Komunikaty PR

Spółka zależna Ultimate Games z sukcesem pozyskała inwestorów

2020-11-12  |  10:00

 

Games Box, producent i wydawca gier wideo na PC i konsole, którego większościowym akcjonariuszem jest Ultimate Games, pozyskał od inwestorów 1,6 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na rozwój studia, którego głównym założeniem jest skupowanie pomysłów na gry na wczesnym etapie ich rozwoju, a następnie wdrożenie wybranych projektów do pełnej produkcji.  Najpóźniej w 2022 roku spółka chce zadebiutować na NewConnect.

– Dziękujemy inwestorom za zaufanie i zainteresowanie spółką Games Box. Pozyskane od nich środki umożliwią nam dynamiczny rozwój i znacząco ułatwią realizację przyjętych działań biznesowych. Pracujemy obecnie nad wieloma projektami, ich preprodukcje zaprezentujemy już niebawem na platformie Steam. W pierwszej kolejności trafi tam zapowiedź gry pod roboczym tytułem Sea Ships 2022 – mówi Tomasz Supeł, prezes zarządu Games Box. – Zanim przystąpimy do etapu właściwej produkcji gry, prezentujemy graczom nasz pomysł na dany tytuł i pokazujemy im pierwsze materiały. Jeśli projekt spotka się z zainteresowaniem użytkowników i już w pierwszym etapie uda nam się zbudować dobrą wishlistę, wówczas przystąpimy do dalszych etapów prac. Mamy w tym pełne wsparcie Ultimate Games – dodaje.

Model biznesowy Game Box zakłada produkcję różnorodnych, racjonalnie wyselekcjonowanych gier przy względnie niskich budżetach oraz przy utrzymaniu niskich kosztów działalności operacyjnej spółki. Oprócz wspomnianego Sea Ships 2022, spółka pracuje także nad grą Repo Man. Wishlista tytułu na platformie Steam w krótkim czasie zgromadziła już ponad 20 tys. zapisów. – Prace nad Repo Man postępują zgodnie z planem. Zaawansowanie gry oceniamy na około 50 proc. To nietypowa
i interesująca produkcja, w której gracz wciela się w intrygujący i niebezpieczny zawód windykatora. Repo Man to dla nas ważny projekt, w którym widzimy ogromny potencjał sprzedażowy
– mówi prezes Games Box.

Gra ma trafić do sprzedaży w 2021 roku.

Games Box jednocześnie przygotowuje się do rozpoczęcia prac nad Bad Dream: Virus. Poprzedni tytuł z serii –  Bad Dream: Coma, sprzedał się w liczbie ponad 100 tysięcy egzemplarzy. W autorskiej wersji warszawskiego studia, gracz będzie podróżował przez  surrealistyczny, niepokojący świat snów, który dostarczy mu wielu emocji.

Ważnym elementem strategii spółki jest dywersyfikowanie źródeł przychodów poprzez portowanie gier na wszelkie możliwe platformy. W tym obszarze spółka korzysta z doświadczeń
i wsparcia swojego większościowego udziałowca, Ultimate Games SA.

Na początku 2022 roku Games Box chce dołączyć do grona spółek publicznych notowanych na rynku NewConnect. Po zarejestrowaniu podwyższenia kapitału spółka niezwłocznie podejmie działania zmierzające do przekształcenia w spółkę akcyjną. Niewykluczone, że Games Box jeszcze przed debiutem giełdowym przeprowadzi emisję.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto Biuro prasowe
2024-08-19 | 09:35

SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto

Polski producent deeptechowego hardware’u – SYGNIS SA – w pierwszej połowie br. wypracował ponad 4,8 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. Notowana na rynku NewConnect
Giełda Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
2024-08-19 | 09:20

Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.

Ponad 91 proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów w pierwszym półroczu 2024 r., w porównaniu r/r, odnotował notowany na rynku NewConnect producent i wydawca
Giełda Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.
2024-08-09 | 11:00

Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.

Warszawski deweloper koncentruje się na najnowszej grze Angst: A Tale of Survival Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, wypracował w pierwszej połowie 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.