PunkPirates otrzymało zwrot kosztów produkcji i wydania DANGER! Escape Lab

PunkPirates, notowana na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie spółka, specjalizująca się w produkcji gier dedykowanych wirtualnej rzeczywistości (VR), podsumowała premierę swojego najnowszego tytułu DANGER! Escape Lab. Nakłady finansowe poniesione na produkcję i wydanie gry zwróciły się w ciągu dwóch dni od uruchomienia sprzedaży. DANGER! Escape Lab przeznaczona jest na urządzenia PC VR. PunkPirates jest współproducentem i wydawcą tytułu.
– Z zadowoleniem informujemy o naszej najnowszej propozycji dla fanów wirtualnej rzeczywistości – DANGER! Escape Lab, której premiera odbyła się 15 grudnia. Sprzedaż, którą odnotowaliśmy w ciągu dwóch dni wpłynęła na całkowity zwrot kosztów przeznaczonych na produkcję i wydanie gry, co pozwala generować nam zyski – mówi Leszek Krajewski, członek zarządu PunkPirates ds. Rozwoju. – Nasz model biznesowy uwzględnia krótki cykl produkcyjny, który trwa maksymalnie 12 miesięcy. Chcemy wydawać od trzech do czterech gier VR rocznie i mamy nadzieję na ich dobre przyjęcie przez fanów tego gatunku – dodaje.
DANGER! Escape Lab, pierwotnie znana jako DANGER! COVID-19, jest jedną z kilku gier studia, których fabuła koncentruje się na działaniach związanych ze zmianą biegu określonych wydarzeń poprzez sprawne wykonanie określonych zadań w wyznaczonym czasie. Gracz wciela się w pracownika laboratorium i staje przed wyzwaniem zablokowania rozprzestrzeniania się groźnego wirusa. W tym celu zmuszony jest do kreatywnego wykorzystania dostępnych w pomieszczeniu przedmiotów, do których dostęp jest bardzo często ograniczony. Aby go zdobyć konieczne jest rozwiązanie logicznych zagadek. Jednocześnie największym zagrożeniem jest brak jakichkolwiek procedur bezpieczeństwa laboratorium przed rozprzestrzeniającym się wirusem. Kilkadziesiąt minut dzieli gracza od katastrofy mającej wpływ na cały świat oraz uniknięcia śmiertelnego zagrożenia.
– DANGER! Escape Lab pozwala na odkrywanie przestrzeni imitujących tajne laboratoria naukowe, niedostępne dla większości ludzi. Aspektem, który w naszej ocenie wydaje się jednym z bardziej interesujących jest fabuła zawierająca liczne zagadki. Zmuszają one gracza do logicznego myślenia, eksploracji i interakcji z otoczeniem oraz niekonwencjonalnego podejścia do rozwiązywania problemów – mówi Leszek Krajewski. – Rozgrywka posiada trzy różne zakończenia, które można odkryć w zależności od liczby zagadek, jakie uda się rozwiązać – podsumowuje.
Dedykowany na urządzenia PC VR tytuł DANGER! Escape Lab dostępny jest w sprzedaży od 15 grudnia.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.