE, Vivatech Challenge). Firma oferuje usługi w trzech liniach produktowych: platforma oferowana jako SaaS (Software as a Service), nagradzanie i rozliczanie pracowników (katalog nagród, obsługa finansowa, logistyczna i podatkowa) oraz konsulting w obszarze programów motywacyjnych, zarządzanie wydajnością zespołu, poprawa wskaźników.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:45

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł
Giełda Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
2024-04-23 | 17:30

Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’

Już 11 czerwca br., w prestiżowej przestrzeni Rotundy PKO BP, odbędzie się konferencja ‘Kapitał na Zdrowie’ – to niepowtarzalna okazja do uczestnictwa w dyskusjach między
Giełda Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
2024-04-17 | 12:15

Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki

Popyt zgłoszony przez inwestorów kolejny miesiąc z rzędu wyraźnie przewyższył kwoty emisji i wyniósł 304,1 mln zł. W marcu emitenci przeprowadzili 6 emisji obligacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.