Play2Chill w trzecim kwartale zwiększa przychody ze sprzedaży o 150 procent!
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Warszawski deweloper zapowiada kolejne DLC do Motorcycle Mechanic Simulator 2021
Ponad 1,2 mln zł przychodów ze sprzedaży netto wypracował w trzech kwartałach br. notowany na NewConnect producent i wydawca gier z segmentu Indie Premium na PC, konsole i urządzenia mobilne – Play2Chill. W porównaniu r/r oznacza to wzrost o 93 procent. Warszawski deweloper zapowiada również nowe DLC do swojej flagowej gry Motorcycle Mechanic Simulator 2021, a także ogłosił rozpoczęcie prac przez swoją spółkę zależną nad nowym tytułem.
- Trzeci kwartał był dla Play2Chill okresem wzmożonych prac deweloperskich oraz biznes-deweloperskich. Działamy na wielu płaszczyznach i budujemy relacje z zagranicznymi partnerami. Naszym celem w tym okresie było osiągnięcie kolejnych kamieni milowych w realizowanych projektach, a także wydanie DLC Scooter, czyli dodatku do gry Motorcycle Mechanic Simulator 2021. Zamierzamy nadal dostarczać graczom nowe zawartości oraz wprowadzać okresy promocyjne. Jeszcze w tym roku planujemy wydać nowe DLC z elektrycznymi motocyklami - podsumowuje Tomasz Róziecki, prezes zarządu Play2Chill. - Liczymy, że w przeciągu najbliższych kilku miesięcy takie działania zaczną przynosić oczekiwane efekty - dodaje Róziecki.
W trzecim kwartale 2022 roku Play2Chill SA wypracowała ponad 643 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży, gdzie w analogicznym okresie w ub.r. spółka odnotowała przychody ze sprzedaży netto na poziomie 258 tys. zł, co oznacza wzrost o prawie 150 proc. w porównaniu r/r. W analizowanym kwartale spółka odnotowała zysk netto w wysokości blisko 100 tys. zł, wobec straty netto na poziomie 136 tys. zł z analogicznego okresu 2021 roku. Stan gotówki na koncie warszawskiego dewelopera na koniec września br. wynosił prawie 1,8 mln zł.
Działalność Play2Chill w Q3 2022 r. koncentrowała się na produkcji gier Aztecs The Last Sun oraz Rally Mechanic Simulator, rozwoju i utrzymaniu wydanego rok temu tytułu Motorcycle Mechanic Simulator 2021, a także wsparciu developerskim i marketingowym gry spółki zależnej – Far North Survival. Wspomniane trzy tytuły posiadają już ukończone dema techniczne, a premiery pełnych wersji zaplanowane są na 2023 rok. Dodatkowo spółka pracowała nad portem gry Bugvasion TD na konsolę Nintendo Switch. Prace deweloperskie zostały już zakończone, a data premiery jest uzależniona od finalizacji procesu certyfikacji.
- Chciałem również ogłosić, że nasza spółka zależna rozpoczęła prace nad nowym tytułem Egypt Frontiers. Gra realizowana jest w bezpośredniej współpracy z PlayWay, która finansuje i koordynuje cały przebieg produkcji. Z perspektywy Play2Chill, bardzo cieszy nas rozwój i zaangażowanie w kolejne projekty naszej spółki. Nieustannie wspieramy działania FrogVille Games i liczymy na szybką oraz udaną premierę projektu Egypt Frontiers - zapowiada prezes zarządu Play2Chill.
W czerwcu br. Play2Chill poinformowała o tym, że Motorcycle Mechanic Simulator 2021 zwrócił wszystkie poniesione koszty i aktualnie sprzedaż gry generuje zyski dla spółki. Wszystkie recenzje wystawione przez graczy na platformie Steam są w 77 procentach pozytywne. W najbliższych tygodniach MMS 2021 zadebiutuje na konsolach PlayStation 4, Xbox One oraz Nintendo Switch. Za porty odpowiada Ultimate Games.
***
O spółce:
Play2Chill jest polską spółką, której podstawowa działalność obejmuje produkcję gier przeznaczonych na komputery stacjonarne jak również konsole. Obecnie głównym filarem działalności spółki jest produkcja gier
z kategorii indie premium (o budżetach 800.000 zł i wyższych).
Play2Chill ściśle współpracuje z grupą PlayWay, która jest jej największym udziałowcem.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.