Vampire: The Masquerade – Coteries of New York z prestiżową nagrodą CEEGA
Vampire: The Masquerade – Coteries of New York – autorska produkcja Draw Distance stworzona na licencji Paradox Interactive – zwyciężyła w tegorocznej edycji konkursu Central & Eastern European Game Awards w kategorii Best Narrative. Wśród tytułów nominowanych do nagrody były także Interrogation: You will be deceived – studia Critique Gaming, Ministry Of Broadcast z portfolio Ministry of Broadcast Studio oraz Someday You' ll Return autorstwa CBE Software.
- Niezmiernie nam miło, że gra Vampire: The Masquerade – Coteries of New York zwyciężyła w tegorocznej edycji Central & Eastern European Game Awards. CEEGA to inicjatywa mająca na celu wyróżnienie i promocję najlepszych gier wideo z regionu Europy Środkowo-Wschodniej, który stanowi istotną część globalnego przemysłu gier. Vampire: The Masquerade – Coteries of New została doceniona przez jurorów za oryginalną narrację, która stanowi bardzo mocny atut gry. Mamy nadzieję, że to wyróżnienie przełoży się na jeszcze większe zainteresowanie naszym tytułem – mówi Michał Mielcarek, prezes zarządu Draw Distance.
Coteries of New York stanęła w szranki z trzema innymi grami, o zwycięstwo w kategorii Best Narrative walczyły także Interrogation: You will be deceived, Ministry Of Broadcast oraz Someday You' ll Return.
- Koterie zadebiutowały w grudniu 2019 roku, najpierw na PC, a w kolejnych miesiącach także na wszystkich dostępnych konsolach. W dniu premiery w sklepie Steam gra zdobyła siódme miejsce na liście globalnych bestsellerów i w kilka dni odzyskała wszystkie koszty zainwestowane w jej produkcję oraz marketing – dodaje Michał Mielcarek.
Fabuła Coteries of New York rozgrywa się w popularnym świecie Vampire: The Masquerade 5th Edition. Gracz wciela się w rolę jednego z trzech wampirów i podejmuje walkę o władzę w Nowym Yorku. Jego wybory i ruchy decydują o przebiegu akcji i zakończeniu gry. Coteries of New York dostępna jest w wersjach na PC, Mac, Linux, Nintendo Switch, PlayStation 4 oraz Xbox One.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.