Współprace stymulują rozwój platformy GAMIVO
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, w 2022 roku postawił m.in. na współpracę z liderami w swoich segmentach. Spółka w ubiegłym roku prowadziła akcje promocyjne z producentami gier Plarium oraz Wargaming, a także z właścicielem sieci sklepów Żabka Polska, w ramach której gry od GAMIVO na dłużej zagościły w aplikacji mobilnej Żappka. Akcja odbiła się szerokim echem zarówno w prasie o tematyce biznesowej, jak i serwisach dla graczy, co pozytywnie wpływa na budowę rynkowej pozycji oraz rozpoznawalności marki GAMIVO.
W 2022 roku GAMIVO przekroczyło próg 4 mln użytkowników zarejestrowanych na platformie. Na dynamiczny przyrost klientów miały wpływ m.in. kooperacje z liderami w swoich segmentach. W pierwszym kwartale ubiegłego roku Spółka kontynuowała współpracę z izraelskim studiem Plarium. Jej pozytywne efekty sprawiły, że także we wrześniu obie firmy przeprowadziły akcję skupioną wokół gry Raid: Shadow Legends. Pozwoliło to na monetyzację bazy klientów, a tym samym zwiększenie przychodów firmy. Nawiązano także współpracę ze studiem Wargaming, w którego katalogu znajdują się takie produkcje jak World of Warships i World of Tanks. GAMIVO było między innymi jednym z partnerów prowadzonej w listopadzie i grudniu akcji Treasure Hunt.
– Wielokrotnie podkreślaliśmy, że sami jesteśmy graczami, więc zawsze bardzo nas cieszy możliwość współpracy z twórcami gier. Zarówno współpraca z deweloperem Wargaming, jak i Plarium przyniosła obustronne korzyści, dlatego jesteśmy otwarci w przyszłości na następne akcje promocyjne ze studiami deweloperskimi – komentuje Bartłomiej Skarbiński, CMO GAMIVO.
Oprócz działań promocyjnych z twórcami gier, GAMIVO współpracowało także z siecią Żabka Polska. Współpraca rozpoczęła się już wiosną ubiegłego roku. Wówczas w ramach trwającej od 20 do 26 kwietnia akcji klienci, którzy nabywali w popularnej sieci sklepów napoje marki LevelUp, mogli odebrać losowe gry wideo. Akcja zakończyła się sukcesem, dlatego GAMIVO na dłużej zagościło w aplikacji mobilnej Żappka. W ramach kolejnej akcji, klienci Żabki biorący udział w programie lojalnościowym i zbierający punkty, czyli żappsy, mogli wymieniać je na gry odbierane na platformie GAMIVO.
– Cieszy nas fakt, że to właśnie dzięki GAMIVO w Żabce zagościły gry. Aplikacje mobilną Żappka pobrało już ponad 10 mln użytkowników, a kooperacja pozwoliła na zwiększenie bazy klientów GAMIVO. Już teraz pracujemy nad kolejnymi działaniami promocyjnymi z popularną siecią sklepów – mówi Mateusz Śmieżewski, CEO GAMIVO.
Oprócz dużych kampanii marketingowych, GAMIVO prowadziło także akcje o nieco mniejszej skali z takimi partnerami jak CS.Money, Surfshark czy Gaminate. Ponadto platforma wspiera twórców pomagających jej rozszerzać bazę klientów. W ostatnich dniach GAMIVO uruchomiło nową wersję programu dla influencerów, dzięki któremu twórcy internetowi otrzymują wiele korzyści - od zniżek dla partnerów po dedykowane strony i wsparcie dla osobistych projektów.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z grami, kartami podarunkowymi i innymi dobrami cyfrowymi. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.