Komunikaty PR

Plot Twist podsumował Gamescom

2022-09-01  |  14:00
Biuro prasowe

Podczas tegorocznego Gamescomu “The Last Case of Benedict Fox” był jednym z najbardziej medialnych tytułów targów. Gra była częścią oficjalnego pokazu Xboxa, gdzie ukazał się trailer ukazujący metroidvaniową rozgrywkę. Tytuł był również wyróżniony podczas pokazu Future Game Show, gdzie można było zobaczyć, aż 3 minutowy gameplay z komentarzem developerskim. Z kolei na oficjalnej gali Gamescomu Opening Night Live tytuł nominowany był w 2 kategoriach a zdobył nagrodę za “Najbardziej oczekiwanej gry na Xboxa 2022”. 

 

– Znaleźliśmy się gronie nominowanych i zwycięzców. Jesteśmy z tego niezwykle dumni. Nasz zespół jest doświadczony, ale dla Plot Twist to pierwsza produkcja i takie wyróżnienie naszego tytułu dodaje nam wszystkim skrzydeł! – mówi Paweł Czapla, prezes Plot Twist. 

 

Gracze i dziennikarze mogli samodzielnie spróbować swoich sił na oficjalnym stoisku Xboxa oraz na stoisku TikTok for Gaming, gdzie udostępnione było specjalne demo Gamescomowe. 

 

– Czujemy dużą satysfakcję, że mogliśmy pokazać graczom nasz tytuł tak daleko przed premierą i opinie były wyśmienite. Gracze, którzy grali w demo zwracali uwagę na dopracowaną grafiką, niesamowity klimat i wyjątkowy styl artystyczny. Najważniejsze jednak, że nie chcieli kończyć grać czego powodem były chyba najdłuższe kolejki na stoisku Xboxa! – żartuje Paweł Czapla. –Zauważyliśmy też ogromny wzrost wishlist. Z entuzjazmem czekamy na premierę  – kończy Paweł Czapla. 

Historia “The Last Case of Benedict Fox” ma miejsce się w 1925 roku w Bostonie. Samozwańczy detektyw Benedict Fox, wraz ze swoim demonicznym towarzyszem musi rozwikłać zagadkę morderstwa. Rozgrywka odbędzie się na płaszczyźnie świata realnego i nadprzyrodzonego. Gra będzie miała premierę wiosną 2023 na Xboxa i PC oraz będzie dostępna od premiery w usłudze GamePass Ultimate W 2023 roku Plot Twist planuje dołączenie do grona spółek publicznych, notowanych na NewConnect. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.