Komunikaty PR

Skinwallet wśród sponsorów charytatywnego turnieju CS:GO-Fight Before Christmas!

2020-12-09  |  09:00
Biuro prasowe

Skinwallet, właściciel platform do handlu dobrami cyfrowymi, został jednym ze sponsorów Fight Before Christmas - charytatywnego turnieju CS:GO. Organizatorem wydarzenia, które odbyło się 6 grudnia br., jest GRID Esports. Celem było wsparcie londyńskiej fundacji charytatywnej Rethink Mental Illness, zajmującej się budowaniem świadomości wokół zdrowia psychicznego. Impreza odbyła się na platformie streamingowej Twitch.

Skinwallet jest jednym z wiodących serwisów związanych z handlem dobrami cyfrowymi. Posiada dwie platformy działające w modelu instant oraz marketplace.

- Rethink Mental Illness to brytyjska organizacja charytatywna, której celem jest budowanie świadomości
w kwestiach dotyczących zdrowia psychicznego. Edukacja na ten temat jest niezwykle ważna, szczególnie
w grupie młodych ludzi, którzy stanowią dużą część społeczności zbudowanej wokół gamingu i e-sportu

– mówi Kornel Szwaja, prezes Skinwallet. – Cieszymy się, że jako sponsor mogliśmy wesprzeć wydarzenie mające taki cel i wsparcie wielu znanych w branży postaci. Dziękujemy organizatorowi, czyli GRID Esports,
a także pozostałym partnerom:
TheEsportsBible i Xtrfy. Mamy nadzieję, że Fight Before Christmas stanie się grudniową tradycją – dodaje.

Z inicjatywy organizatora rozgrywki odbyły się w mieszanych składach - przy formułowaniu drużyn brano pod uwagę m.in. równy udział mężczyzn i kobiet. Ze względu na panującą sytuację epidemiologiczną impreza odbyła się online i streamowana była w serwisie Twitch. Oglądający mogli w dowolnym momencie wesprzeć cel wpłatami, które zostały w całości przekazane fundacji.

 - Pandemia pokazała, jak ważne jest skupienie uwagi na kwestiach związanych z dobrostanem psychicznym. W czasie pierwszego lockdownu odnotowaliśmy bardzo duże zwiększenie ruchu na naszej platformie, co potwierdza, że młodzi ludzie zwrócili się wtedy ku rozrywkom online. Chcemy wykorzystać ten wzrost zainteresowania graczy i przyczynić się do działań edukacyjnych w tej kwestii – uzupełnia Kornel Szwaja.

Skinwallet działa od 2019 roku. W modelu instant platforma pozwala użytkownikom sprzedawać wirtualne przedmioty za pieniądze – uzyskują przy tym natychmiastową wycenę. Uruchomiony 5 października model marketplace – Skinwallet Market – aktualnie umożliwia użytkownikom zakup dóbr cyfrowych, a docelowo będzie obsługiwać zarówno transakcje kupna, jak i sprzedaży bezpośrednio pomiędzy użytkownikami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.