Pixel Crow Games zapowiada grę Food Truck Empire
![Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_572946047.jpg)
Na platformie Steam zadebiutowała karta Food Truck Empire, gra 3D z gatunku tycoon, wraz z trailerem pokazującym pierwszy gameplay. Tytuł jest koprodukowany przez Pixel Crow Games S.A., studio z grupy kapitałowej Movie Games S.A. Jednocześnie Movie Games będzie wydawcą gry.
Food Truck Empire pozwala graczowi zarządzać i budować kulinarne imperium z perspektywy izometrycznego 3D. To największa produkcja w historii studia Pixel Crow Games S.A., będącego koproducentem w projekcie.
Gra oferować będzie między innymi możliwość stworzenia swoich własnych customowych food trucków, budowy i rozbudowy naszej siedziby głównej oraz dobieranie, odkrywanie i projektowanie menu posiłków do potrzeb klientów. Wszystko okraszone lekkim, przyjemnym tonem. Nie zabraknie też elementów humorystycznych. Tytuł realizuje zespół Lichthund, znany z filmu “Wszystko z nami w porządku”, traktującego o polskie scenie gier typu indie.
- Food Truck Empire to nasza pierwsza gra z gatunku tycoon. Gatunek jest niezwykle popularny, co udowadniają sukcesy takich tytułów jak Planet Zoo czy Jurassic World Evolution. Zarazem wciąż jest w nim miejsce na projekty indie, i wpasowanie się w tę niszę jest naszym celem. Projekt cechuje przyjemna, kolorowa grafika, która powinna spodobać się szerokiemu gronu odbiorców, a która dzięki stylizacji bardzo wolno się starzeje - mówi Damian Gasiński, prezes zarządu Pixel Crow Games S.A.
Data premiery Food Truck Empire jeszcze nie została określona. Strategia marketingowa gry zakłada synergię wewnątrz grupy Movie Games - szczególnie z Food Truck Simulator, tytułem DRAGO entertainment, twórców zeszłorocznego hitu Gas Station Simulator.
Food Truck Empire to nie jest jedyna producja w Pixel Crow. Spółka aktywnie rozwija projekt legendy gamedev - Maćka Miąsika - Total Alarm i prowadzi zaawansowane rozmowy z potencjalnymi wydawcami gry Fire Commander.
O Pixel Crow Games
Pixel Crow Pixel Crow Games S.A. to niezależne polskie studio produkcji gier wideo. Marka Pixel Crow została stworzona przez Macieja Miąsika i Adama Kozłowskiego, pionierów polskiej branży developmentu gier. Twórcy poznali się podczas produkcji pierwszej odsłony serii Wiedźmin, po czym połączyli siły, aby stworzyć Beat Cop - docenioną przez graczy i krytyków grę przygodową. Wkrótce po założeniu studia do zespołu Pixel Crow dołączyli Łukasz Pisarek, kolejny weteran branży gier, oraz utalentowany młody developer Damian Gasiński, obecnie Prezes Zarządu.
![Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/1166227565/gpw-dietl,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023
![DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_431683815,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
![Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_109163050,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Ochrona środowiska
![](https://www.newseria.pl/files/11111/riccardo-annandale-7e2pe9wjl9m-unsplash,w_274,_small.jpg)
Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces
Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.
Bankowość
Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą
![](https://www.newseria.pl/files/11111/lewicki-zmitrowicz-srodki-ue-foto,w_133,_small.jpg)
Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.
Ochrona środowiska
Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem
![](https://www.newseria.pl/files/11111/edp-biznes-oze,w_133,r_png,_small.png)
Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.