Komunikaty PR

Pixel Crow Games zapowiada grę Food Truck Empire

2022-02-17  |  14:30
Biuro prasowe

Na platformie Steam zadebiutowała karta Food Truck Empire, gra 3D z gatunku tycoon, wraz z trailerem pokazującym pierwszy gameplay. Tytuł jest koprodukowany przez Pixel Crow Games S.A., studio z grupy kapitałowej Movie Games S.A. Jednocześnie Movie Games będzie wydawcą gry.

Food Truck Empire pozwala graczowi zarządzać i budować kulinarne imperium z perspektywy izometrycznego 3D. To największa produkcja w historii studia Pixel Crow Games S.A., będącego koproducentem w projekcie.

Gra oferować będzie między innymi możliwość stworzenia swoich własnych customowych food trucków, budowy i rozbudowy naszej siedziby głównej oraz dobieranie, odkrywanie i projektowanie menu posiłków do potrzeb klientów. Wszystko okraszone lekkim, przyjemnym tonem. Nie zabraknie też elementów humorystycznych. Tytuł realizuje zespół Lichthund, znany z filmu “Wszystko z nami w porządku”, traktującego o polskie scenie gier typu indie.

- Food Truck Empire to nasza pierwsza gra z gatunku tycoon. Gatunek jest niezwykle popularny, co udowadniają sukcesy takich tytułów jak Planet Zoo czy Jurassic World Evolution. Zarazem wciąż jest w nim miejsce na projekty indie, i wpasowanie się w tę niszę jest naszym celem. Projekt cechuje przyjemna, kolorowa grafika, która powinna spodobać się szerokiemu gronu odbiorców, a która dzięki stylizacji bardzo wolno się starzeje - mówi Damian Gasiński, prezes zarządu Pixel Crow Games S.A.

Data premiery Food Truck Empire jeszcze nie została określona. Strategia marketingowa gry zakłada synergię wewnątrz grupy Movie Games - szczególnie z Food Truck Simulator, tytułem DRAGO entertainment, twórców zeszłorocznego hitu Gas Station Simulator.

Food Truck Empire to nie jest jedyna producja w Pixel Crow. Spółka aktywnie rozwija projekt legendy gamedev - Maćka Miąsika - Total Alarm i prowadzi zaawansowane rozmowy z potencjalnymi wydawcami gry Fire Commander.

 

O Pixel Crow Games

Pixel Crow Pixel Crow Games S.A. to niezależne polskie studio produkcji gier wideo. Marka Pixel Crow została stworzona przez Macieja Miąsika i Adama Kozłowskiego, pionierów polskiej branży developmentu gier. Twórcy poznali się podczas produkcji pierwszej odsłony serii Wiedźmin, po czym połączyli siły, aby stworzyć Beat Cop - docenioną przez graczy i krytyków grę przygodową. Wkrótce po założeniu studia do zespołu Pixel Crow dołączyli Łukasz Pisarek, kolejny weteran branży gier, oraz utalentowany młody developer Damian Gasiński, obecnie Prezes Zarządu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda BRAK ZDJĘCIA
2024-05-09 | 11:27

B-Act S.A. wypracował w pierwszym kwartale o 40% wyższą sprzedaż

B-Act S.A., notowana na NewConnect firma inżynieryjna specjalizująca się w doradztwie i nadzorze inwestycji budowlanych, wypracowała w pierwszym kwartale 2024 roku przychody na poziomie 3,82 mln PLN, co oznacza 40 proc. wzrost w
Giełda Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy
2024-04-25 | 15:45

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł
Giełda Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
2024-04-23 | 17:30

Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’

Już 11 czerwca br., w prestiżowej przestrzeni Rotundy PKO BP, odbędzie się konferencja ‘Kapitał na Zdrowie’ – to niepowtarzalna okazja do uczestnictwa w dyskusjach między

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.