Pudełkowa wersja Medieval Dynasty w listopadzie!
Wcześniej, 6 października spółka wyda osadzony w średniowieczu tytuł w wersji cyfrowej na konsole nowej generacji. Jednocześnie Render Cube prowadzi proces walidacji w zakresie możliwość wydania projektu na PlayStation 4 oraz Xbox One.
– Cieszymy się, że fizyczna wersja gry trafi niedługo w ręce graczy. Będzie to z pewnością świetna okazja dla kolekcjonerów pudełkowych wersji do poszerzenia swojej kolekcji. Tytuł wcześniej będzie dostępny w wersji cyfrowej, premierę na konsole nowej generacji zaplanowaliśmy na 6 października – mówi Damian Szymański, prezes zarządu Render Cube. – Fani naszego tytułu będą mogli także zagrać w grę na stoisku na targach PGA 2022. Odtworzyliśmy średniowieczny klimat gry i zbudowaliśmy tematyczne stoisko. Będzie to doskonałe miejsce do zagrania w tytuł, sądzę, że zaskoczymy graczy. Liczymy też, że nadchodząca wersja konsolowa przyciągnie uwagę, tak jak tytuł na PC. Włożyliśmy w ten port naprawdę dużo pracy – dodaje Damian Szymański.
Spółka obecnie koncentruje się na rozwoju trybu kooperacji do Medieval Dynasty, który ukaże się w przyszłym roku. W czerwcu sprzedaż tytułu przekroczyła 1 mln sztuk. Ocena gry na platformie Steam wynosi ponad 90 proc. pozytywnych opinii. Projekt jest obecnie dostępny na Steam, GOG.com oraz Microsoft Store, Epic Store, a także w Xbox Game Pass dla PC.
Medieval Dynasty jest kluczowym projektem spółki. Dzięki doskonałej sprzedaży gry, po II kwartale br., spółka wypracowała 2,7 mln zł przychodów, co oznacza 59 proc. wzrost w porównaniu z tożsamym okresem ub. roku. Od kwietnia do czerwca EBITDA oraz zysk netto łódzkiego studia wyniosły odpowiednio 1,8 mln zł oraz 1,5 mln zł. Na koniec II kwartału spółka posiadała 15,5 mln zł środków pieniężnych.
W produkcji znajduje się również Medieval Dynasty VR. Za jej produkcję odpowiada spółka Spectral Games.
Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy
Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.