Komunikaty PR

Play2Chill coraz bliżej debiutu na NewConnect

2020-10-07  |  10:00

 

Play2Chill, producent gier wideo na PC, konsole i urządzenia mobilne z Grupy PlayWay, poinformował o złożeniu Dokumentu Informacyjnego na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Jeszcze w tym roku Play2Chill zamierza zadebiutować na NewConnect. Z przeprowadzonej w maju emisji akcji spółka pozyskała 1,5 mln zł. Flagowym projektem studia jest Motorcycle Mechanic Simulator, którego fabuła oparta została na hitowym Car Mechanic Simulator z portfolio PlayWay.

- Z satysfakcją informujemy o wykonaniu kolejnego kroku, który zbliża nas do debiutu na NewConnect. Złożyliśmy Dokument Informacyjny na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i aktualnie czekamy na decyzję w sprawie dopuszczenia do obrotu akcji spółki. Mam nadzieję, że wszystkie czynności odbędą się zgodnie z wstępnie ustalonym harmonogramem i jeszcze w tym roku zadebiutujemy na tzw. „małym parkiecie” – mówi Tomasz Róziecki, prezes Play2Chill.

Play2Chill koncentruje się na budowaniu silnej pozycji producenta gier z kategorii INDIE PREMIUM. Największym zapowiedzianym tytułem studia jest Motorcycle Mechanic Simulator, który znajduje się obecnie w zaawansowanej fazie developmentu. Premiera gry planowana jest na Q1 2021.

- W przygotowaniu do debiutu nie zwalniamy tempa i aktualnie pracujemy się nad trzema dużymi projektami. Motorcycle Mechanic Simulator jest największą z tych produkcji. Gra opiera się na koncepcji największego hitu z portfolio Grupy PlayWay, Car Mechanic Simulator, którego sprzedaż już w 2017 roku przekroczyła milion egzemplarzy. Będzie to jednak zupełnie inny projekt. Szykujemy szereg urozmaiceń, takich jak możliwość tworzenia własnych, spersonalizowanych motocykli, głównie chopperów. Mamy szerokie pole do wprowadzenia płatnych dodatków rozszerzających możliwości gracza, np. poprzez dodawanie innych typów motocykli, czy licencji znanych marek – mówi Tomasz Róziecki. - Równolegle pracujemy nad kilkoma projektami. Są wśród nich symulator kata, czyli The Headsman, czy tytuł Aztec Empire, którego trailer udostępniliśmy w tym miesiącu, a jego przyjęcie przekroczyło nasze najśmielsze oczekiwania. Już teraz możemy stwierdzić, że stanie się on kluczową pozycją w naszym portfolio – dodaje Róziecki.

Do końca br. Play2Chill chce zadebiutować na rynku NewConnect. W maju br. Play2Chill pozyskało w ramach emisji prywatnej 1,5 mln zł. Środki z emisji studio przeznaczy na rozwój działalności produkcyjnej w zakresie nowych gier.

O spółce:

Play2Chill jest polską spółką, której podstawowa działalność obejmuje produkcję gier przeznaczonych zarówno na komputery stacjonarne, urządzenia mobilne jak i konsole. Obecnie głównym filarem działalności spółki jest produkcja gier z kategorii INDIE PREMIUM (o budżetach 800.000 zł i wyższych).

Play2Chill ściśle współpracuje z grupą PlayWay, która jest jej największym udziałowcem.

W 2020 roku Play2Chill chce zadebiutować na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.