War Hospital od Brave Lamb Studio w top 500 najchętniej wishlistowanych gier

Brave Lamb Studio, spółka z Rodziny Movie Games, wraz z wydawcą NACON ma przyjemność poinformować, że jej powstająca gra strategiczna War Hospital awansowała do top 500 najchętniej dodawanych do wishlisty gier na platformie Steam. Ponadto dziś premierę miał nowy animowany trailer tytułu, skupiony na moralnie niejednoznacznych wyborach, z którymi będą musieli zmierzyć się gracze.
War Hospital to gra z gatunku society survival, w której gracz wciela się w dowódcę brytyjskiego szpitala polowego podczas I wojny światowej. Zadaniem gracza jest ratowanie żołnierzy walczących na linii frontu we Francji, rozbudowa szpitala, a także opracowywanie nowych technologii medycznych.
Nowy zwiastun produkcji dostępny jest tutaj: https://youtu.be/2TNMFu30EdQ
- Niezwykle cieszy nas tak silna wishlista gry, ponieważ świadczy ona o sile koncepcji. Główne działania marketingowe dopiero przed nami, a dotychczasowe zainteresowanie zostało wygenerowane w dużej mierze organicznie. Dzisiejsza premiera nowego trailera jest pierwszym etapem wzmożonej komunikacji, która będzie eskalować się wraz ze zbliżaniem się daty premiery - mówi Michał Dziwniel, członek zarządu Brave Lamb Studio i lead producer War Hospital.
War Hospital to jedna z nielicznych gier oficjalnie wspieranych przez British Imperial War Museums. Ekspertyza organizacji pozwala deweloperom realistycznie odwzorować warunki historyczne.
Gra powstaje na platformy PC, PlayStation 5 i Xbox Series S/X.
----------------------------
O Brave Lamb Studio:
Brave Lamb Studio to Spółka produkująca gry komputerowe segmentu premium indie. Naszym celem strategicznym jest tworzenie gier nastawionych na głęboką narrację popartą koniecznością dokonywania przez gracza trudnych moralnie wyborów. Niezależność produkcyjna, połączona z nastawieniem na wysoką jakość wykonywanych projektów czyni z nas unikatowym przedsięwzięciem na polskim rynku game dev.
Brave Lamb Studio jest złożone z niemal 30 specjalistów mających za sobą wiele lat doświadczenia w branży, pracujących dla takich firm jak Techland, Flying Wild Hog czy CI Games. Duże doświadczenie kluczowych osób w Spółce przekształca się w ograniczenie wielu ryzyk produkcyjnych, a także na możliwość wytwarzania projektów o wysokiej jakości dla graczy.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.