Komunikaty PR

Spółka zależna Ultimate Games z sukcesem pozyskała inwestorów

2020-11-12  |  10:00

 

Games Box, producent i wydawca gier wideo na PC i konsole, którego większościowym akcjonariuszem jest Ultimate Games, pozyskał od inwestorów 1,6 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na rozwój studia, którego głównym założeniem jest skupowanie pomysłów na gry na wczesnym etapie ich rozwoju, a następnie wdrożenie wybranych projektów do pełnej produkcji.  Najpóźniej w 2022 roku spółka chce zadebiutować na NewConnect.

– Dziękujemy inwestorom za zaufanie i zainteresowanie spółką Games Box. Pozyskane od nich środki umożliwią nam dynamiczny rozwój i znacząco ułatwią realizację przyjętych działań biznesowych. Pracujemy obecnie nad wieloma projektami, ich preprodukcje zaprezentujemy już niebawem na platformie Steam. W pierwszej kolejności trafi tam zapowiedź gry pod roboczym tytułem Sea Ships 2022 – mówi Tomasz Supeł, prezes zarządu Games Box. – Zanim przystąpimy do etapu właściwej produkcji gry, prezentujemy graczom nasz pomysł na dany tytuł i pokazujemy im pierwsze materiały. Jeśli projekt spotka się z zainteresowaniem użytkowników i już w pierwszym etapie uda nam się zbudować dobrą wishlistę, wówczas przystąpimy do dalszych etapów prac. Mamy w tym pełne wsparcie Ultimate Games – dodaje.

Model biznesowy Game Box zakłada produkcję różnorodnych, racjonalnie wyselekcjonowanych gier przy względnie niskich budżetach oraz przy utrzymaniu niskich kosztów działalności operacyjnej spółki. Oprócz wspomnianego Sea Ships 2022, spółka pracuje także nad grą Repo Man. Wishlista tytułu na platformie Steam w krótkim czasie zgromadziła już ponad 20 tys. zapisów. – Prace nad Repo Man postępują zgodnie z planem. Zaawansowanie gry oceniamy na około 50 proc. To nietypowa
i interesująca produkcja, w której gracz wciela się w intrygujący i niebezpieczny zawód windykatora. Repo Man to dla nas ważny projekt, w którym widzimy ogromny potencjał sprzedażowy
– mówi prezes Games Box.

Gra ma trafić do sprzedaży w 2021 roku.

Games Box jednocześnie przygotowuje się do rozpoczęcia prac nad Bad Dream: Virus. Poprzedni tytuł z serii –  Bad Dream: Coma, sprzedał się w liczbie ponad 100 tysięcy egzemplarzy. W autorskiej wersji warszawskiego studia, gracz będzie podróżował przez  surrealistyczny, niepokojący świat snów, który dostarczy mu wielu emocji.

Ważnym elementem strategii spółki jest dywersyfikowanie źródeł przychodów poprzez portowanie gier na wszelkie możliwe platformy. W tym obszarze spółka korzysta z doświadczeń
i wsparcia swojego większościowego udziałowca, Ultimate Games SA.

Na początku 2022 roku Games Box chce dołączyć do grona spółek publicznych notowanych na rynku NewConnect. Po zarejestrowaniu podwyższenia kapitału spółka niezwłocznie podejmie działania zmierzające do przekształcenia w spółkę akcyjną. Niewykluczone, że Games Box jeszcze przed debiutem giełdowym przeprowadzi emisję.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.