Komunikaty PR

The Dust łączy siły z Kalypso Media Group umową wydawniczą na I, the Inquisitor

2022-08-03  |  11:20
Biuro prasowe

The Dust, deweloper z Wrocławia, podpisał umowę wydawniczą z Kalypso Media Group na flagowy tytuł I, the Inquisitor. Współpraca z Kalypso pozwoli spółce dostarczyć tytuł zarówno na PC, jak i konsole nowej generacji. Łączna wartość umowy wyniesie 2,425 mln euro, z czego The Dust otrzyma 1,55 mln euro jako bezzwrotny wkład produkcyjny, wypłacany transzami po osiągnięciu kolejnych kamieni milowych. Ponadto wydawca wesprze działania marketingowe i promocyjne tytułu. Premiera gry I, the Inquisitor, opartej na motywach Cyklu Inkwizytorskiego autorstwa Jacka Piekary, planowana jest na drugie półrocze 2023 roku.

Kalypso to jeden z czołowych wydawców na rynku. Odpowiada m.in. za takie serie gier jak Tropico czy Dungeons. Współpraca z wydawcą pozwoli spółce na dostarczenie tytułu zarówno na komputery stacjonarne, jak i konsole PlayStation i Xbox. Gra I, the Inquisitor była rozwijana przez ostatnie 2,5 roku. Studio zebrało zespół wykwalifikowanych deweloperów i weteranów, aby zaprezentować świat fantasy stworzony przez Jacka Piekarę graczom na wszystkich kontynentach. Premiera tytułu zaplanowana jest na drugie półrocze 2023 roku.

- I, the Inquisitor to flagowy tytuł w portfolio The Dust, który starannie dopracowujemy. Kalypso to czołowy wydawca na rynku gier. W swoim portfolio ma m.in. takie serie gier jak Tropico czy Dungeons. Cieszymy się, że dostrzegł potencjał sprzedażowy naszego tytułu i wyda I, the Inquisitor – komentuje Jakub Wolff, CEO The Dust.

Na mocy umowy wydawniczej The Dust otrzyma 1,55 mln euro jako bezzwrotny wkład produkcyjny, wypłacany transzami po osiągnięciu kolejnych kamieni milowych. Wydawca przeznaczy dodatkowo około 600 tys. euro na działania marketingowe i promocyjne oraz około 275 tys. euro na lokalizację i QA.

- Wsparcie Kalypso przy I, the Inquisitor jest bardzo istotne. Wierzymy w sukces naszego flagowego tytułu ze względu na wieloletnie i globalne doświadczenie wydawcy. Obecnie dopracowujemy grę pozostając w stałym kontakcie z graczami i zbierając od nich cenny feedback dodaje Jakub Wolff.

The Dust niedawno zaprezentował najnowsze materiały gry I, the Inquisitor. Po raz pierwszy w historii gracze mieli okazję wcielić się w postać znanego z książek Mordimera Madderdina, wykwalifikowanego inkwizytora w służbie Świętego Oficjum. Strona Steam oraz witryna tytułu są dostępne online. Twórcy gry stworzyli też dedykowany serwer Discord, na którym gracze będą mogli komunikować się z zespołem deweloperskim The Dust.

 

O Spółce:

The Dust S.A. jest producentem i wydawcą gier. Spółka poprzez utworzoną w 2020 r. grupę kapitałową intensywnie rozwija produkcję własnych tytułów w ramach linii biznesowych: indie premium, survivali, symulatorów i RTS. Aktualnie The Dust pracuje nad grą Indie Premium osadzoną w świecie „Cyklu Inkwizytorskiego” na motywach twórczości Jacka Piekary I, the Inquisitor.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.