Udana zbiórka Woodland Games na Kickstarterze
Woodland Games, polski producent i wydawca gier wideo z Grupy PlayWay, zakończył zbiórkę pieniężną na rozwój swojej autorskiej gry Hell Architect dedykowanej na PC. Kampania promocyjna prowadzona była od 27 listopada br. za pośrednictwem serwisu Kickstarter. Spółka pozyskała na udoskonalenie projektu i kampanię marketingową 33 tys. CAD (dolarów kanadyjskich).
- Jesteśmy zadowoleni z rezultatu kampanii promocyjnej Hell Architect na Kickstarterze. Pozyskane środki przeznaczymy na marketing, promocję oraz rozwój tego tytułu. Chcemy wzbogacić rozgrywkę o dodatkowe funkcjonalności, m.in. maszyny cierpień i nowe demony. Wkrótce zamierzamy udostępnić prolog gry. Premierę Hell Architect planujemy w pierwszym kwartale 2021 r. – mówi Paweł Kozakowski, prezes zarządu Woodland Games.
Fabuła Hell Architect toczy się w czeluściach piekła, które gracz kreuje, wykorzystując obiekty takie jak elektrownia, stołówka, kapliczki i maszyny cierpień. W roli władcy zawodnik będzie mógł wyznaczać grzesznikom kary i decydować o ich wymiarze.
Inspiracją dla Hell Architect są gry Dungeon Keeper, Oxygen Not Included czy Prison Architect. Tytuł w pierwszej kolejności dostępny będzie w wersji na komputery stacjonarne, w dalszej perspektywie studio zakłada również dystrybucję na konsolę Nintendo Switch.
Założenia związane z harmonogramem premier uwzględniają produkcję dwóch gier rocznie. Do końca 2022 r. studio zamierza zaprezentować cztery autorskie tytuły. W pierwszym kwartale 2021 roku do sprzedaży trafi Hell Architect w wersji na PC. Woodland Games jest również na etapie realizacji kolejnej preprodukcji.
W przyszłości spółka planuje portować swoje gry na platformy konsolowe, takie jak Nintendo Switch czy Xbox One oraz tworzyć projekty na urządzenia VR i nośniki mobilne.
Woodland Games chce zadebiutować na rynku NewConnect w 2021 r.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.