Komunikaty PR

Vela Poland ma ćwierć miliona złotych na rozwój w Rumunii

2022-10-24  |  10:00
Biuro prasowe

Spółka Vela Poland, właściciel biura nieruchomości i platformy Tripinvest z ofertami nieruchomości w zagranicznych kurortach rozwija swoją ofertę także dla klientów w Rumunii. Spółka pozyskane ćwierć miliona złotych od inwestora przeznaczy na rozwój struktur sprzedażowych w Rumunii, a także działania marketingowe. Vela Poland zamierza wejść także na rynki klientów pozostałych krajów europejskich. Jest to jeden z celów postawionych podczas ostatniej kampanii crowdinvestingowej. W perspektywie 2 lat firma planuje debiut na NewConnect.

– Od kilku miesięcy intensywnie analizowaliśmy rynek klienta rumuńskiego, który jest bardzo aktywnym inwestorem w nieruchomościach w Hiszpanii. Według danych z raportów Rumunia plasuje się na 8 miejscu pod względem cen zakupów mieszkań w Hiszpanii. Chcemy wykorzystać ten dobry moment i zakładamy, że pozyskany kapitał pozwoli nam postawić pierwsze kroki na tamtym rynku – mówi Michał Ćwierzyk, prezes Vela Poland S.A.  – Zamierzamy przede wszystkim zbudować lekkie struktury sprzedażowe przez stronę internetową i grupę specjalistów, którzy rozumieją tamtejszych inwestorów. Chcemy też zoptymalizować proces pozyskiwania klientów nieruchomości przez wykorzystanie wypracowanego modelu z klientami z Polski. Przyjęty model, podobny do e-commerce, pozwala nam szacować koszt finalizacji transakcji nieruchomości – dodaje Michał Ćwierzyk. 

To nie jedyny rynek, na którym Vela Poland S.A.  zamierza rozwinąć usługi. Po przeprowadzonej kampanii crowdinvestingowej w sierpniu 2022 roku firma chce wprowadzić ofertę m.in. w Belgii.
Spółka analizuje także wprowadzenie usług w modelu franczyzowym w innych krajach.

– To co nas wyróżnia to sprawdzony model biznesowy, którzy przyjmuje się niezależnie od położenia geograficznego. Oczywiście musimy zwracać uwagę na przyzwyczajenia klientów i oczekiwania, jednak z drugiej strony możemy łatwo kopiować przyjęty model sprzedaży na innych rynkach – dodaje Michał Ćwierzyk. – Ostatnie miesiące pokazały też, że zagraniczni inwestorzy szukają okazji do lokowania i ochrony kapitału. Stale analizujemy rynek i widzimy, które kraje stanową dla nas atrakcyjne pod kątem skalowania biznesu – mówi Michał Ćwierzyk.

Vela Poland pierwsze kroki na rynku kapitałowym postawiła w 2021 roku, spółka przeprowadziła wtedy pierwszą kampanię crowdinvestingową. Firma jest właścicielem m.in. marki Tripinvest, która działa na rynku od 2018 roku. W trakcie pierwszych lat działalności skoncentrowano się na pozyskaniu ofert, utworzeniu systemu partnerskiego oraz zbudowaniu sprawnego zespołu. co zdecydowanie wpłynęło na jej przyszłe skalowanie.

Vela Poland S.A. umożliwia wsparcie w procesie kredytowania, potransakcyjnej obsługi inwestycji. Spółka w 2022 r. prognozuje ok. 1,3 mln zł przychodu oraz blisko 200 tys. zysku EBITDA. W perspektywie dwóch lat firma chce zadebiutować na NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.