Premierowy nakład książki „Gaming na giełdzie” wyprzedany w 70%!
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Dynamicznie rozwijający się sektor gamedev w Polsce to miejsce, w którym można odnaleźć wiele inwestycyjnych okazji, ale i wpaść w niejedną pułapkę. Właśnie dlatego „Gaming na giełdzie” to książka, której na polskim rynku brakowało.
Paweł Sugalski – założyciel autorskiego funduszu AGIO Smart Money FIZ i były zarządzający Rockbridge TFI (pomysłodawca pierwszego w Polsce funduszu poświęconego sektorowi gier: Rockbridge Gier i Innowacji) – opisuje w niej ostatnią, niezwykle ciekawą i dynamiczną dekadę w branży produkcji gier komputerowych w Polsce oraz możliwości inwestycyjnych, które w rezultacie otworzyły się na warszawskiej giełdzie.
Począwszy od wyboistej historii spółek CD Projekt, CI Games czy Bloober Team, przez niecodzienne strategie PCF Group czy PlayWay, aż po spokojną drogę 11 bit studios i Creepy Jar. Książka opisuje zarówno wielkie sukcesy, jak i gorzkie rozczarowania spółek gamingowych oraz inwestorów lokujących pieniądze w ich akcjach.
Całość uzupełnia tutorial w postaci wyjaśnienia kluczowych pojęć z pogranicza światów gamingu i giełdowych inwestycji – jak również warsztat inwestora w branży gamedev, opisujący m.in. specyfikę księgowości gier komputerowych czy listy życzeń.
„Gaming na giełdzie” to książka zarówno dla inwestorów interesujących się przyszłościową branżą gamedev, jak i dla samych graczy, którzy chcą zrozumieć historie kryjące się za produkcją znanych gier komputerowych.
Książkę można nabyć na stronie gamingnagieldzie.pl w wersji drukowanej oraz elektronicznej, jak również w pakietach z webinarami edukacyjnymi dotyczącymi inwestowania w branżę gamedev (m.in. analiza spółek SimFabric oraz The Farm 51).
W przedsprzedaży oraz pierwszych kilku dniach od premiery sprzedane zostało już ponad 70% pierwszego nakładu książki.
Przeczytaj książkę „Gaming na giełdzie” i poznaj historie największych spółek giełdowych z sektora gamedev oczami inwestora!
Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy
Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.