OXFELD – nowa marka w portfolio spółki DADELO S.A.
Dadelo S. A.
Podleśna 17
85-145 Bydgoszcz
pr|dadelo.pl| |pr|dadelo.pl
607 758 657
https://ir.dadelo.pl/
Na pewno jakości i bezkompromisowego podejścia do produkcji – odpowiada Dyrektor Handlowy Dadelo S.A., Jacek Zieziulewicz. Wieloletnie doświadczenie w sprzedaży rowerów, dobra znajomość rynku oraz konkurencji połączone z kompetencjami zdobytymi przy rozwoju wcześniejszych brandów pozwoliły na stworzenie marki gotowej, by sprostać wyzwaniom stawianym przez klientów.
Wprowadzenie do sprzedaży produktów sygnowanych logo Oxfeld to kolejny krok w realizacji planu rozwoju Spółki, który umocni jej pozycję. Nowa marka to również sposób na zwiększenie dostępności rowerów na wciąż niepewnym po-covidowym rynku oraz wsparcie rodzimej gospodarki.
Lokalna i odpowiedzialna produkcja
Stawiamy na rodzimą produkcję. Flagowe modele Oxfeld projektowane i, co najważniejsze, produkowane są w Polsce. Dzięki temu nie tylko napędzamy polską gospodarkę, ale mamy dużo większy, realny wpływ na jakość schodzących z taśmy montażowej rowerów – mówi Jacek Zieziulewicz.
Oxfeldy składane są w systemie gniazdowym, oznacza to, że każdy z rowerów wychodzących z fabryki montowany jest od początku do końca przez jednego Mistrza. Ten rodzaj produkcji pozwala na rygorystyczną kontrolę wszystkich wchodzących do sprzedaży produktów oraz przekłada się na unikalność każdego egzemplarza. Przyszli użytkownicy na pewno zauważą z jaką dbałością wykonany jest ich rower. Na szczególną uwagę zasługuje schludność położenia spawów, wybór trwałych i kompatybilnych komponentów Shimano, czy podążający za światowymi trendami design.
Marka kładzie również duży nacisk na eko-świadomość. Lokalna produkcja i bliskość głównego centrum logistyczno-dystrybucyjnego Spółki przekłada się na zmniejszenie śladu węglowego. Świadomi klienci na pewno zwrócą uwagę na ograniczenie do minimum ilość plastiku w kartonach, w których wysłane są rowery oraz redukcję zużycia papieru, dzięki wysyłce dobrze przemyślanej i przyjaznej dla użytkownika elektronicznej wersji instrukcji obsługi.
Dostępność
Rowery marki Oxfeld dostępne są w wyłącznej sprzedaży w sklepie CentrumRowerowe.pl. W kolekcji znajdują się rowery z najpopularniejszych segmentów, czyli modele crossowe, trekkingowe oraz MTB w szerokiej rozmiarówce. Kolekcję w nadchodzących miesiącach uzupełnią rowery dirtowe oraz modele dziecięce. Klienci mogą również spodziewać się rowerów elektrycznych, które są oczkiem w głowie projektantów.
Elektromobilność
Oxfeld od samego początku chce stawiać na jakość i przystępność, podążać za trendami i rosnącymi wymaganiami Klientów oraz za ich coraz większą świadomością. Z roku na rok rośnie popularność rowerów elektrycznych oraz ich udział w rynku. Nie brakuje jednak rowerów z wątpliwej jakości wspomaganiem, dlatego Oxfeld stawia na modele wyposażone w silniki Shimano Steps.
- Coraz częściej na polskich ścieżkach rowerowych spotykamy elektryki, co jest potwierdzeniem światowego trendu. – zaznacza Dyrektor Handlowy Dadelo S.A., Jacek Zieziulewicz. – Zależało nam na wprowadzeniu do sprzedaży rowerów dostępnych dla szerokiej grupy klientów i na których sami chcielibyśmy jeździć, a jednocześnie przystępnych cenowo. Myślę, że udało nam się to zrobić – właśnie dzięki marce Oxfeld.
Dadelo S.A.
Spółka Dadelo S.A. specjalizuje się w sprzedaży rowerów, akcesoriów i części rowerowych. Platformę CentrumRowerowe.pl, przez którą prowadzona jest dystrybucja, codziennie odwiedza tysiące osób. Pracownicy Spółki to nie tylko specjaliści w swoich dziedzinach, ale również pasjonaci kolarstwa, którzy o rowerach wiedzą wszystko. Poza sprzedażą jak najszerszej oferty produktów, Dadelo stara się również codziennie edukować i pomagać w zakresie rowerowej wiedzy.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.