Ponad 4 mln użytkowników GAMIVO
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, odnotował łącznie 4 mln zarejestrowanych użytkowników serwisu. Oznacza to, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy liczba osób korzystających z platformy GAMIVO wzrosła aż o 43 procent. Za dynamiczny wzrost liczby użytkowników serwisu odpowiadają m.in. współprace, które GAMIVO nawiązało w ostatnich miesiącach. Zaliczyć można do nich kooperacje z izraelskim producentem gier Plarium czy popularną siecią sklepów Żabka.
Czteromilionowy użytkownik platformy zarejestrował się w drugiej połowie maja br. Na początku II kwartału 2021 roku z platformy korzystało około 2,8 mln użytkowników, co oznacza wzrost o 43 procent w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
- Dołączenie użytkownika numer 4.000.000 ma znaczenie symboliczne, ale jednocześnie dobitnie pokazuje naszą skalę działania i to jak konsekwentnie budujemy zasięg serwisu. To dowód, że skutecznie rozwijamy ofertę i prowadzimy efektywny marketing. W ostatnich miesiącach nawiązaliśmy istotne współprace, które bezpośrednio przełożyły się na wzrost liczby użytkowników serwisu. To właśnie między innymi dzięki kooperacji z Plarium czy Żabką odnotowujemy tak dynamiczny przyrost nowych użytkowników – komentuje Mateusz Śmieżewski, prezes zarządu GAMIVO.
W ostatnich miesiącach GAMIVO nawiązało ważne współprace, dzięki którym pozyskało wielu nowych klientów. Jednocześnie Spółka nieustannie dokłada starań i dba o lojalność obecnych już klientów serwisu. Właściciel platformy transakcyjnej podejmuje szereg działań w celu zapewnienia satysfakcji klientów, zarówno przy obsłudze zamówień, jak i ewentualnych reklamacji. Dzięki temu stopień satysfakcji klienta stale wynosi około 90 proc., natomiast ocena w serwisie Trustpilot w I kwartale 2022 wyniosła 4,4 na 5 gwiazdek.
- Zależy nam nie tylko na jak największej liczbie klientów, ale także na jak najlepszym kontakcie z nimi, dlatego oprócz działań mających na celu wzrost bazy odbiorców, skupiamy się także na odpowiedniej komunikacji z użytkownikami naszej platformy. W tym celu wdrożyliśmy narzędzie, dzięki któremu kampanie mailingowe/newsletterowe GAMIVO są lepiej dostosowane do oczekiwań i potrzeb konkretnych użytkowników. Prowadzi to do zwiększenia skuteczności kampanii up-sellingowych i cross-sellingowych. Ponadto, wykorzystując dane z takich platform jak Steam, jesteśmy w stanie zaproponować użytkownikom spersonalizowane oferty w zależności od tego, jakie posiadają gry, jakie osiągnięcia odblokowali i jakie produkty znajdują się na ich liście życzeń – dodaje Mateusz Śmieżewski.
Tylko w I kwartale użytkownicy wygenerowali łączny obrót na platformie w wysokości 52,5 mln zł. W tym okresie przychody wyniosły ponad 10 mln zł, a zysk netto blisko 1,6 mln zł, czyli o 10 proc. więcej niż w IV kwartale ur.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej, Stanów Zjednoczonych oraz Azji Wschodniej.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.
Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy
Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.