Premierowy nakład książki „Gaming na giełdzie” wyprzedany w 70%!
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Dynamicznie rozwijający się sektor gamedev w Polsce to miejsce, w którym można odnaleźć wiele inwestycyjnych okazji, ale i wpaść w niejedną pułapkę. Właśnie dlatego „Gaming na giełdzie” to książka, której na polskim rynku brakowało.
Paweł Sugalski – założyciel autorskiego funduszu AGIO Smart Money FIZ i były zarządzający Rockbridge TFI (pomysłodawca pierwszego w Polsce funduszu poświęconego sektorowi gier: Rockbridge Gier i Innowacji) – opisuje w niej ostatnią, niezwykle ciekawą i dynamiczną dekadę w branży produkcji gier komputerowych w Polsce oraz możliwości inwestycyjnych, które w rezultacie otworzyły się na warszawskiej giełdzie.
Począwszy od wyboistej historii spółek CD Projekt, CI Games czy Bloober Team, przez niecodzienne strategie PCF Group czy PlayWay, aż po spokojną drogę 11 bit studios i Creepy Jar. Książka opisuje zarówno wielkie sukcesy, jak i gorzkie rozczarowania spółek gamingowych oraz inwestorów lokujących pieniądze w ich akcjach.
Całość uzupełnia tutorial w postaci wyjaśnienia kluczowych pojęć z pogranicza światów gamingu i giełdowych inwestycji – jak również warsztat inwestora w branży gamedev, opisujący m.in. specyfikę księgowości gier komputerowych czy listy życzeń.
„Gaming na giełdzie” to książka zarówno dla inwestorów interesujących się przyszłościową branżą gamedev, jak i dla samych graczy, którzy chcą zrozumieć historie kryjące się za produkcją znanych gier komputerowych.
Książkę można nabyć na stronie gamingnagieldzie.pl w wersji drukowanej oraz elektronicznej, jak również w pakietach z webinarami edukacyjnymi dotyczącymi inwestowania w branżę gamedev (m.in. analiza spółek SimFabric oraz The Farm 51).
W przedsprzedaży oraz pierwszych kilku dniach od premiery sprzedane zostało już ponad 70% pierwszego nakładu książki.
Przeczytaj książkę „Gaming na giełdzie” i poznaj historie największych spółek giełdowych z sektora gamedev oczami inwestora!

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.