Komunikaty PR

Trailer Demolish&Build 3 od Demolish Games dostępny na Steam

2022-03-29  |  16:00

Demolish Games, producent gier z gatunku symulatorów z grupy kapitałowej Ultimate Games, zaprezentował trailer swojego flagowego projektu z popularnej serii Demolish&Build Demolish&Build 3. Tytuł zadebiutował już na platformie Steam. Premiera pełnej wersji gry planowana jest na I połowę 2023 r. Spółka planuje dołączyć do rynku NewConnect w 2022 r.

 

- Trailer naszego kluczowego projektu, czyli Demolish&Build 3 jest już dostępny na Steam. Jest to już trzeci tytuł z popularnej serii Demolish&Build, który oferować będzie dużo bardziej rozbudowaną rozgrywkę niż poprzednie gry z cyklu. Najnowsza produkcja wyróżniać się będzie odświeżoną szatą graficzną, a także bardziej dopracowaną fizyką zniszczeń, dzięki czemu zaprezentujemy graczom o wiele bardziej realistyczne parametry i obrazy rozpadania się budynków. Chcieliśmy też o wiele bardziej zaangażować odbiorcę w prowadzoną rozgrywkę, dlatego w najnowszej wersji tytułu dodaliśmy różnego rodzaju zagrożenia, na które będzie trzeba uważać w trakcie wyburzania – mówi Paweł Dywelski, prezes Demolish Games.

W Demolish&Build 3 gracz wcieli się w rolę właściciela firmy budowlanej i będzie, m.in.: przyjmować i wykonywać zlecenia na wyburzenia, zatrudniać personel, obsługiwać maszyny budowlane oraz kupować posiadłości. W grze pojawią się nowe systemy zniszczeń oraz konstrukcje budynków, a także różnego rodzaju zagrożenia - w trakcie wyburzania nieostrożny gracz może zostać zraniony spadającą cegłą, porażony prądem czy poparzony w wywołanym przez nieuwagę pożarze.

Demolish Games z Grupy Kapitałowej Ultimate Games będzie wydawcą oraz producentem tytułu. Premiera pełnej wersji Demolish&Build 3 planowana jest na pierwszą połowę 2023 r. Gra będzie dostępna na PC i konsolach.

- Poprzednie tytuły z serii spotkały się z bardzo dobrym odbiorem w środowisku graczy. Gra Demolish&Build 2017 sprzedała się w ponad 40 tys. egzemplarzy, natomiast wersja z 2018 roku przekroczyła, łącznie z konsolami, 140 tys. sprzedanych kopii i posiada 75% pozytywnych recenzji na platformie Steam. Nowe opcje i o wiele bardziej rozbudowana rozgrywka sprawiają, że
Demolish&Build 3 może osiągnąć jeszcze lepsze wyniki. Mam nadzieję, że gra przypadnie do gustu zarówno osobom, które znają serię Demolish&Build, jak tym, którzy pierwszą rozgrywkę mają przed sobą – dodaje Paweł Dywelski.

Oprócz prac nad kluczowym tytułem - Demolish&Build 3, Studio pracuje również nad grą Airship Captain, w której gracz wciela się w rolę kapitana steampunk’owego sterowca. Zakończenie prac nad pre-produkcją tytułu planowane jest w 2023 roku. Demolish Games dywersyfikuje zakres swojej działalności dystrybuując swoje tytuły na Nintendo Switch, Xbox Series X/S i PlayStation 5. Obecnie w produkcji jest gra Demolish&Build Classic - czyli Demolish&Build 2017 w wersji na konsole (Switch, PS i Xbox).

Spółka planuje dołączyć do rynku NewConnect w 2022 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.