True Games Syndicate S.A. i True Games S.A. zakończyły proces połączenia

Zakończył się proces połączenia True Games Syndicate S.A. i True Games S.A., spółek produkujących gry wideo dotyczących życia na granicy prawa. Dalsza działalność spółek, wchodzących w skład Rodziny Movie Games, będzie prowadzona pod nazwą True Games Syndicate.
Proces połączenia zakończyło uzyskanie wpisu do KRS. Liczba akcji True Games Syndicate S.A., podmiotu notowanego na NewConnect, wynosi obecnie 14.705.718.
- Finalizacja procesu połączenia była dla spółek priorytetem, ponieważ umożliwia pełne wykorzystanie potencjału i zwiększenie wydajności zespołów deweloperskich. Wierzę także, że akcjonariusze pozytywnie zareagują na ten kamień milowy, zwłaszcza w świetle postępów w projektach, np. Nightclub Manager: Violet Vibe, który wkrótce otrzyma własne demo. Oczekujemy, że kolejne kwartały będą dla nas bardzo owocne pod względem produkcyjnym i marketingowym - mówi Szymon Westfal, Prezes Zarządu.
- True Games Syndicate realizuje projekty skierowane do odbiorców jednego z naszych największych hitów, czyli Drug Dealer Simulator, symultanicznie pracując nad poszerzenie grona fanów gangsterskich produkcji spod szyldu Movie Games. Tym samym spółka jest jednym z kluczowych podmiotów w Grupie Kapitałowej Movie Games. Wkrótce, wraz z osiągnięciem przez projekty etapu pozwalającego rozpocząć komunikację z graczami, uzyska pełne wsparcie działu marketingu Movie Games, obejmujące wszystkie kanały, jakimi dysponujemy jako Rodzina Movie Games - komentuje Mateusz Wcześniak, Prezes Movie Games S.A.
True Games zostało założone w maju 2020 roku przez notowane na warszawskiej giełdzie Movie Games oraz rapera Michała „Małolata” Kaplińskiego, który wspierał merytorycznie produkcję „Drug Dealer Simulator”. Gra, wydana w drugiej połowie 2020 roku, błyskawicznie dotarła na szczyt listy bestsellerów platformy STEAM. W miesiąc przyniosła zysk powyżej miliona dolarów, a koszt produkcji zwrócił się zaledwie 30 minut od premiery. Jednym z inwestorów został raper Wojciech „Sokół” Sosnowski.
Obecnie True Games pracuje nad kilkoma tytułami w różnym stadium zaawansowania. Głównym projektem studia jest Nightclub Manager: Violet Vibe - gra polegająca na zarządzaniu nocnymi klubami, rozgrywana z perspektywy pierwszej osoby. Trwają prace także nad projektem o roboczym tytule Project Castle, symulatorze poświęconym więziennemu życiu i interesach prowadzonych poza czujnym spojrzeniem strażników.
True Games Syndicate S.A.
True Games Syndicate S.A. to notowana na NewConnect spółka realizująca gry, które pokazują prawdziwe życie bez filtra: niebezpieczne sytuacje, moralne dylematy, trudne wybory i szemrane interesy. Założycielem spółki jest Movie Games przy współpracy z raperem Michałem „Małolatem” Kaplińskim, który wspierał merytorycznie produkcję Drug Dealer Simulator. Aktualnie True Games Syndicate pracuje m.in. nad projektem Nightclub Manager: Violet VIbe.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.