Vampire: The Masquarade – Coteries of New York w nowych wersjach językowych
Pecetowa wersja gry Vampire: The Masquarade – Coteries of New York od Draw Distance, niezależnego producenta i wydawcy gier wideo, została wzbogacona o nowe wersje językowe: francuską, oraz portugalską-brazylijską. Na początku przyszłego roku tytuł będzie także dostępny w języku rosyjskim. Gra na licencji Paradox Interactive zadebiutowała na platformie Steam w grudniu ub. roku. W dniu premiery Vampire: The Masquarade – Coteries of New York zajęła siódme miejsce na liście globalnych bestsellerów.
Fabuła tytułu od Draw Distance rozgrywa się w popularnym świecie Vampire: The Masquerade 5th Edition. Gracz wciela się w rolę jednego z trzech wampirów i podejmuje walkę o władzę w Nowym Yorku. Jego wybory i ruchy decydują o przebiegu akcji i zakończeniu gry. Vampire: The Masquarade – Coteries of New York dostępna jest w wersjach na PC, Mac, Linux, Nintendo Switch, PlayStation 4 oraz Xbox One. Gra do tej pory była dostępna po angielsku. Aktualnie, w serwisie Steam tytuł został dodatkowo udostępniony w języku francuskim i portugalskim-brazylijskim, a na początku kolejnego – pojawi się także w języku rosyjskim. Draw Distance planuje rozwój nowych wersji językowych na kolejne platformy w 2021 roku.
- Jesteśmy zadowoleni z odbioru naszej autorskiej produkcji Vampire: The Masquarade – Coteries of New York , która bardzo szybko znalazła się wśród bestsellerów. Dzięki popularności gry na rynku globalnym w niecały tydzień odzyskaliśmy wszystkie koszty produkcji i marketingu poniesione na ten projekt. Biorąc pod uwagę bardzo duże zainteresowanie tytułem, również wśród graczy obcojęzycznych, rozwijamy grę na platformie Steam o dodatkowe wersje językowe: francuską, portugalską-brazylijską i rosyjską. Dwie wersje są już dostępne, trzecią – wprowadzimy na początku 2021 roku. Początkowo nowości obejmą platformę Steam, rozwój o kolejne planujemy w przyszłym roku. Mamy nadzieję, że dzięki tym zmianom gra zyska jeszcze większą rzeszę fanów – mówi Michał Mielcarek, prezes zarządu spółki Draw Distance.
W sierpniu br. Draw Distance podpisało umowę z Humble Bundle, jedną z najpopularniejszych gamingowych usług abonamentowych na świecie, w wyniku której w okresie 4 września – 2 października Vampire: The Masquarade – Coteries of New York – była dostępna w usłudze Humble Choice. Z tego tytułu spółka otrzymała jednorazowe wynagrodzenie.
- Zawarcie tej umowy miało widoczny wpływ na wyniki finansowe Draw Distance za trzeci kwartał 2020. Co ważne, dzięki popularności serwisu Humble Bundle i abonamentu Humble Choice udział gry w abonamencie przyczynił się do wzrostu jej popularności i widoczności – aktualnie liczba użytkowników Coteries of New York w samym serwisie Steam przekroczyła 200 tysięcy – dodaje Michał Mielcarek.
We wrześniu br. na rynek trafiła kolejna część z serii, autorstwa Draw Distance – Vampire: The Masquerade – Shadows of New York. Gra jest dostępna w wersji na PC (Windows, Mac OS, Linux), Nintendo Switch, PlayStation 4 oraz Xbox One.
- Vampire: The Masquerade – Shadows of New York jest samodzielnym dodatkiem z gatunku visual novel, osadzonym w bogatym uniwersum Vampire: The Masquerade 5th Edition Fabuła gry gwarantuje nowe doświadczenia oraz wrażenia. Podczas rozgrywki pojawiają się nieznane wcześniej postacie, miejsca oraz oryginalna ścieżka dźwiękowa. Shadows to bardziej osobista i unikatowa opowieść skierowana do dojrzałego odbiorcy visual novel. Propozycja ta podoba się zarówno weteranom Vampire: The Masquerade, jak również fanom gier narracyjnych – komentuje Michał Mielcarek, prezes zarządu spółki Draw Distance.
Obecnie Draw Distance pracuje nad kontynuacją swojej najpopularniejszej produkcji – Serial Cleaner. Pierwsza część trafiła do ponad miliona graczy na wszystkich platformach.
W trzecim kwartale br. spółka wypracowała ponad 0,45 mln zł zysku netto. W tym czasie przychody netto ze sprzedaży wyniosły 1,7 mln zł i były prawie trzykrotnie wyższe w porównaniu do trzeciego kwartału ubiegłego roku. Narastająco, przychody netto Draw Distance przekroczyły 3,5 mln zł i były dwa razy lepsze w porównaniu do analogicznego okresu 2019.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.