Pudełkowa wersja Medieval Dynasty w listopadzie!
Wcześniej, 6 października spółka wyda osadzony w średniowieczu tytuł w wersji cyfrowej na konsole nowej generacji. Jednocześnie Render Cube prowadzi proces walidacji w zakresie możliwość wydania projektu na PlayStation 4 oraz Xbox One.
– Cieszymy się, że fizyczna wersja gry trafi niedługo w ręce graczy. Będzie to z pewnością świetna okazja dla kolekcjonerów pudełkowych wersji do poszerzenia swojej kolekcji. Tytuł wcześniej będzie dostępny w wersji cyfrowej, premierę na konsole nowej generacji zaplanowaliśmy na 6 października – mówi Damian Szymański, prezes zarządu Render Cube. – Fani naszego tytułu będą mogli także zagrać w grę na stoisku na targach PGA 2022. Odtworzyliśmy średniowieczny klimat gry i zbudowaliśmy tematyczne stoisko. Będzie to doskonałe miejsce do zagrania w tytuł, sądzę, że zaskoczymy graczy. Liczymy też, że nadchodząca wersja konsolowa przyciągnie uwagę, tak jak tytuł na PC. Włożyliśmy w ten port naprawdę dużo pracy – dodaje Damian Szymański.
Spółka obecnie koncentruje się na rozwoju trybu kooperacji do Medieval Dynasty, który ukaże się w przyszłym roku. W czerwcu sprzedaż tytułu przekroczyła 1 mln sztuk. Ocena gry na platformie Steam wynosi ponad 90 proc. pozytywnych opinii. Projekt jest obecnie dostępny na Steam, GOG.com oraz Microsoft Store, Epic Store, a także w Xbox Game Pass dla PC.
Medieval Dynasty jest kluczowym projektem spółki. Dzięki doskonałej sprzedaży gry, po II kwartale br., spółka wypracowała 2,7 mln zł przychodów, co oznacza 59 proc. wzrost w porównaniu z tożsamym okresem ub. roku. Od kwietnia do czerwca EBITDA oraz zysk netto łódzkiego studia wyniosły odpowiednio 1,8 mln zł oraz 1,5 mln zł. Na koniec II kwartału spółka posiadała 15,5 mln zł środków pieniężnych.
W produkcji znajduje się również Medieval Dynasty VR. Za jej produkcję odpowiada spółka Spectral Games.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Bankowość
Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.
Prawo
Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.