Komunikaty PR

Skinwallet uruchomi pełną wersję platformy Market 11 stycznia 2021r.

2020-12-29  |  12:00
Biuro prasowe

Skinwallet, właściciel platform do handlu dobrami cyfrowymi Skinwallet Market i Skinwallet Instant, zakończył drugi etap prac deweloperskich i ogłosił datę uruchomienia nowych funkcjonalności na platformie Skinwallet Market. Od 11 stycznia użytkownicy będą mieli możliwość dokonywania transakcji bezpośrednio pomiędzy sobą. 

Skinwallet Market został uruchomiony w październiku br. Platforma działa w modelu marketplace: aktualnie daje graczom możliwość nabywania dóbr cyfrowych, a od 11 stycznia 2021 r. umożliwiać będzie również dokonywanie transakcji bezpośrednio pomiędzy użytkownikami.

Spółka pobiera prowizje od operacji przeprowadzonych na platformie w wysokości zależnej od ich wartości. Do tej pory pozyskała ponad 10 tys. użytkowników. Wdrożenie kolejnych funkcjonalności platformy otwiera Skinwallet Market na zupełnie nowe rynki.

- Zgodnie z planem zakończyliśmy prace deweloperskie i przeszliśmy do fazy testów, która jest dla nas kluczowa. W centrum naszej uwagi są zawsze użytkownicy, ich zadowolenie, zaufanie i doświadczenie związane z korzystaniem z naszych platform. Wielowymiarowe testy pozwolą nam dostarczyć produkt, który spełni ich oczekiwania - mówi Kornel Szwaja, prezes Skinwallet. - Zakończenie prac deweloperskich to również zamknięcie etapu inwestycyjnego i rozpoczęcie skalowania działalności platformy. Oznacza to, że nasze prace będą od teraz nakierowane na proces optymalizacji funkcji i rozwoju tych elementów, które w ramach analiz okażą się niezbędne do zwiększania zadowolenia użytkowników, oraz na pozyskiwanie nowych - dodaje.

Druga z platform Skinwallet działa od 2019 roku. Funkcjonuje w modelu Instant, oferując użytkownikom możliwość sprzedaży przedmiotów za niższe ceny, ale z natychmiastową wypłatą środków.

- Wprowadzenie na rynek platformy Skinwallet Market to odpowiedź na potrzeby naszych użytkowników, którzy będą mogli wybrać pomiędzy natychmiastową wypłatą środków, a uzyskaniem wyższej wyceny. Model wymiany i sprzedaży bezpośrednio pomiędzy użytkownikami umożliwi również nabywanie unikalnych przedmiotów, często niedostępnych w regularnym obrocie. Skinwallet ma ugruntowaną pozycję w branży e-sportu i jest gwarantem bezpieczeństwa transakcji – uzupełnia Kornel Szwaja.

Transakcje dokonane na platformie Skinwallet Market stanowią już ponad 20 proc. wartości wszystkich transakcji sprzedaży przeprowadzonych przez spółkę od momentu startu platformy. Marża bezpośrednia spółki ustalona została na poziomie 15-20 proc.­­

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.