One2tribe prezentuje skokowy wzrost przychodów i ma ambitne plany
Notowana na NewConnect One2tribe SA, po raz pierwszy po kwietniowym połączeniu spółek JWA SA z One2tribe Sp. z o.o. – zaprezentowała wyniki uzyskane w Q2 br. W okresie od kwietnia do czerwca 2022 firma odnotowała przychody jednostkowe w wysokości 2,2 mln zł, w analogicznym okresie ub. roku wynik ten wyniósł niespełna – 0,17 mln zł. Obecnie głównym przedmiotem działalności One2tribe SA jest oferowanie rozwiązań do zarządzania wydajnością i motywowania pracowników bazujących na platformie Tribeware. Z narzędzia korzysta już ponad 80 tys. użytkowników w 7 krajach, a plany rozwoju spółki są znacznie większe
- Raport za Q2 br. jest szczególny, ze względu na pierwszą prezentację wyników finansowych po połączeniu Spółek JWA SA z One2tribe sp. z o.o., które dokonało się 7 kwietnia 2022 roku. Obowiązujące uwarunkowania prawne i rachunkowe wpłynęły na brak możliwości uwzględnienia pełnych wyników i zysku spółki za ubiegły kwartał, natomiast doszedł obowiązek konsolidacji spółek zależnych. Z tego względu przedstawione wyniki nie oddają pełni możliwości spółki, którą One2tribe SA jest dziś. Warto podkreślić, że realizujemy w niej model biznesowy, który konsekwentnie rozwijamy od ponad sześciu lat w dwudziestoletniej historii One2tribe sp. z o.o. – mówi Radosław Sosnowski, Prezes Zarządu.
One2tribe Sp. z o.o. zamknęła rok 2021 przychodami na poziomie 11,9 mln zł, z wynikiem 1,5 mln zł EBITDA i 0,1 mln zł zysku netto. Dzień przed połączeniem spółek przychody One2tribe sp z o.o., od początku roku, wyniosły 2,5 mln zł, zaś wartość EBITDA i zysk netto wyniosły kolejno 0,4 mln zł i 0,1 mln zł.
- Każdego roku jednostkowe przychody One2tribe sp. z o.o., pomijając 2020 r., który był naznaczony pandemią, rosły o kilkadziesiąt procent. Od kilku lat utrzymywaliśmy dodatni wskaźnik EBITDA, który jest widoczny także w bieżącym raporcie. Strata na poziomie 0,3 mln zł w One2tribe SA spowodowana jest głównie amortyzacją, której wysokość wynika z poniesionych wieloletnich nakładów na naszą platformę technologiczną Tribeware. Historycznie największe znaczenie dla wyników One2tribe ma zawsze druga połowa roku, ze względu na intensyfikację działań po stronie naszych klientów. Liczymy więc, że kolejne miesiące będą dla nas pozytywne, co znajdzie odzwierciedlenie w przyszłych wynikach - dodaje Wojciech Ozimek Wiceprezes Zarządu.
One2tribe SA oferuje narzędzia do zarządzania wydajnością i motywowania pracowników, wykorzystując dane i algorytmy, a także rozwiązania psychologii behawioralnej. Głównym produktem jest platforma Tribeware, z której korzysta obecnie ponad 80 tys. użytkowników na 7 rynkach (Polska i kraje arabskie). Są to głównie firmy z branży sprzedaży detalicznej (retail), farmacji i finansowej. Wśród największych klientów można wyróżnić takie marki jak Lidl, Sanofi, Bayer, Play, Santander Bank Polska czy Vision Express. Z początkiem sierpnia One2tribe SA zawarła umowę z IKEA Retail sp. z o.o. na licencjonowanie swojej platformy.
- Z rozwiązań Tribeware korzystają wiodące marki, a co najważniejsze osiągają z tego tytułu wymierne efekty, co z kolei przekłada się na zainteresowanie kolejnych klientów. Widzimy bardzo duży potencjał skalowania naszego biznesu na rynkach zagranicznych, co wiąże się z podniesieniem kapitału na rozwój One2tribe. To jedna z głównych motywacji do debiutu na rynku NewConnect. Ponadto Spółka ma status małej instytucji płatniczej, co może nam pomóc w samodzielnych operacjach związanych z wypłacaniem nagród pieniężnych pracownikom naszych klientów. Mamy łatwo skalowalny produkt w modelu SaaS, który sprawdził się na wymagających rynkach. Jesteśmy gotowi na kolejny krok w rozwoju naszej działalności – podsumowuje Wojciech Ozimek.
Rozwiązania One2tribe wielokrotnie były wyróżniane w międzynarodowych konkursach (m.in. IBM Watson AI XPRIZE, Vivatech Challenge). Firma oferuje usługi w trzech liniach produktowych: platforma oferowana jako SaaS (Software as a Service), nagradzanie i rozliczanie pracowników (katalog nagród, obsługa finansowa, logistyczna i podatkowa) oraz konsulting w obszarze programów motywacyjnych, zarządzanie wydajnością zespołu, poprawa wskaźników.
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Big Cheese Studio S.A. z imponującym wzrostem zysku netto
Thorium Space i SWISSto12 podpisali strategiczną umowę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.