Komunikaty PR

Pixel Crow Games zapowiada grę Food Truck Empire

2022-02-17  |  14:30
Biuro prasowe

Na platformie Steam zadebiutowała karta Food Truck Empire, gra 3D z gatunku tycoon, wraz z trailerem pokazującym pierwszy gameplay. Tytuł jest koprodukowany przez Pixel Crow Games S.A., studio z grupy kapitałowej Movie Games S.A. Jednocześnie Movie Games będzie wydawcą gry.

Food Truck Empire pozwala graczowi zarządzać i budować kulinarne imperium z perspektywy izometrycznego 3D. To największa produkcja w historii studia Pixel Crow Games S.A., będącego koproducentem w projekcie.

Gra oferować będzie między innymi możliwość stworzenia swoich własnych customowych food trucków, budowy i rozbudowy naszej siedziby głównej oraz dobieranie, odkrywanie i projektowanie menu posiłków do potrzeb klientów. Wszystko okraszone lekkim, przyjemnym tonem. Nie zabraknie też elementów humorystycznych. Tytuł realizuje zespół Lichthund, znany z filmu “Wszystko z nami w porządku”, traktującego o polskie scenie gier typu indie.

- Food Truck Empire to nasza pierwsza gra z gatunku tycoon. Gatunek jest niezwykle popularny, co udowadniają sukcesy takich tytułów jak Planet Zoo czy Jurassic World Evolution. Zarazem wciąż jest w nim miejsce na projekty indie, i wpasowanie się w tę niszę jest naszym celem. Projekt cechuje przyjemna, kolorowa grafika, która powinna spodobać się szerokiemu gronu odbiorców, a która dzięki stylizacji bardzo wolno się starzeje - mówi Damian Gasiński, prezes zarządu Pixel Crow Games S.A.

Data premiery Food Truck Empire jeszcze nie została określona. Strategia marketingowa gry zakłada synergię wewnątrz grupy Movie Games - szczególnie z Food Truck Simulator, tytułem DRAGO entertainment, twórców zeszłorocznego hitu Gas Station Simulator.

Food Truck Empire to nie jest jedyna producja w Pixel Crow. Spółka aktywnie rozwija projekt legendy gamedev - Maćka Miąsika - Total Alarm i prowadzi zaawansowane rozmowy z potencjalnymi wydawcami gry Fire Commander.

 

O Pixel Crow Games

Pixel Crow Pixel Crow Games S.A. to niezależne polskie studio produkcji gier wideo. Marka Pixel Crow została stworzona przez Macieja Miąsika i Adama Kozłowskiego, pionierów polskiej branży developmentu gier. Twórcy poznali się podczas produkcji pierwszej odsłony serii Wiedźmin, po czym połączyli siły, aby stworzyć Beat Cop - docenioną przez graczy i krytyków grę przygodową. Wkrótce po założeniu studia do zespołu Pixel Crow dołączyli Łukasz Pisarek, kolejny weteran branży gier, oraz utalentowany młody developer Damian Gasiński, obecnie Prezes Zarządu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.