Spółki z Rodziny Movie Games zaprezentowały tytuły na największych eventach
Trwa tydzień eventów dla spółek z Rodziny Movie Games, w tym Pixel Crow Games S.A. oraz Road Studio S.A. 22 i 24 marca nadchodzące tytuły wydawcy zostały zaprezentowane na live streamach oraz promowanych stronach Steam renomowanych wydarzeń Future Games Show: Spring Showcase oraz The MIX. Są to dwa główne wydarzenia gamingowe sezonu wiosennego. Jednocześnie dostępne jest stoisko Movie Games S.A. na największych w Europie targach zrzeszających branże rynku inwestycyjnego - Invest Cuffs w Krakowie.
Głównym wydarzeniem tygodnia był Future Games Show (FGS), organizowany przez Gamesradar, największe w Europe i jedno z największych na świecie mediów gamingowych. Podczas wydarzenia zaprezentowano nowy gameplay z Alaskan Truck Simulator od Road Studio S.A. W sekcji "Ones to Watch" zaprezentowno gameplay Food Truck Empire od Pixel Crow Games S.A., oraz MythBusters: The Game.
Na poprzedzającym FGS wydarzeniu The MIX główną prezentowaną grą Movie Games był Fire Commander od Pixel Crow Games S.A. Ponadto w mniejszym zakresie w wydarzeniu uczestniczyły gry Alaskan Truck Simulator, Food Truck Empire oraz MythBusters: The Game.
- Jesteśmy na dwóch głównych eventach sezonu wiosennego, co ma ogromne znaczenie w kontekście naszych planów na II kw., w tym premiery MythBusters czy dema Alaskan Truck Simulator. Bardzo istotny jest tu fakt, że oba eventy miały swoje strony promowane na stronie głównej Steam. W przypadku Future Games Show dodatkowo naszym grom zostały poświęcone artykuły na największym europejskim serwisie dla graczy i jednym z większych na świecie: GamesRadar - mówi Piotr Gnyp, Chief Marketing Officer Movie Games S.A.
- Ważne jest dla nas, w jaki sposób mówimy do graczy. W przypadku Alaskan Truck SImulator skupiliśmy się na tym, co odróżnia grę od konkurencji, czyli na aspektach życia w cyfrowym świecie. Materiał został świetnie przyjęty przez graczy. Zarazem szeroko pokazaliśmy nowe logo i przypomnieliśmy o nadchodzącym demie. Fire Commander to nowy gameplay w trailerze trwającym równą minutę, co w przypadku live streamu jest długim czasem trwania. O ile MythBusters to tytuł znany, to dla Food Truck Empire był to pierwszy duży event, co zaowocowało zakwalifikowaniem gry do Top Wishlisted on Steam. Świetny początek drogi - mówi Michał Puczyński, Head of Content Movie Games.
Od dziś Alaskan Truck Simulator od Road Studio, Fire Commander od Pixel Crow Games, a także Lust from Beyond: M Edition oraz MythBusters: The Game są obecne na targach Invest Cuffs w Krakowie. Impreza przeznaczona jest głównie dla inwestorów zainteresowanych branżą gier. Na targach będą oni mogli zagrać w gry wydawcy, a także spotkać się m.in. z Mateuszem Wcześniakiem, CEO Movie Games, Maciejem Miąsikiem, CEO Pixel Crow Games, i Maciejem Nowakiem, CEO Road Studio.
- Jedną z naszym mocnych stron zawsze była otwartość i transparentność w kontaktach z inwestorami. Między innymi dlatego realizujemy takie materiały, jak Movie Games Investor Summit czy zeszłotygodniowy Movie Games Checkpoint. Obecność na Invest Cuffs jest dla nas kluczowa. Serdecznie zapraszam - mówi Mateusz Wcześniak, CEO Movie Games.
Kolejnym ważnym wydarzeniem w kalendarzu imprez Rodziny Movie Games będzie E3. Podczas czerwcowych targów premierę będzie mieć demo Alaskan Truck Simulator.
O Movie Games:
Movie Games to wywodzący się z Polski globalny wydawca gier wideo, notowany na NewConnect. Spółka została założona przez fanów gier z doświadczeniem w branżach finansów, gamingu i mediów. Łączy nowe talenty z cenionymi weteranami branży, takimi jak Maciej Miąsik, kluczowy developer gry Wiedźmin; David Jaffe, twórca God of War, Piotr Gnyp - znany ex-dziennikarz branżowy i ekpert ds nowych technologii, oraz Tobiasz Piątkowski, jeden z najsłynniejszych polskich twórców komiksu i art directorów. Portfolio Movie Games zawiera gry przygodowe (seria “Lust”), symulatory ("Drug Dealer Simulator", “Gas Station Simulator”, “MythBusters” i “Alaskan Truck Simulator”), a także przedstawicieli innych gatunków, takich jak strategia czy city builder.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.