Pudełkowa wersja Medieval Dynasty w listopadzie!
Wcześniej, 6 października spółka wyda osadzony w średniowieczu tytuł w wersji cyfrowej na konsole nowej generacji. Jednocześnie Render Cube prowadzi proces walidacji w zakresie możliwość wydania projektu na PlayStation 4 oraz Xbox One.
– Cieszymy się, że fizyczna wersja gry trafi niedługo w ręce graczy. Będzie to z pewnością świetna okazja dla kolekcjonerów pudełkowych wersji do poszerzenia swojej kolekcji. Tytuł wcześniej będzie dostępny w wersji cyfrowej, premierę na konsole nowej generacji zaplanowaliśmy na 6 października – mówi Damian Szymański, prezes zarządu Render Cube. – Fani naszego tytułu będą mogli także zagrać w grę na stoisku na targach PGA 2022. Odtworzyliśmy średniowieczny klimat gry i zbudowaliśmy tematyczne stoisko. Będzie to doskonałe miejsce do zagrania w tytuł, sądzę, że zaskoczymy graczy. Liczymy też, że nadchodząca wersja konsolowa przyciągnie uwagę, tak jak tytuł na PC. Włożyliśmy w ten port naprawdę dużo pracy – dodaje Damian Szymański.
Spółka obecnie koncentruje się na rozwoju trybu kooperacji do Medieval Dynasty, który ukaże się w przyszłym roku. W czerwcu sprzedaż tytułu przekroczyła 1 mln sztuk. Ocena gry na platformie Steam wynosi ponad 90 proc. pozytywnych opinii. Projekt jest obecnie dostępny na Steam, GOG.com oraz Microsoft Store, Epic Store, a także w Xbox Game Pass dla PC.
Medieval Dynasty jest kluczowym projektem spółki. Dzięki doskonałej sprzedaży gry, po II kwartale br., spółka wypracowała 2,7 mln zł przychodów, co oznacza 59 proc. wzrost w porównaniu z tożsamym okresem ub. roku. Od kwietnia do czerwca EBITDA oraz zysk netto łódzkiego studia wyniosły odpowiednio 1,8 mln zł oraz 1,5 mln zł. Na koniec II kwartału spółka posiadała 15,5 mln zł środków pieniężnych.
W produkcji znajduje się również Medieval Dynasty VR. Za jej produkcję odpowiada spółka Spectral Games.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.