Woodland Games 27 listopada startuje z kampanią Hell Architect na Kickstarterze

Woodland Games, polski producent i wydawca gier wideo z Grupy PlayWay, 27 listopada br. rozpocznie zbiórkę pieniężną na rozwój swojej autorskiej gry Hell Architect dedykowanej na PC. Kampania promocyjna będzie prowadzona za pośrednictwem serwisu Kickstarter. Docelowa kwota, którą spółka chce pozyskać na udoskonalenie projektu i kampanię marketingową wynosi 10 tys. CAD (dolarów kanadyjskich).
- Celem zbiórki na Kickstarterze dedykowanej jednemu z naszych kluczowych tytułów - Hell Architect - jest pozyskanie dodatkowych środków na rozwój i promocję gry, której premierę planujemy w pierwszym kwartale 2021 roku. Zebraną kwotę przeznaczymy na dodanie dodatkowych funkcjonalności do rozgrywki, m.in. maszyny cierpień, nowych demonów oraz innych elementów oraz na szeroko zakrojone działania marketingowe związane z promocją tytułu. Mamy nadzieję, że kampania, która ruszy już za kilka dni, zakończy się satysfakcjonującym wynikiem. Docelowa kwota, którą chcemy pozyskać to 10 tys. CAD (dolarów kanadyjskich). W planach mamy również dostosowanie projektu do wymagań konsoli Nintendo Switch – mówi, Paweł Kozakowski, prezes zarządu Woodland Games.
W Hell Architect gracz pełni zarządczą rolę i kreuje własne piekło. To on zadecyduje jak będzie wyglądać przestrzeń kryjąca się za wrotami zła. Do jego dyspozycji oddane zostaną znane z przyziemnego życia budynki takie jak elektrownia, stołówka, ale również piekielne kapliczki i maszyny cierpień. Kontrowersyjny projekt uwzględnia scenariusz, w którym gracz będzie mógł wymierzać grzesznikom kary i decydować o ich wymiarze.
- Nasza gra jest inspirowana jest takimi tytułami, jak Dungeon Keeper, Oxygen Not Included czy Prison Architect. Obecnie finalizujemy prace nad prologiem Hell Architect, który zamierzamy zaprezentować niebawem – dodaje, Paweł Kozakowski.
Aktualnie spółka jest na etapie przygotowywania dokumentu informacyjnego. Studio chce zadebiutować na rynku NewConnect w pierwszej połowie przyszłego roku. Woodland Games nie wyklucza również pozyskania zewnętrznego finansowania na rozwój przyszłych projektów.
Założenia związane z harmonogramem premier uwzględniają prezentację dwóch gier rocznie do końca 2022. W portfolio studia zapowiedziane są następujące projekty, m.in. Hell Architect, Autopsy Simulator, Urban Explorer oraz Taxi Simulator. Studio jest również na etapie realizacji kolejnej preprodukcji.
W dłuższej perspektywie Woodland Games chce portować swoje gry na platformy konsolowe takie jak Nintendo Switch czy Xbox One oraz tworzyć projekty na urządzenia VR i nośniki mobilne.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.