Punch Punk Games rozbudowuje portfolio gier VR i szykuje kilka premier w 2021 r.
Punch Punk Games, niezależne studio gamingowe, rozwija działalność w obszarze wirtualnej rzeczywistości. Studio podpisało właśnie umowę, na mocy której stworzy VR-owe wersje gier Godzilla oraz EGGS. Premiery projektów planowane są w Q4 2021 roku. W pierwszej kolejności gry ukażą się w wersjach na gogle Oculus i HTC. W planach jest także wydanie na PlayStation oraz Pico VR. Punch Punk Games jest także w trakcie produkcji Drug Dealer VR, Fishing Adventure VR oraz Barn Finders VR.
- Podpisana umowa to kolejny krok w stronę budowania przez Punch Punk Games projektów w wirtualnej rzeczywistości. Godzilla oraz EGGS to gry z potencjałem dobrej zabawy dla graczy. Przygotujemy tryb rozgrywki wieloosobowej i możliwość fizycznego ruchu. Wynegocjowaliśmy dobre warunki umowy, w której łączymy work to hire z revenue share. To co nas wyróżnia na konkurencyjnym rynku, to z pewnością krótki czas developmentu, który w naszym przypadku nie przekracza 9 miesięcy. – mówi Krzysztof Grudziński, prezes zarządu Punch Punk Games.
Oprócz wspomnianych tytułów, w ramach modelu work for hire, Punh Punk Games realizuje także VR-ową wersję sprzedażowego hitu Movie Games – Drug Dealer VR. PC-towe wydanie DDS-a, w krótkim czasie, zarobiło ponad 1 mln dolarów. W portfolio spółki są także Fishing Adventure VR oraz Barn Finders VR.
- Obecnie naszym portfolio jest już pięć projektów VR-owych, których premiery odbędą się w 2021 roku. Biorąc pod uwagę fakt, że dopiero kilka miesięcy temu zaczęliśmy rozwijać się w tym obszarze, uważam to bardzo doby wynik. Punch Punk Games ma dziś bardzo ciekawą i kompleksową ofertę na konkurencyjnym rynku gier wideo. Bardzo wierzymy w technologię wirtualnej rzeczywistości, dlatego chcemy uczestniczyć w rozwoju tego rynku. Mamy jasno sprecyzowane plany i zamierzamy je konsekwentnie realizować – dodaje Krzysztof Grudziński.
Na początku 2021 roku Punch Punk Games chce zadebiutować na rynku NewConnect.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.