Punch Punk Games podpisało umowę na dofinansowanie projektu w ramach GameINN

Inner Value
Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/
Punch Punk Games, niezależne studio gamedev, specjalizujące się w grach o wyjątkowej oprawie wizualnej i filmowej narracji, podpisało umowę z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju na przyznanie 1,7 mln zł dofinansowania w ramach sektorowego programu GameINN realizowanego w ramach Działania 1.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. Projekt złożony przez spółkę dotyczy opracowania narzędzia do efektywnego tworzenia unikalnej warstwy artystycznej oddającej stylistykę komiksową w grach 3D. Całkowity koszt realizacji narzędzia to koszt 3 mln zł.
- Miło nam poinformować o zawarciu umowy z NCBiR na otrzymanie dofinansowania, które zamierzamy przeznaczyć na stworzenie narzędzia do efektywnego tworzenia unikalnej warstwy artystycznej oddającej stylistykę komiksową w grach 3D. Pozytywną rekomendację jury w tym zakresie dostaliśmy już w lipcu. Mechanizm, nad którym będziemy pracowali posłuży w największym stopniu do stylizowanych produkcji, przykładem takiego projektu będzie gra Moonshine – mówi Krzysztof Grudziński, prezes Punch Punk Games. – Część kwoty zostanie zarezerwowana na wypłatę wynagrodzeń dla twórców w perspektywie 2 lat – dodaje.
Łączna kwota dotacji z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, która trafiła do polskich firm z branży gamedev wyniosła 154,4 mln zł. Pierwotnie miała stanowić 100 mln zł, ale została podniesiona. Realizacja projektów złożonych w konkursie nie może trwać dłużej niż do 30 czerwca 2023 r. Zgodnie z regulaminem termin może zostać przekroczony tylko w uzasadnionych przypadkach za zgodą Instytucji Pośredniczącej, przy czym nie dłużej niż do 31 grudnia 2023 r.
- Shader naszego autorstwa pozwoli na zwiększoną optymalizację, wniesie też dużą wartość w zakresie cieniowania i rozkładania światła na obiektach. Pozwoli nam jeszcze bardziej udoskonalić nasze produkcje w warstwie wizualnej – podsumowuje Krzysztof Grudziński.
Pełna lista firm ubiegających się o dofinansowanie jest dostępna pod adresem: https://www.ncbr.gov.pl/fileadmin/POIR/4_1_2_2019/Lista_rankingowa_4_1.2_2019_GAMEINN.pdf?fbclid=IwAR3P9yEPtVcJVg0xrF3vhO8pgkuOXabjga8P1x6vKxY0IuVc-V0MRnnXmoo
O Punch Punk Games:
Punch Punk Games – studio założone w 2017 roku, które koncentruje się na grach o oryginalnej oprawie wizualnej połączonej z silną narracją i filmowym stylem opowiadania. Celem PPG jest zbudowanie studia klasy Indie Premium. Debiutancka produkcja studia – Apocalipsis – Harry at the end of the world, została wyróżniona, m.in. przez prestiżowy Guardian, jako jedna z 10 najciekawszych gier Indie na świecie w 2017 roku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.