Komunikaty PR

Winter Survival: Prologue zadebiutuje 6 lutego na Festiwalu Steam Next Fest

2023-01-11  |  12:00
Biuro prasowe

Notowane na NewConnect studio DRAGO entertainment poinformowało o dacie premiery Winter Survival: Prologue. Projekt trafi w ręce graczy już 6 lutego 2023 roku, podczas Festiwalu Steam Next Fest. Udostępnienie graczom darmowego wstępu do gry, podobnie jak wcześniej wersji demonstracyjnej, pozwoli zespołowi developerskiemu na zebranie kolejnej porcji feedbacku od społeczności i wprowadzenie przed premierą niezbędnych poprawek oraz uzupełnień. Z kolei dla zespołu marketingowego jest to okazja do promocji tytułu. Wynik pracy obydwu działów umożliwi Zarządowi określenie daty wydania gry we wczesnym dostępie.

- Z wielką radością informujemy, że wyznaczyliśmy datę premiery Winter Survival: Prologue. Już 6 lutego gracze będą mieli kolejną okazję wejść do świata mroźnej i niebezpiecznej wyprawy górskiej. Tym razem zaprezentujemy chwile, które wydarzyły się przed tym, czego gracze mogli doświadczyć grając w demo.  Planujemy też wydać grę w trybie Early Access. Wydanie gry najpierw w formie demo, następnie prologu i wczesnego dostępu, ma nam pokazać, co możemy usprawnić lub zmienić, tak by premiera pełnej wersji gry spełniła oczekiwania jak najszerszej grupy odbiorców. Zdajemy sobie sprawę, że po sukcesie Gas Station Simulator, mamy wysoko zawieszoną poprzeczkę, stąd z dużą rozwagą opracowywaliśmy strategię rozwoju tego tytułu. Mam nadzieję, że gracze to docenią i ciepło przyjmą naszą najnowszą propozycję. Zwłaszcza, że na każdym etapie będziemy prowadzić z graczami komunikację. Obecnie projekt jest dopracowywany, wprowadzamy wiele udoskonaleń. – mówi Lucjan Mikociak, Studio Head of DRAGO entertainment. – Produkt końcowy ma być pełen ekscytujących etapów i w efekcie stworzyć wyróżniającą się na polskim rynku historię na pograniczu gry przygodowej, strategicznej i symulatora – dodaje.

Winter Survival: Prologue udostępnimy podczas pierwszego dnia nadchodzącej edycji Festiwalu Steam Next Fest. – Liczymy, że wydarzenie, które co roku cieszy się tak ogromną popularnością, zwiększy zasięg promocji naszego projektu i pomoże nam w dotarciu do licznej grupy odbiorców – mówi Lucjan Mikociak.

Założeniem twórców gry jest by z pozoru spokojna przygoda górska przeobraziła się w pełną grozy i niepewności walkę o przetrwanie. W jej czasie gracz będzie mógł doświadczyć zimna, pragnienia, głodu i skrajnego wyczerpania – nie tylko fizycznego ale i mentalnego, co jest jednym z unikatowych systemów (Sanity), który został wprowadzony do Winter Survival.  Dzięki temu próba przetrwania nigdy nie będzie taka sama, natomiast zawsze wymagająca i zaskakująca. Poza tym gracz doświadczy innego podejście do survivalu, który bardziej nagradza spryt, niż bezpośrednią konfrontację. Wszystkie wspomniane elementy są wzmocnione wielowątkową fabułą.

Projekt powstawał przy wsparciu merytorycznym Marka Kamińskiego, podróżnika i zdobywcy obu biegunów Ziemi. Partnerzy niedawno podpisali porozumienie w zakresie zmiany warunków partycypacji w zysku ze sprzedaży gry. W wyniku zainicjowanych przez Zarząd DRAGO entertainment negocjacji, strony zgodziły się na zmianę zasad współpracy i wynagrodzenia za współpracę. Pan Marek Kamiński otrzymał za swój wkład jednorazowe wynagrodzenie, natomiast DRAGO zachowa należną mu wcześniej część tantiem.

Równolegle zespoły DRAGO entertainment pracują nad najnowszymi rozszerzeniami  i DLC do swojej flagowej produkcji – Gas Station Simulator oraz nad  kolejnym tytułem z tego uniwersum – Road Diner Simulator.

Link do strony wydarzenia: Festiwal Steam Next: luty 2023 (dokumentacja Steamworks) (steamgames.com)

Karta prologu: https://store.steampowered.com/app/2175210/Winter_Survival_Prologue/

DRAGO entertainment S.A. to notowany na rynku NewConnect producent i deweloper gier wideo o ponad 20-letnim doświadczeniu. Spółka ma w planach przeniesienie notowań na Główny Rynek GPW w Warszawie. Krakowskie studio jest zwycięzcą Invest Cuffs 2022 w kategorii Debiut Giełdowy roku 2021.Spółka opiera swój rozwój na produkcji symulatorów premium oraz survivali.  W 2021 roku wydała z sukcesem grę Gas Station Simulator i wciąż wzbogaca tytuł o rozszerzenia oraz płatne i bezpłatne DLC. Oprócz gry rozwijane jest również całe uniwersum, w którym powstawać będą kolejne projekty. W 2022 roku studio wydało również Food Truck Simulator. Najbliższą z zaplanowanych premier jest Winter Survival.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów Biuro prasowe
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.
Giełda Big Cheese Studio S.A. z imponującym wzrostem zysku netto
2024-11-29 | 07:25

