Woodland Games 27 listopada startuje z kampanią Hell Architect na Kickstarterze

Woodland Games, polski producent i wydawca gier wideo z Grupy PlayWay, 27 listopada br. rozpocznie zbiórkę pieniężną na rozwój swojej autorskiej gry Hell Architect dedykowanej na PC. Kampania promocyjna będzie prowadzona za pośrednictwem serwisu Kickstarter. Docelowa kwota, którą spółka chce pozyskać na udoskonalenie projektu i kampanię marketingową wynosi 10 tys. CAD (dolarów kanadyjskich).
- Celem zbiórki na Kickstarterze dedykowanej jednemu z naszych kluczowych tytułów - Hell Architect - jest pozyskanie dodatkowych środków na rozwój i promocję gry, której premierę planujemy w pierwszym kwartale 2021 roku. Zebraną kwotę przeznaczymy na dodanie dodatkowych funkcjonalności do rozgrywki, m.in. maszyny cierpień, nowych demonów oraz innych elementów oraz na szeroko zakrojone działania marketingowe związane z promocją tytułu. Mamy nadzieję, że kampania, która ruszy już za kilka dni, zakończy się satysfakcjonującym wynikiem. Docelowa kwota, którą chcemy pozyskać to 10 tys. CAD (dolarów kanadyjskich). W planach mamy również dostosowanie projektu do wymagań konsoli Nintendo Switch – mówi, Paweł Kozakowski, prezes zarządu Woodland Games.
W Hell Architect gracz pełni zarządczą rolę i kreuje własne piekło. To on zadecyduje jak będzie wyglądać przestrzeń kryjąca się za wrotami zła. Do jego dyspozycji oddane zostaną znane z przyziemnego życia budynki takie jak elektrownia, stołówka, ale również piekielne kapliczki i maszyny cierpień. Kontrowersyjny projekt uwzględnia scenariusz, w którym gracz będzie mógł wymierzać grzesznikom kary i decydować o ich wymiarze.
- Nasza gra jest inspirowana jest takimi tytułami, jak Dungeon Keeper, Oxygen Not Included czy Prison Architect. Obecnie finalizujemy prace nad prologiem Hell Architect, który zamierzamy zaprezentować niebawem – dodaje, Paweł Kozakowski.
Aktualnie spółka jest na etapie przygotowywania dokumentu informacyjnego. Studio chce zadebiutować na rynku NewConnect w pierwszej połowie przyszłego roku. Woodland Games nie wyklucza również pozyskania zewnętrznego finansowania na rozwój przyszłych projektów.
Założenia związane z harmonogramem premier uwzględniają prezentację dwóch gier rocznie do końca 2022. W portfolio studia zapowiedziane są następujące projekty, m.in. Hell Architect, Autopsy Simulator, Urban Explorer oraz Taxi Simulator. Studio jest również na etapie realizacji kolejnej preprodukcji.
W dłuższej perspektywie Woodland Games chce portować swoje gry na platformy konsolowe takie jak Nintendo Switch czy Xbox One oraz tworzyć projekty na urządzenia VR i nośniki mobilne.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.