Komunikaty PR

Rekordowe wyniki GAMIVO w III kwartale. Zysk netto wzrósł o 125 proc. r/r.

2022-11-14  |  09:00
Biuro prasowe

GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, podsumował rekordowy III kwartał 2022 roku. Spółka wygenerowała blisko 60 mln zł obrotu i ponad 11,3 mln zł przychodu, obie te liczby są wyższe niż w poprzednim kwartale. Zysk netto wyniósł zaś prawie 2,8 mln zł, co oznacza wzrost o 125 proc. względem III kwartału 2021 roku. Z kolei wskaźnik EBITDA osiągnął historyczne 3,7 mln zł. Rekordowe wyniki są efektem zwiększenia rentowności, automatyzacji procesów biznesowych oraz szeregu dodatkowych kroków, które pozwalają na skalowanie działalności Spółki.

GAMIVO kolejny okres z rzędu zamyka bardzo dobrymi wynikami finansowymi. W III kwartale 2022 roku Spółka odnotowała ponad 11,3 mln przychodów netto, co oznacza wzrost o 5 proc. q/q i 19 proc. r/r. Poprawiono także wskaźnik GMV, który wyniósł 59,9 mln zł, więcej o 6 proc. q/q i 25 proc. r/r. Największą uwagę zwraca jednak zysk netto na poziomie blisko 2,8 mln zł, gdyż w tym wypadku jest to wzrost o 125 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

 - Bieżący rok to dla GAMIVO czas realizacji bardzo ambitnych działań nastawionych na zwiększanie rentowności. Rezultaty osiągane w kolejnych kwartałach pokazują, że z powodzeniem zdajemy ten test. Mimo braku premier dużych produkcji z segmentu AAA, w III kwartale, które zawsze są paliwem napędzającym rynek gamingowy, poprawiliśmy wyniki. Warto zwrócić także uwagę na wskaźnik EBIDTA, który ukształtował się na poziomie 3,7 mln zł, a więc był wyższy nawet niż w niezwykle udanym dla GAMIVO drugim kwartale. Wyniki te napawają optymizmem, szczególnie, że przed nami końcówka roku, czyli okres bogatszy w premiery niż ubiegłe miesiące – komentuje Mateusz Śmieżewski, CEO GAMIVO.

Model działalności platformy GAMIVO jest odporny na rynkową stagnację. Konsekwentnie realizując, ogłoszone na początku roku filary rozwoju, Spółka odnotowuje rekordowe wyniki finansowe. Skupiając się na udoskonalaniu platformy, GAMIVO nieustannie zwiększa liczbę użytkowników korzystających z platformy transakcyjnej. Obecnie serwis skupia już ponad 4,3 mln zarejestrowanych graczy.

- Dokładamy wszelkich starań, żeby zarówno zwiększać liczbę zarejestrowanych użytkowników na platformie, jak również dbać o lojalność graczy, którzy są z nami od dawna. Blisko 1100 sprawdzonych dostawców zapewnia ponad 91 tys. ofert, które są odpowiedzią na potrzeby graczy. Nasi użytkownicy doceniają szeroki asortyment produktów, które oferujemy w konkurencyjnych cenach, dzięki czemu GAMIVO przekroczyło ocenę 4,4 (najwyższa możliwa ocena to 5) określaną w serwisie Trustpilot jako „Doskonała”. Ponadto w ramach obchodów piątej rocznicy działalności GAMIVO przygotowaliśmy wiele niespodzianek, w tym nowy program cashbackowy GAMIVO Club, który spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem ze strony graczy - mówi Tomasz Lewandowski, członek Zarządu GAMIVO.

Na wzrost rozpoznawalności marki GAMIVO w ostatnich miesiącach miały wpływ liczne współprace, a w tym kooperacja z siecią sklepów Żabka. Przyczyniła się ona nie tylko do dołączenia do serwisu nowych użytkowników, ale także do wzrostu zaangażowania stałych graczy.

Spółka zamierza kontynuować akcje promocyjne z innymi markami. W ostatnich miesiącach 2022 roku zaplanowano szereg kampanii marketingowych z takimi partnerami jak CS.Money, Surfshark czy Wargaming.

Raport dostępny jest na stronie internetowej GAMIVO.co - https://www.gamivo.co/raporty/ 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.