Big Cheese Studio S.A. z imponującym wzrostem zysku netto

Prawie 5,5 mln zł zysku netto po trzech kwartałach br. wypracowało Big Cheese Studio S.A. - notowany na GPW w Warszawie producent i wydawca gier wideo z Łodzi. To ponad 140
Giełda Thorium Space i SWISSto12 podpisali strategiczną umowę
2024-11-22 | 10:00

Thorium Space i SWISSto12 podpisali strategiczną umowę

Thorium Space i SWISSto12 podpisali strategiczną umowę na produkcję nowoczesnego payloadu dla programu HummingSat ESA. W dniu 21 listopada b.r., Thorium Space S.A. podpisało przełomową umowę ze szwajcarską firmą SWISSto12, liderem w programie HummingSAT Europejskiej Agencji Kosmicznej. Umowa, obejmująca opracowanie i produkcję w pełni elastycznego i sterowanego cyfrowo payloadu dla platformy satelitarnej na orbitę GEO HummingSat, otwiera nowe możliwości dla polskiego sektora kosmicznego i europejskiego rynku telekomunikacyjnego. Kompleksowa realizacja projektu, potrwa cztery lata i przyniesie Thorium Space co najmniej 33 mln EUR.  Projekt, nadzorowany przez Europejską Agencję Kosmiczną ESA, jest kluczowym elementem rozwoju satelitów geostacjonarnych nowej generacji. HummingSat to kompaktowe, efektywne kosztowo satelity, które mają zastąpić funkcjonujące obecnie stare konstrukcje. W ramach współpracy Thorium Space jako podwykonawca SWISSto12, stworzy elastyczny payload telekomunikacyjny w paśmie Ka-band, który zostanie wykorzystany również w planowanej polskiej misji satelitarnej na orbitę geostacjonarną GEO. Struktura projektu i perspektywy finansowe Umowa zawarta pomiędzy Thorium i SWISSto12 obejmuje wieloetapowy proces rozwoju: •    Faza 0/A, która rozpoczęła się w ramach programu HummingSat, opiewa na wartość 3 mln EUR. •    W drugim kwartale 2025 roku projekt płynnie przejdzie do Fazy B, o szacunkowej wartości 3,8 mln EUR. •    W czwartym kwartale 2025 roku Thorium Space i SWISSto12 rozpoczną prace nad polskim satelitą telekomunikacyjnym, który powstanie w oparciu o platformę HummingSat. Pełna realizacja projektu, obejmująca fazy C/D/E, potrwa trzy lata i przyniesie Thorium Space co najmniej 25 mln EUR, zgodnie z ustaleniami z końca 2023 roku z ESA/ Innowacje technologiczne Thorium Space Thorium Space wnosi do programu najnowszej generacji payload software-defined oparty na cyfrowo sterowanych antenach. Rozwiązanie to pozwala na elastyczne dostosowanie funkcjonalności satelity do potrzeb operatorów, zwiększając efektywność operacyjną i co bardzo ważne obniżając koszty. - Nasza współpraca z SWISSto12 w ramach programu HummingSat to kamień milowy dla polskiego sektora kosmicznego - Informuje Paweł Rymaszewski, prezes zarządu Thorium Space. Opracowanie elastycznego payloadu Ka-band nie tylko podkreśla nasze kompetencje i możliwości technologiczne, ale także otwiera drogę do realizacji polskiego satelity geostacjonarnego, który stanie się kluczowym elementem europejskiego rynku kosmicznego. Partnerstwo dla Europy Projekt HummingSat, wspierany przez ESA, jest symbolem europejskiej innowacyjności i współpracy. Dzięki kompaktowym rozmiarom i niższym kosztom, HummingSat stanowią konkurencyjną alternatywę dla większych satelitów produkowanych przez globalnych gigantów, takich jak Airbus czy Thales. ESA i jej partnerzy, w tym SWISSto12 i Thorium Space, dążą do wzmocnienia europejskiej niezależności technologicznej w sektorze kosmicznym, zapewniając konkurencyjne i efektywne rozwiązania dla klientów z niemalże całego świata. Kierunek - polski satelita na GEO Zwieńczeniem współpracy Thorium Space i SWISSto12 będzie rozwój polskiego satelity telekomunikacyjnego na GEO. Projekt ten, wspierany przez ESA i finansowany częściowo z polskiej składki członkowskiej, wprowadzi Polskę do grona kluczowych graczy w europejskim sektorze kosmicznym. - Nasza współpraca z ESA i SWISSto12 pokazuje, że europejski sektor kosmiczny ma alternatywę wobec tradycyjnych rozwiązań. Dzięki takim projektom, jak program HummingSat, możemy budować innowacyjne technologie w Europie, które spełniają najwyższe standardy i są w pełni dostosowane do współczesnych potrzeb – dodaje Paweł Rymaszewski Thorium Space wzmacnia swoją pozycję jako lidera innowacji technologicznych w sektorze kosmicznym, realizując projekty, które łączą najnowocześniejsze technologie z praktycznymi zastosowaniami na globalnym rynku.  

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.