Udana zbiórka Woodland Games na Kickstarterze
Woodland Games, polski producent i wydawca gier wideo z Grupy PlayWay, zakończył zbiórkę pieniężną na rozwój swojej autorskiej gry Hell Architect dedykowanej na PC. Kampania promocyjna prowadzona była od 27 listopada br. za pośrednictwem serwisu Kickstarter. Spółka pozyskała na udoskonalenie projektu i kampanię marketingową 33 tys. CAD (dolarów kanadyjskich).
- Jesteśmy zadowoleni z rezultatu kampanii promocyjnej Hell Architect na Kickstarterze. Pozyskane środki przeznaczymy na marketing, promocję oraz rozwój tego tytułu. Chcemy wzbogacić rozgrywkę o dodatkowe funkcjonalności, m.in. maszyny cierpień i nowe demony. Wkrótce zamierzamy udostępnić prolog gry. Premierę Hell Architect planujemy w pierwszym kwartale 2021 r. – mówi Paweł Kozakowski, prezes zarządu Woodland Games.
Fabuła Hell Architect toczy się w czeluściach piekła, które gracz kreuje, wykorzystując obiekty takie jak elektrownia, stołówka, kapliczki i maszyny cierpień. W roli władcy zawodnik będzie mógł wyznaczać grzesznikom kary i decydować o ich wymiarze.
Inspiracją dla Hell Architect są gry Dungeon Keeper, Oxygen Not Included czy Prison Architect. Tytuł w pierwszej kolejności dostępny będzie w wersji na komputery stacjonarne, w dalszej perspektywie studio zakłada również dystrybucję na konsolę Nintendo Switch.
Założenia związane z harmonogramem premier uwzględniają produkcję dwóch gier rocznie. Do końca 2022 r. studio zamierza zaprezentować cztery autorskie tytuły. W pierwszym kwartale 2021 roku do sprzedaży trafi Hell Architect w wersji na PC. Woodland Games jest również na etapie realizacji kolejnej preprodukcji.
W przyszłości spółka planuje portować swoje gry na platformy konsolowe, takie jak Nintendo Switch czy Xbox One oraz tworzyć projekty na urządzenia VR i nośniki mobilne.
Woodland Games chce zadebiutować na rynku NewConnect w 2021 r.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.