W 2021 r. premiery – Death Manager VR, Wild Shooter VR, Titans VR
PunkPirates, jedyna spółka notowana na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie z ekspozycję na produkcję i wydawanie gier VR, po udanej premierze DANGER! Escape Lab, szykuje kolejne projekty. W pierwszej połowie 2021 roku, na rynek trafią m.in. Wild Shooter VR, Death Manager VR oraz Titans VR. Wkrótce studio zaprezentuje także kolejne gry, które aktualnie są we wczesnej fazie rozwoju. Jednocześnie PunkPirates planuje rozwój własnego pionu wydawniczego, dedykowanego grom VR.
- Tytuły, nad którymi aktualnie pracujemy, i które pojawią się na rynku w 2021 r., to strzelanka Wild Shooter VR, symulator grabarza Death Manager VR oraz gra bitewna, oparta na planszówce, Titans VR. Premierę pierwszej z nich planujemy w pierwszym kwartale przyszłego roku. Dwie kolejne zadebiutują w drugim kwartale. Wild Shooter VR oraz Death Manager będą bardziej rozbudowane niż zakładaliśmy. To znacznie większe projekty od dotychczasowych w naszym portfolio. Niebawem, rozpoczniemy pierwsze działania marketingowe dedykowane tym tytułom – mówi Leszek Krajewski, członek zarządu PunkPirates ds. Rozwoju. – Nasze przyszłe produkcje tworzone są z myślą o Oculus Quest. Mamy nadzieję, że popularność gogli Facebooka, pozytywnie wpłynie na zainteresowanie naszymi grami – dodaje Leszek Krajewski.
15 grudnia, na urządzeniach PC VR, premierę miał DANGER! Escape Lab z portfolio produkcyjno-wydawniczego spółki. Tytuł, którego fabuła toczy się w laboratorium, spotkał się z dużym zainteresowanie graczy i w niespełna 48 godzin od premiery odzyskał koszty produkcji.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów pracy nad DANGER! Escape Lab. Cieszymy się, że nasz najnowszy projekt został tak dobrze przyjęty przez graczy. Tytuł dedykowany jest urządzeniom PC VR, w tym Oculus Rift. Ze względu na bieżące prace i pełne skupienie na kolejnych produkcjach, obecnie nie planujemy jego dystrybucji na urządzenia Oculus Quest – komentuje Leszek Krajewski.
W br. studio wydało również grę Escape Room VR: Stories na urządzenia VR Pico Neo 2. Aktualizacja tytułu na platformie Steam oraz Oculus Store dostępna będzie do końca br. W celu prowadzenia dalszych działań marketingowych istniejącego portfolio Spółki studio udostępniło graczom paczkę z autorskimi grami o tematyce Escape Room.
PunkPirates zakłada produkcję minimum czterech gier rocznie, o wartości nie większej niż 500 tys. zł. Celem studia jest dystrybucja nowych tytułów na samodzielne urządzenia Oculus Quest. Spółka nie wyklucza też dalszej współpracy z Pico Interactive w zakresie dotychczasowego portfolio.
W nadchodzącym roku studio chce rozwinąć również pion wydawniczy gier VR. – Prowadzimy rozmowy z producentami gier na wirtualną rzeczywistości w tej kwestii. Na pewno w 2021 roku poświęcimy dużo czasu, aby zaplanować nasz rozwój w tym zakresie. Wierzę, że przedstawimy ciekawe produkcje – dodaje Leszek Krajewski.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.