Komunikaty PR

Pierwsza gra z portfolio United Label Röki nominowana w The Game Awards

2020-11-27  |  11:00
Biuro prasowe

Röki, gra przygodowa inspirowana zimnym światem skandynawskiego folkloru wydana w lipcu przez United Label, otrzymała nominację w prestiżowym, branżowym wydarzeniu - The Game Awards, na najlepszą debiutancką grę indie 2020 roku.

- Nominacja do The Game Awards to dla nas świetna wiadomość, a zarazem potwierdzenie dobrze prowadzonej selekcji gier i zespołów produkcyjnych do portfolio United Label. Rocznie powstają tysiące gier indie, w tym wiele znaczących dla rynku,  a jednak to gra studia Polygon Treehouse, któremu zapewniliśmy kompleksowe wsparcie wydawnicze, została nominowana w uznanym corocznym wydarzeniu w branży – komentuje Tomasz Litwiniuk, prezes United Label.

United Label to platforma wydawnicza blisko współpracująca z Grupą CI Games. Spółka prowadzi globalną działalność, wpierając swoim know-how i doświadczeniem niezależnych deweloperów gier indie w procesie produkcji, komunikacji ze społecznością graczy oraz procesie wydawniczym. Spółka w swoim portfolio ma jeszcze trzy gry, które zostaną wydane w 2021 r.

Nominowana do nagrody, w kategorii najlepszej debiutanckiej gry indie w 2020 r,  gra Röki, pierwsza produkcja brytyjskiego studia Polygon Treehouse oraz pierwsza gra z portfolio wydawniczego United Label, miała swoją premierę na platformie PC w lipcu br. W październiku gra zadebiutowała na platformie Nintendo Switch. Gra jeszcze przed premierą została wyróżniona przez producenta konsoli jako jedna z najbardziej oczekiwanych gier 2020 roku. Do 5 listopada br. przychody ze sprzedaży gry wyniosły ponad 500 tys. zł, w tym ponad 200 tys. zł z platformy Nintendo Switch.

The Game Awards to jeden z najbardziej prestiżowych plebiscytów w branży gamingowej. Pierwsza gra spod skrzydeł United Label zawalczy w kategorii (Best Debut Game) z takimi tytułami jak m.in. Mortal Shell – gra souls-like wydana przez PlayStack czy Phasmophobia – kooperacyjny survival horror od Kinetic Games.  Gala wręczenia nagród odbędzie się zdalnie 10 grudnia, ale głosować na nominowane przez developerów i dziennikarzy z całego świata produkcje można już teraz (https://thegameawards.com/nominees/best-debut-game). Choć wydarzenie jest organizowane od 2014 roku, nie zabrakło tam polskich akcentów. Najbardziej uznana polska produkcja - Wiedźmin 3: Dziki Gon, została wybrana 5 lat temu na grę roku.

- Wszystko wskazuje na to, że Röki w ciągu kolejnych kilkunastu miesięcy będzie dalej cieszył się dużym zainteresowaniem. Tytuł na swojej wishliście ma prawie 100 tys. graczy. Jesteśmy też zadowoleni z wysokiej sprzedaży na platformie Nintendo Switch. Udowadnia to, że potrafimy z sukcesem wydawać produkcje na różne platformy – podkreśla Tomasz Litwiniuk.

Kolejnym tytułem w harmonogramie United Label jest produkcja studia Fallen Flag Studio - Eldest Souls, gra typu „souls-like” w stylu pixel-art. Gameplay jak i trailer gry został zaprezentowany na targach PAX oraz dużej imprezie gamingowej w Chinach – SONKWO, a sam tytuł obecnie plasuje się na liście top100 wśród najbardziej oczekiwanych gier na Steam z wishlistą sięgającą ponad 81 tys. osób. Jego premiera planowana jest na I kwartał 2021 r. Oprócz niego w następnym roku mają ukazać dwie inne produkcje wydawcy: Tails of Iron oraz Horae.

United Label w październiku złożyło Dokument Informacyjny na GPW i jest w trakcie procesu ubiegania się o dopuszczenie akcji do notowań na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.