Vision Edge Entertainment podpisało umowę z DeSand Game Studios
Spółka zależna Gaming Factory będzie wydawcą i finansującym Dreamhouse: The Game
Vision Edge Entertainment, spółka zależna Gaming Factory, zawarła umowę z DeSand Game Studios na realizację swojego pierwszego projektu wydawniczego Dreamhouse: The Game, którego budżet produkcyjny i marketingowy opiewa na kwotę 1 mln zł. Gra tworzona jest przez DeSand Game Studios na silniku Unreal Engine 5 i będzie dostępna w wersji na PC, platformach VR, Xbox One, Xbox Series X oraz PlayStation. Zgodnie z umową Vision Edge Entertainment zachowa 100 proc. przychodów z gry do momentu odrobienia kosztów produkcji i marketingu, następnie udział spółki w zyskach z jej sprzedaży wynosić będzie 80 proc.
- Dreamhouse: The Game to pierwszy oficjalnie ogłoszony tytuł, którego wydawcą będzie Vision Edge Entertainment. Łączna kwota, którą przeznaczymy na realizację gry oraz kampanię marketingową wynosi ponad
1 mln zł. DeSand Game Studios zajmie się developmentem gry, która łączyć będzie w sobie kilka trybów rozgrywki i wsparcie zestawów VR. Po odrobieniu kosztów produkcji i marketingu przysługiwać nam będzie 80 proc. przychodów z jej sprzedaży – mówi Kamil Koryszewski, prezes zarządu Vision Edge Entertainment.
Dreamhouse: The Game, to propozycja, która pozwala przybliżyć proces projektowania i budowy domu. Gracz wciela się w rolę początkującego przedsiębiorcy budowlanego, do którego zadań należą zebranie funduszy
i realizacja zamierzonego celu. Pozornie proste założenie wymagać będzie ważnych i przemyślanych decyzji, które zaważą nad funkcjonalnością nieruchomości. Poprowadzenie firmy od zera, przyjmowanie zleceń na zarówno generalny remont zrujnowanego domu, jak i niezagospodarowany grunt wymagający wyrównania i wykopania fundamentów, na budowę na małej chatki w lesie aż po prawdziwą willę na piaszczystej plaży, to elementy rozgrywki, które zapowiadają twórcy Dreamhouse: The Game.
W grze dostępne będą tryby standardowe: single-player, multiplayer oraz sieciowy co-op, a także VR. Wykorzystanie rozwiązań sztucznej inteligencji pozwoli ocenić koszty budowy, czas trwania prac oraz dokładność, aby upewnić się, że efekt końcowy jest zgodny z projektem.
Celem Vision Edge Entertainment jest wydawanie gier celujących w segment AA i wyższy. Budżet pierwszego zapowiedzianego tytułu - Dreamhouse: The Game - wyniesie łącznie około 1 mln zł. Produkcja powstaje na silniku Unreal Engine 5 i pojawi się na PC, platformach VR, Xbox One, Xbox Series X oraz PlayStation.
- Głównym założeniem w modelu działania jaki przyjęliśmy powołując Vision Edge Entertainment, jest budowanie nowej marki w ramach Grupy Gaming Factory, odpowiedzialnej za wydawanie gier bardziej zaawansowanych technologicznie, o wyższej jakości i budżetach niż te, które znajdują się w portfolio naszej spółki – mówi Mateusz Adamkiewicz, członek zarządu Vision Edge Entertainment, prezes Gaming Factory. – Mamy nadzieję, że w perspektywie dwóch, trzech lat w portfolio nowej spółki znajdą się dwa lub trzy takie tytuły – dodaje.
W strukturze VEE Gaming Factory posiada 90 proc akcji. Łączna wartość kapitału zainwestowanego przez Gaming Factory w studio wynosi 4,5 mln zł. Pozostała część przypada zespołowi deweloperskiemu.
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Big Cheese Studio S.A. z imponującym wzrostem zysku netto
Thorium Space i SWISSto12 podpisali strategiczną umowę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.