Skinwallet uruchomił nowe funkcjonalności platformy Skinwallet Market
Skinwallet, pierwsza spółka z sektora e-sportu notowana na warszawskiej giełdzie, uruchomił dzisiaj część sprzedażową platformy Market. Wśród nowych narzędzi jest przede wszystkim możliwość wymiany i handlu bezpośrednio pomiędzy użytkownikami. Tym samym Market uzupełnia działanie drugiej platformy, Skinwallet Instant, która umożliwia natychmiastową sprzedaż dóbr cyfrowych przez użytkowników.
Platforma Skinwallet Market została uruchomiona 5 października br. W dotychczasowym kształcie umożliwiała kupno dóbr cyfrowych z katalogu Skinwallet. Uruchomione dzisiaj funkcjonalności pozwalają na handel i wymianę aktywów bezpośrednio pomiędzy użytkownikami. Otwiera to spółkę na zupełnie nowe rynki.
Poza marketplace, Skinwallet jest także właścicielem platformy działającej w modelu instant, oferującej usługę sprzedaży wirtualnych przedmiotów z natychmiastową wyceną i wypłatą środków.
- Skinwallet Instant oferuje natychmiastową wycenę i wypłatę środków za zakupione przedmioty. Skinwallet Market pozwala na handel bezpośrednio między użytkownikami, ale z realizacją transakcji w dłuższej perspektywie czasowej. Prowizja Skinwallet utrzymuje się średnio na poziomie 15-20 proc. - mówi Kornel Szwaja, prezes Skinwallet.
Aktualnie Market odpowiada za 40 proc. wartości wszystkich dóbr cyfrowych sprzedanych przez Skinwallet od momentu jego uruchomienia. Platforma zgromadziła już ponad 12 tys. aktywnych użytkowników.
- Dzięki uruchomieniu nowych funkcjonalności Marketu dysponujemy wszystkimi opcjami niezbędnymi w naszym ekosystemie. Możliwości, które od dziś oferujemy, pozwalają graczom na swobodne nabywanie i obrót dobrami wirtualnymi w wybranej przez nich formie. Rozpoczynamy tym samym etap skalowania działalności platformy, w tym wdrażamy intensywne działania na rzecz pozyskiwania nowych użytkowników - dodaje Kornel Szwaja.
Przychody Skinwallet w III kwartale br. wyniosły 2,9 mln zł, czyli 73 proc. więcej niż w tym samym kwartale ubiegłego roku. W okresie od 1 stycznia do 30 września br. wysokość przychodów Skinwallet wyniosła
9,7 mln zł w porównaniu do 3,6 mln zł odnotowanych w analogicznym okresie roku wcześniejszego.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.