The Wizards w rankingu najpopularniejszych gier VR Steam 2020
The Wizards Enhanced Edition – najpopularniejsza gra z portfolio Carbon Studio, notowanego na NewConnect specjalisty w dziedzinie developmentu gier dedykowanych technologii VR, czwarty rok z rzędu znalazła się w zestawieniu TOP listy bestsellerów gier VR na świecie platformy Steam. W brązowej kategorii po raz pierwszy pojawiła się także najnowsza część serii – The Wizards Dark Times. Podczas zimowej wyprzedaży Steam, gracze zakupili 10 tys. sztuk obu wyróżnionych produkcji. Obecnie spółka pracuje nad najważniejszym tytułem w portfolio produkcyjnym – Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. W 2021 roku studio planuje trzy premiery.
- Z wielką satysfakcją informujemy, że nasze dwie produkcje zostały wyróżnione w zestawieniu najlepszych gier VR 2020 platformy Steam. Od 2016 roku pierwsza gra fantasy z naszej popularnej serii - The Wizards - niezmiennie zwiększa grono nowych odbiorców i cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Jednocześnie, w brązowej kategorii, wyróżnienie otrzymała także nasza najnowsza część z serii, The Wizards Dark Times. – mówi Aleksander Caban, członek zarządu Carbon Studio.
W okresie 22 grudnia 2020 – 5 stycznia 2021, podczas zimowej wyprzedaży Steam, obie gry z serii The Wizards zostały zakupione w liczbie 10 tys. egzemplarzy. W nowej odsłonie The Wizards – Dark Times gracze mierzą się z siłami zła w zupełnie nowym świecie fantasy. Mechanika przywoływania czarów jest oparta na intuicyjnym i immersyjnym systemie rzucania zaklęć za pomocą gestów rąk. Otoczenie w grze zostało zaprojektowane z większym naciskiem na interakcję z użytkownikiem.
Steam Awards 2020 wyróżniło najlepsze gry łącznie w 10 kategoriach, takich jak Gra VR roku 2020, Najbardziej Innowacyjna Gra, Gra ze znakomitą fabułą, czy Najlepsza ścieżka dźwiękowa. W czołówce Gier VR roku 2020 znalazło się Half-Life Alyx.
Aktualnie Carbon Studio pracuje nad swoją największą produkcją w wirtualnej rzeczywistości -Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Projekt, który przedstawi uniwersum Warhammera w wirtualnej rzeczywistości powstaje na licencji brytyjskiej firmy, Games Workshop. Obecnie trwa kampania marketingowa tytułu. Premiera gry zaplanowana jest na połowę 2021 roku. Carbon Studio jest jednocześnie wydawcą swojego największego tytułu. Produkcja zostanie wydana na wszystkie najważniejsze urządzenia VR. – W listopadzie ubiegłego roku udostępniliśmy teaser gry. Spotkał się on z wieloma pozytywnymi opiniami. Liczymy na to, że produkcja skradnie serca wielu fanów gier na całym świecie – dodaje Aleksander Caban.
Oprócz wspomnianego Warhammer’ a, Carbon Studio w 2021 roku planuje premiery także dwóch innych tytułów w wersji na popularne, bezprzewodowe gogle – Oculus Quest. Mowa o The Wizards Dark Times oraz grze z portfolio wydawniczego spółki – Dreamo VR. – Najnowsze gogle OQ2 to hit sprzedażowy. Liczymy na to, że nasze projekty umożliwią zaprezentowanie zaawansowanych możliwości tego sprzętu, m.in. grafiki nowej generacji – komentuje Aleksander Caban.
W bieżącym roku Carbon Studio planuje przeniesienie notowań akcji spółki z rynku NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. – Prace związane z przejściem na GPW idą zgodnie z planem. Liczymy, że w drugim kwartale br. złożymy do KNF Prospekt Emisyjny – dodaje Aleksander Caban.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.