Vision Edge Entertainment podpisało umowę z DeSand Game Studios

Spółka zależna Gaming Factory będzie wydawcą i finansującym Dreamhouse: The Game
Vision Edge Entertainment, spółka zależna Gaming Factory, zawarła umowę z DeSand Game Studios na realizację swojego pierwszego projektu wydawniczego Dreamhouse: The Game, którego budżet produkcyjny i marketingowy opiewa na kwotę 1 mln zł. Gra tworzona jest przez DeSand Game Studios na silniku Unreal Engine 5 i będzie dostępna w wersji na PC, platformach VR, Xbox One, Xbox Series X oraz PlayStation. Zgodnie z umową Vision Edge Entertainment zachowa 100 proc. przychodów z gry do momentu odrobienia kosztów produkcji i marketingu, następnie udział spółki w zyskach z jej sprzedaży wynosić będzie 80 proc.
- Dreamhouse: The Game to pierwszy oficjalnie ogłoszony tytuł, którego wydawcą będzie Vision Edge Entertainment. Łączna kwota, którą przeznaczymy na realizację gry oraz kampanię marketingową wynosi ponad
1 mln zł. DeSand Game Studios zajmie się developmentem gry, która łączyć będzie w sobie kilka trybów rozgrywki i wsparcie zestawów VR. Po odrobieniu kosztów produkcji i marketingu przysługiwać nam będzie 80 proc. przychodów z jej sprzedaży – mówi Kamil Koryszewski, prezes zarządu Vision Edge Entertainment.
Dreamhouse: The Game, to propozycja, która pozwala przybliżyć proces projektowania i budowy domu. Gracz wciela się w rolę początkującego przedsiębiorcy budowlanego, do którego zadań należą zebranie funduszy
i realizacja zamierzonego celu. Pozornie proste założenie wymagać będzie ważnych i przemyślanych decyzji, które zaważą nad funkcjonalnością nieruchomości. Poprowadzenie firmy od zera, przyjmowanie zleceń na zarówno generalny remont zrujnowanego domu, jak i niezagospodarowany grunt wymagający wyrównania i wykopania fundamentów, na budowę na małej chatki w lesie aż po prawdziwą willę na piaszczystej plaży, to elementy rozgrywki, które zapowiadają twórcy Dreamhouse: The Game.
W grze dostępne będą tryby standardowe: single-player, multiplayer oraz sieciowy co-op, a także VR. Wykorzystanie rozwiązań sztucznej inteligencji pozwoli ocenić koszty budowy, czas trwania prac oraz dokładność, aby upewnić się, że efekt końcowy jest zgodny z projektem.
Celem Vision Edge Entertainment jest wydawanie gier celujących w segment AA i wyższy. Budżet pierwszego zapowiedzianego tytułu - Dreamhouse: The Game - wyniesie łącznie około 1 mln zł. Produkcja powstaje na silniku Unreal Engine 5 i pojawi się na PC, platformach VR, Xbox One, Xbox Series X oraz PlayStation.
- Głównym założeniem w modelu działania jaki przyjęliśmy powołując Vision Edge Entertainment, jest budowanie nowej marki w ramach Grupy Gaming Factory, odpowiedzialnej za wydawanie gier bardziej zaawansowanych technologicznie, o wyższej jakości i budżetach niż te, które znajdują się w portfolio naszej spółki – mówi Mateusz Adamkiewicz, członek zarządu Vision Edge Entertainment, prezes Gaming Factory. – Mamy nadzieję, że w perspektywie dwóch, trzech lat w portfolio nowej spółki znajdą się dwa lub trzy takie tytuły – dodaje.
W strukturze VEE Gaming Factory posiada 90 proc akcji. Łączna wartość kapitału zainwestowanego przez Gaming Factory w studio wynosi 4,5 mln zł. Pozostała część przypada zespołowi deweloperskiemu.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii
Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).
Handel
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.