Vixa Games przygotowuje kosmiczną rozgrywkę
Vixa Games, producent i wydawca gier, specjalizujący się w casualowych rozgrywkach z segmentu indie premium, zapowiedział nowy tytuł Dino Galaxy Tennis. Propozycja sportowego turnieju w galaktycznej przestrzeni dostępna będzie w wersji na PC oraz Nintendo Switch w II kwartale 2021 roku.
Projekt, nad którym obecnie pracuje Vixa Games dostępny będzie w trybie fabularnym singleplayer i multiplayer w trybach 1 na 1 oraz 2 na 2. Fabuła gry odbywa się w alternatywnym uniwersum w kosmosie.
- Produkcja Dino Galaxy Tennis, nad którą aktualnie pracujemy, spodoba się miłośnikom tytułów, które łączą zabawę z rywalizacją i adrenaliną. Dla graczy przygotowaliśmy trzy tryby gry o innej mechanice, cztery typy wyzwań i sześć planet różniących się fizyką i efektami specjalnymi. Zarówno doświadczeni, jak i początkujący zawodnicy, wybierając Dino Galaxy Tennis spędzą aktywnie czas i odkryją w sobie sportowego ducha walki – mówi Juliusz Mićko, prezes Vixa Games.
Podczas meczu gracze wcielą się w rolę dinozaurów, których celem jest zwycięstwo podczas Galaktycznego Turnieju Tenisa. W trakcie rozgrywki odbędą wizyty na pięciu planetach, by pokonać ich liderów i zdobyć turniejowe odznaki.
- Gracz, dążąc do osiągnięcia sukcesu, w kolejnych etapach rozgrywki zyska specjalne umiejętności, które ułatwią mu zwycięstwo w starciach. Czynny udział w meczu, tak jak w życiu każdego sportowca, wymaga skupienia i determinacji. W trakcie rozgrywki zawodnik napotka trudności i będzie musiał zmierzyć się z nieuczciwym konkurentem. Na kosmicznym korcie tenisowym, który przygotowujemy, z pewnością, nie zabraknie emocji – dodaje Juliusz Mićko, prezes firmy Vixa Games.
Premiera tytułu planowana jest w II kwartale 2021 roku. Dino Galaxy Tennis dostępna będzie w wersji na PC oraz Nintendo Switch.
Spółka w 2021 roku, poza Dino Galaxy Tennis, planuje również premierę tytułu The Crackpet Show. Gra dedykowana będzie PC i platformom konsolowym. Spółka zaczęła właśnie pierwsze prace nad kolejnym tytułem, którego zapowiedź nastąpi w kolejnym roku.
Celem Vixa Games jest wydanie co najmniej dwóch średniobudżetowych gier z segmentu indie premium rocznie. Studio specjalizuje się w tworzeniu produkcji na PC, Xbox, PlayStation, Nintendo Switch oraz urządzenia mobilne. Wśród najpopularniejszych tytułów spółki są, m.in. platformowa gra akcji Jumping Joe, która sprzedała się w nakładzie 350 tys. kopii oraz artystyczna propozycja Love Colors z liczbą ponad 100 tys. sprzedanych egzemplarzy
Studio w przyszłym roku chce zadebiutować na rynku NewConnect.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.