Komunikaty PR

One2tribe prezentuje skokowy wzrost przychodów i ma ambitne plany

2022-08-17  |  01:00
Biuro prasowe

Notowana na NewConnect One2tribe SA, po raz pierwszy po kwietniowym połączeniu spółek JWA SA z One2tribe Sp. z o.o. – zaprezentowała wyniki uzyskane w Q2 br. W okresie od kwietnia do czerwca 2022 firma odnotowała przychody jednostkowe w wysokości 2,2 mln zł, w analogicznym okresie ub. roku wynik ten wyniósł niespełna – 0,17 mln zł.  Obecnie głównym przedmiotem działalności One2tribe SA jest oferowanie rozwiązań do zarządzania wydajnością i motywowania pracowników bazujących na platformie Tribeware. Z narzędzia korzysta już ponad 80 tys. użytkowników w 7 krajach, a plany rozwoju spółki są znacznie większe

- Raport za Q2 br. jest szczególny, ze względu na pierwszą prezentację wyników finansowych po połączeniu Spółek JWA SA z One2tribe sp. z o.o., które dokonało się 7 kwietnia 2022 roku. Obowiązujące uwarunkowania prawne i rachunkowe wpłynęły na brak możliwości uwzględnienia pełnych wyników i zysku spółki za ubiegły kwartał, natomiast doszedł obowiązek konsolidacji spółek zależnych. Z tego względu  przedstawione wyniki nie oddają pełni możliwości spółki, którą One2tribe SA jest dziś. Warto podkreślić, że realizujemy w niej model biznesowy, który konsekwentnie rozwijamy od ponad sześciu lat w dwudziestoletniej historii One2tribe sp. z o.o. – mówi Radosław Sosnowski, Prezes Zarządu.

One2tribe Sp. z o.o. zamknęła rok 2021 przychodami na poziomie 11,9 mln zł, z wynikiem 1,5 mln zł EBITDA i 0,1 mln zł zysku netto. Dzień przed połączeniem spółek przychody One2tribe sp z o.o., od początku roku, wyniosły 2,5 mln zł, zaś wartość EBITDA i zysk netto wyniosły kolejno 0,4 mln zł i 0,1 mln zł.

- Każdego roku jednostkowe przychody One2tribe sp. z o.o., pomijając 2020 r., który był naznaczony pandemią, rosły o kilkadziesiąt procent. Od kilku lat utrzymywaliśmy dodatni wskaźnik EBITDA, który jest widoczny także w bieżącym raporcie. Strata na poziomie 0,3 mln zł w One2tribe SA spowodowana jest głównie amortyzacją, której wysokość wynika z poniesionych wieloletnich nakładów na naszą platformę technologiczną Tribeware. Historycznie największe znaczenie dla wyników One2tribe ma zawsze druga połowa roku, ze względu na intensyfikację działań po stronie naszych klientów. Liczymy więc, że kolejne miesiące będą dla nas pozytywne, co znajdzie odzwierciedlenie w przyszłych wynikach - dodaje Wojciech Ozimek Wiceprezes Zarządu.

One2tribe SA oferuje  narzędzia do zarządzania wydajnością i motywowania pracowników, wykorzystując dane i algorytmy, a także rozwiązania psychologii behawioralnej. Głównym produktem jest platforma Tribeware, z której korzysta obecnie ponad 80 tys. użytkowników na 7 rynkach (Polska i kraje arabskie). Są to głównie firmy z branży sprzedaży detalicznej (retail), farmacji i finansowej.  Wśród największych klientów można wyróżnić takie marki jak Lidl, Sanofi, Bayer, Play, Santander Bank Polska czy Vision Express. Z początkiem sierpnia One2tribe SA zawarła umowę z IKEA Retail sp. z o.o. na licencjonowanie swojej platformy.

- Z rozwiązań Tribeware korzystają wiodące marki, a co najważniejsze osiągają z tego tytułu wymierne efekty, co z kolei przekłada się na zainteresowanie kolejnych klientów. Widzimy bardzo duży potencjał skalowania naszego biznesu na rynkach zagranicznych, co wiąże się z podniesieniem kapitału na rozwój One2tribe. To jedna z głównych motywacji do debiutu na rynku NewConnect. Ponadto Spółka ma status małej instytucji płatniczej, co może nam pomóc w samodzielnych operacjach związanych z wypłacaniem nagród pieniężnych pracownikom naszych klientów. Mamy łatwo skalowalny produkt w modelu SaaS, który sprawdził się na wymagających rynkach. Jesteśmy gotowi na kolejny krok w rozwoju naszej działalności – podsumowuje Wojciech Ozimek.

Rozwiązania One2tribe wielokrotnie były wyróżniane w międzynarodowych konkursach (m.in. IBM Watson AI XPRIZE, Vivatech Challenge). Firma oferuje usługi w trzech liniach produktowych: platforma oferowana jako SaaS (Software as a Service), nagradzanie i rozliczanie pracowników (katalog nagród, obsługa finansowa, logistyczna i podatkowa) oraz konsulting w obszarze programów motywacyjnych, zarządzanie wydajnością zespołu, poprawa wskaźników.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.