Ultimate Games S.A.: House Flipper Garden DLC trafi na Nintendo Switch
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Notowana na GPW w Warszawie spółka Ultimate Games podpisała umowę z Frozen District Sp. z o.o., na mocy której Ultimate Games wykona port i wyda pierwszy dodatek – Garden DLC – w formie osobnego produktu, na konsolę Nintendo Switch, do jednego z najpopularniejszych symulatorów ostatnich lat – House Flipper. Nowy projekt trafi na konsolę Nintendo Switch. Zarząd Ultimate Games liczy na sukces sprzedażowy DLC. Podstawowa wersja gry na Nintendo Switch, od samego początku zdobywa zainteresowanie graczy. Aktualnie jej sprzedaż wynosi ponad 172 tys. egz.
- Z satysfakcją informuję, że podpisaliśmy umowę z Frozen District, na przygotowanie portu i wydanie najnowszego projektu do House Flippera. House Flipper Garden DLC to nie tylko pierwszy projekt wzbogacający i rozbudowujący popularną produkcję z rodzimego rynku, ale i odrębny, samodzielny tytuł, wchodzący w skład tego dobrze znanego uniwersum. Liczymy, że sukces podstawowej wersji gry, zarówno w wersji na PC, jak i Nintendo Switch, wpłynie na dobrą sprzedaż najnowszego projektu, przy którym będziemy mieli okazję pracować – mówi Mateusz Zawadzki, prezes zarządu Ultimate Games.
Podstawowa wersja gry House Flipper swoją premierę na Steam miała w maju 2018 roku. Obecnie tytuł ten to jedna z najpopularniejszych propozycji na rynku gier w Polce. Ta oryginalna produkcja to połączenie symulatora budowania i remontów domów. Pierwotny tytuł, opracowany przez studio Empyrean, pozwala graczom wcielić się w przedsiębiorcę kupującego mieszkania wymagające remontu.
Dwa lata później, 12 czerwca 2020, gra trafiła na japońską konsolę Nintendo Switch. Produkcja zadebiutowała w USA, Kanadzie, Meksyku, Europie, Australii i Nowej Zelandii.
- Jedną z najpopularniejszych gier w e-sklepie Nintendo w 2021 roku była produkcja House Flipper, za wydanie której także odpowiedzialny był nasz zespół. Konsolowa wersja gry od samego początku zdobywa rzeszę fanów, co potwierdzają jej najnowsze dane sprzedażowe. W półtora roku od premiery produkt trafił już do ponad 172 tys. odbiorców. Tak jak wspomniałem, liczymy na podobny sukces przy House Flipper Garden DLC, co powinno pozytywnie przełożyć się także na przyszłe wyniki finansowe Ultimate Games – dodaje Mateusz Zawadzki.
Ultimate Games prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne oraz urządzenia mobilne. Niedawno Spółka opublikowała szacunkowe wyniki za 2021 rok. W raportowanym okresie jednostkowe przychody netto ze sprzedaży wyniosły 23,4 mln zł. To wzrost o ok. 50 proc. w porównaniu do analogicznego okresu z 2020 roku. Od stycznia do grudnia 2021 Studio osiągnęło 10 mln zł zysku netto. EBIT wyniósł 7,3 mln zł. Na koniec grudnia, na koncie Spółki znajdowało się 14 mln zł.
Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/942290/House_Flipper__Garden_DLC/?l=polish

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.