Współprace stymulują rozwój platformy GAMIVO
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, w 2022 roku postawił m.in. na współpracę z liderami w swoich segmentach. Spółka w ubiegłym roku prowadziła akcje promocyjne z producentami gier Plarium oraz Wargaming, a także z właścicielem sieci sklepów Żabka Polska, w ramach której gry od GAMIVO na dłużej zagościły w aplikacji mobilnej Żappka. Akcja odbiła się szerokim echem zarówno w prasie o tematyce biznesowej, jak i serwisach dla graczy, co pozytywnie wpływa na budowę rynkowej pozycji oraz rozpoznawalności marki GAMIVO.
W 2022 roku GAMIVO przekroczyło próg 4 mln użytkowników zarejestrowanych na platformie. Na dynamiczny przyrost klientów miały wpływ m.in. kooperacje z liderami w swoich segmentach. W pierwszym kwartale ubiegłego roku Spółka kontynuowała współpracę z izraelskim studiem Plarium. Jej pozytywne efekty sprawiły, że także we wrześniu obie firmy przeprowadziły akcję skupioną wokół gry Raid: Shadow Legends. Pozwoliło to na monetyzację bazy klientów, a tym samym zwiększenie przychodów firmy. Nawiązano także współpracę ze studiem Wargaming, w którego katalogu znajdują się takie produkcje jak World of Warships i World of Tanks. GAMIVO było między innymi jednym z partnerów prowadzonej w listopadzie i grudniu akcji Treasure Hunt.
– Wielokrotnie podkreślaliśmy, że sami jesteśmy graczami, więc zawsze bardzo nas cieszy możliwość współpracy z twórcami gier. Zarówno współpraca z deweloperem Wargaming, jak i Plarium przyniosła obustronne korzyści, dlatego jesteśmy otwarci w przyszłości na następne akcje promocyjne ze studiami deweloperskimi – komentuje Bartłomiej Skarbiński, CMO GAMIVO.
Oprócz działań promocyjnych z twórcami gier, GAMIVO współpracowało także z siecią Żabka Polska. Współpraca rozpoczęła się już wiosną ubiegłego roku. Wówczas w ramach trwającej od 20 do 26 kwietnia akcji klienci, którzy nabywali w popularnej sieci sklepów napoje marki LevelUp, mogli odebrać losowe gry wideo. Akcja zakończyła się sukcesem, dlatego GAMIVO na dłużej zagościło w aplikacji mobilnej Żappka. W ramach kolejnej akcji, klienci Żabki biorący udział w programie lojalnościowym i zbierający punkty, czyli żappsy, mogli wymieniać je na gry odbierane na platformie GAMIVO.
– Cieszy nas fakt, że to właśnie dzięki GAMIVO w Żabce zagościły gry. Aplikacje mobilną Żappka pobrało już ponad 10 mln użytkowników, a kooperacja pozwoliła na zwiększenie bazy klientów GAMIVO. Już teraz pracujemy nad kolejnymi działaniami promocyjnymi z popularną siecią sklepów – mówi Mateusz Śmieżewski, CEO GAMIVO.
Oprócz dużych kampanii marketingowych, GAMIVO prowadziło także akcje o nieco mniejszej skali z takimi partnerami jak CS.Money, Surfshark czy Gaminate. Ponadto platforma wspiera twórców pomagających jej rozszerzać bazę klientów. W ostatnich dniach GAMIVO uruchomiło nową wersję programu dla influencerów, dzięki któremu twórcy internetowi otrzymują wiele korzyści - od zniżek dla partnerów po dedykowane strony i wsparcie dla osobistych projektów.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z grami, kartami podarunkowymi i innymi dobrami cyfrowymi. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł spożywczy
Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa
Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.