Woodland Games 27 listopada startuje z kampanią Hell Architect na Kickstarterze
Woodland Games, polski producent i wydawca gier wideo z Grupy PlayWay, 27 listopada br. rozpocznie zbiórkę pieniężną na rozwój swojej autorskiej gry Hell Architect dedykowanej na PC. Kampania promocyjna będzie prowadzona za pośrednictwem serwisu Kickstarter. Docelowa kwota, którą spółka chce pozyskać na udoskonalenie projektu i kampanię marketingową wynosi 10 tys. CAD (dolarów kanadyjskich).
- Celem zbiórki na Kickstarterze dedykowanej jednemu z naszych kluczowych tytułów - Hell Architect - jest pozyskanie dodatkowych środków na rozwój i promocję gry, której premierę planujemy w pierwszym kwartale 2021 roku. Zebraną kwotę przeznaczymy na dodanie dodatkowych funkcjonalności do rozgrywki, m.in. maszyny cierpień, nowych demonów oraz innych elementów oraz na szeroko zakrojone działania marketingowe związane z promocją tytułu. Mamy nadzieję, że kampania, która ruszy już za kilka dni, zakończy się satysfakcjonującym wynikiem. Docelowa kwota, którą chcemy pozyskać to 10 tys. CAD (dolarów kanadyjskich). W planach mamy również dostosowanie projektu do wymagań konsoli Nintendo Switch – mówi, Paweł Kozakowski, prezes zarządu Woodland Games.
W Hell Architect gracz pełni zarządczą rolę i kreuje własne piekło. To on zadecyduje jak będzie wyglądać przestrzeń kryjąca się za wrotami zła. Do jego dyspozycji oddane zostaną znane z przyziemnego życia budynki takie jak elektrownia, stołówka, ale również piekielne kapliczki i maszyny cierpień. Kontrowersyjny projekt uwzględnia scenariusz, w którym gracz będzie mógł wymierzać grzesznikom kary i decydować o ich wymiarze.
- Nasza gra jest inspirowana jest takimi tytułami, jak Dungeon Keeper, Oxygen Not Included czy Prison Architect. Obecnie finalizujemy prace nad prologiem Hell Architect, który zamierzamy zaprezentować niebawem – dodaje, Paweł Kozakowski.
Aktualnie spółka jest na etapie przygotowywania dokumentu informacyjnego. Studio chce zadebiutować na rynku NewConnect w pierwszej połowie przyszłego roku. Woodland Games nie wyklucza również pozyskania zewnętrznego finansowania na rozwój przyszłych projektów.
Założenia związane z harmonogramem premier uwzględniają prezentację dwóch gier rocznie do końca 2022. W portfolio studia zapowiedziane są następujące projekty, m.in. Hell Architect, Autopsy Simulator, Urban Explorer oraz Taxi Simulator. Studio jest również na etapie realizacji kolejnej preprodukcji.
W dłuższej perspektywie Woodland Games chce portować swoje gry na platformy konsolowe takie jak Nintendo Switch czy Xbox One oraz tworzyć projekty na urządzenia VR i nośniki mobilne.
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Big Cheese Studio S.A. z imponującym wzrostem zysku netto
Thorium Space i SWISSto12 podpisali strategiczną umowę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.