Skinwallet uruchomił nowe funkcjonalności platformy Skinwallet Market
Skinwallet, pierwsza spółka z sektora e-sportu notowana na warszawskiej giełdzie, uruchomił dzisiaj część sprzedażową platformy Market. Wśród nowych narzędzi jest przede wszystkim możliwość wymiany i handlu bezpośrednio pomiędzy użytkownikami. Tym samym Market uzupełnia działanie drugiej platformy, Skinwallet Instant, która umożliwia natychmiastową sprzedaż dóbr cyfrowych przez użytkowników.
Platforma Skinwallet Market została uruchomiona 5 października br. W dotychczasowym kształcie umożliwiała kupno dóbr cyfrowych z katalogu Skinwallet. Uruchomione dzisiaj funkcjonalności pozwalają na handel i wymianę aktywów bezpośrednio pomiędzy użytkownikami. Otwiera to spółkę na zupełnie nowe rynki.
Poza marketplace, Skinwallet jest także właścicielem platformy działającej w modelu instant, oferującej usługę sprzedaży wirtualnych przedmiotów z natychmiastową wyceną i wypłatą środków.
- Skinwallet Instant oferuje natychmiastową wycenę i wypłatę środków za zakupione przedmioty. Skinwallet Market pozwala na handel bezpośrednio między użytkownikami, ale z realizacją transakcji w dłuższej perspektywie czasowej. Prowizja Skinwallet utrzymuje się średnio na poziomie 15-20 proc. - mówi Kornel Szwaja, prezes Skinwallet.
Aktualnie Market odpowiada za 40 proc. wartości wszystkich dóbr cyfrowych sprzedanych przez Skinwallet od momentu jego uruchomienia. Platforma zgromadziła już ponad 12 tys. aktywnych użytkowników.
- Dzięki uruchomieniu nowych funkcjonalności Marketu dysponujemy wszystkimi opcjami niezbędnymi w naszym ekosystemie. Możliwości, które od dziś oferujemy, pozwalają graczom na swobodne nabywanie i obrót dobrami wirtualnymi w wybranej przez nich formie. Rozpoczynamy tym samym etap skalowania działalności platformy, w tym wdrażamy intensywne działania na rzecz pozyskiwania nowych użytkowników - dodaje Kornel Szwaja.
Przychody Skinwallet w III kwartale br. wyniosły 2,9 mln zł, czyli 73 proc. więcej niż w tym samym kwartale ubiegłego roku. W okresie od 1 stycznia do 30 września br. wysokość przychodów Skinwallet wyniosła
9,7 mln zł w porównaniu do 3,6 mln zł odnotowanych w analogicznym okresie roku wcześniejszego.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.