OXFELD – nowa marka w portfolio spółki DADELO S.A.
Dadelo S. A.
Podleśna 17
85-145 Bydgoszcz
pr|dadelo.pl| |pr|dadelo.pl
607 758 657
https://ir.dadelo.pl/
Na pewno jakości i bezkompromisowego podejścia do produkcji – odpowiada Dyrektor Handlowy Dadelo S.A., Jacek Zieziulewicz. Wieloletnie doświadczenie w sprzedaży rowerów, dobra znajomość rynku oraz konkurencji połączone z kompetencjami zdobytymi przy rozwoju wcześniejszych brandów pozwoliły na stworzenie marki gotowej, by sprostać wyzwaniom stawianym przez klientów.
Wprowadzenie do sprzedaży produktów sygnowanych logo Oxfeld to kolejny krok w realizacji planu rozwoju Spółki, który umocni jej pozycję. Nowa marka to również sposób na zwiększenie dostępności rowerów na wciąż niepewnym po-covidowym rynku oraz wsparcie rodzimej gospodarki.
Lokalna i odpowiedzialna produkcja
Stawiamy na rodzimą produkcję. Flagowe modele Oxfeld projektowane i, co najważniejsze, produkowane są w Polsce. Dzięki temu nie tylko napędzamy polską gospodarkę, ale mamy dużo większy, realny wpływ na jakość schodzących z taśmy montażowej rowerów – mówi Jacek Zieziulewicz.
Oxfeldy składane są w systemie gniazdowym, oznacza to, że każdy z rowerów wychodzących z fabryki montowany jest od początku do końca przez jednego Mistrza. Ten rodzaj produkcji pozwala na rygorystyczną kontrolę wszystkich wchodzących do sprzedaży produktów oraz przekłada się na unikalność każdego egzemplarza. Przyszli użytkownicy na pewno zauważą z jaką dbałością wykonany jest ich rower. Na szczególną uwagę zasługuje schludność położenia spawów, wybór trwałych i kompatybilnych komponentów Shimano, czy podążający za światowymi trendami design.
Marka kładzie również duży nacisk na eko-świadomość. Lokalna produkcja i bliskość głównego centrum logistyczno-dystrybucyjnego Spółki przekłada się na zmniejszenie śladu węglowego. Świadomi klienci na pewno zwrócą uwagę na ograniczenie do minimum ilość plastiku w kartonach, w których wysłane są rowery oraz redukcję zużycia papieru, dzięki wysyłce dobrze przemyślanej i przyjaznej dla użytkownika elektronicznej wersji instrukcji obsługi.
Dostępność
Rowery marki Oxfeld dostępne są w wyłącznej sprzedaży w sklepie CentrumRowerowe.pl. W kolekcji znajdują się rowery z najpopularniejszych segmentów, czyli modele crossowe, trekkingowe oraz MTB w szerokiej rozmiarówce. Kolekcję w nadchodzących miesiącach uzupełnią rowery dirtowe oraz modele dziecięce. Klienci mogą również spodziewać się rowerów elektrycznych, które są oczkiem w głowie projektantów.
Elektromobilność
Oxfeld od samego początku chce stawiać na jakość i przystępność, podążać za trendami i rosnącymi wymaganiami Klientów oraz za ich coraz większą świadomością. Z roku na rok rośnie popularność rowerów elektrycznych oraz ich udział w rynku. Nie brakuje jednak rowerów z wątpliwej jakości wspomaganiem, dlatego Oxfeld stawia na modele wyposażone w silniki Shimano Steps.
- Coraz częściej na polskich ścieżkach rowerowych spotykamy elektryki, co jest potwierdzeniem światowego trendu. – zaznacza Dyrektor Handlowy Dadelo S.A., Jacek Zieziulewicz. – Zależało nam na wprowadzeniu do sprzedaży rowerów dostępnych dla szerokiej grupy klientów i na których sami chcielibyśmy jeździć, a jednocześnie przystępnych cenowo. Myślę, że udało nam się to zrobić – właśnie dzięki marce Oxfeld.
Dadelo S.A.
Spółka Dadelo S.A. specjalizuje się w sprzedaży rowerów, akcesoriów i części rowerowych. Platformę CentrumRowerowe.pl, przez którą prowadzona jest dystrybucja, codziennie odwiedza tysiące osób. Pracownicy Spółki to nie tylko specjaliści w swoich dziedzinach, ale również pasjonaci kolarstwa, którzy o rowerach wiedzą wszystko. Poza sprzedażą jak najszerszej oferty produktów, Dadelo stara się również codziennie edukować i pomagać w zakresie rowerowej wiedzy.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.