Skinwallet uruchomi pełną wersję platformy Market 11 stycznia 2021r.
Skinwallet, właściciel platform do handlu dobrami cyfrowymi Skinwallet Market i Skinwallet Instant, zakończył drugi etap prac deweloperskich i ogłosił datę uruchomienia nowych funkcjonalności na platformie Skinwallet Market. Od 11 stycznia użytkownicy będą mieli możliwość dokonywania transakcji bezpośrednio pomiędzy sobą.
Skinwallet Market został uruchomiony w październiku br. Platforma działa w modelu marketplace: aktualnie daje graczom możliwość nabywania dóbr cyfrowych, a od 11 stycznia 2021 r. umożliwiać będzie również dokonywanie transakcji bezpośrednio pomiędzy użytkownikami.
Spółka pobiera prowizje od operacji przeprowadzonych na platformie w wysokości zależnej od ich wartości. Do tej pory pozyskała ponad 10 tys. użytkowników. Wdrożenie kolejnych funkcjonalności platformy otwiera Skinwallet Market na zupełnie nowe rynki.
- Zgodnie z planem zakończyliśmy prace deweloperskie i przeszliśmy do fazy testów, która jest dla nas kluczowa. W centrum naszej uwagi są zawsze użytkownicy, ich zadowolenie, zaufanie i doświadczenie związane z korzystaniem z naszych platform. Wielowymiarowe testy pozwolą nam dostarczyć produkt, który spełni ich oczekiwania - mówi Kornel Szwaja, prezes Skinwallet. - Zakończenie prac deweloperskich to również zamknięcie etapu inwestycyjnego i rozpoczęcie skalowania działalności platformy. Oznacza to, że nasze prace będą od teraz nakierowane na proces optymalizacji funkcji i rozwoju tych elementów, które w ramach analiz okażą się niezbędne do zwiększania zadowolenia użytkowników, oraz na pozyskiwanie nowych - dodaje.
Druga z platform Skinwallet działa od 2019 roku. Funkcjonuje w modelu Instant, oferując użytkownikom możliwość sprzedaży przedmiotów za niższe ceny, ale z natychmiastową wypłatą środków.
- Wprowadzenie na rynek platformy Skinwallet Market to odpowiedź na potrzeby naszych użytkowników, którzy będą mogli wybrać pomiędzy natychmiastową wypłatą środków, a uzyskaniem wyższej wyceny. Model wymiany i sprzedaży bezpośrednio pomiędzy użytkownikami umożliwi również nabywanie unikalnych przedmiotów, często niedostępnych w regularnym obrocie. Skinwallet ma ugruntowaną pozycję w branży e-sportu i jest gwarantem bezpieczeństwa transakcji – uzupełnia Kornel Szwaja.
Transakcje dokonane na platformie Skinwallet Market stanowią już ponad 20 proc. wartości wszystkich transakcji sprzedaży przeprowadzonych przez spółkę od momentu startu platformy. Marża bezpośrednia spółki ustalona została na poziomie 15-20 proc.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.