Współprace stymulują rozwój platformy GAMIVO
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, w 2022 roku postawił m.in. na współpracę z liderami w swoich segmentach. Spółka w ubiegłym roku prowadziła akcje promocyjne z producentami gier Plarium oraz Wargaming, a także z właścicielem sieci sklepów Żabka Polska, w ramach której gry od GAMIVO na dłużej zagościły w aplikacji mobilnej Żappka. Akcja odbiła się szerokim echem zarówno w prasie o tematyce biznesowej, jak i serwisach dla graczy, co pozytywnie wpływa na budowę rynkowej pozycji oraz rozpoznawalności marki GAMIVO.
W 2022 roku GAMIVO przekroczyło próg 4 mln użytkowników zarejestrowanych na platformie. Na dynamiczny przyrost klientów miały wpływ m.in. kooperacje z liderami w swoich segmentach. W pierwszym kwartale ubiegłego roku Spółka kontynuowała współpracę z izraelskim studiem Plarium. Jej pozytywne efekty sprawiły, że także we wrześniu obie firmy przeprowadziły akcję skupioną wokół gry Raid: Shadow Legends. Pozwoliło to na monetyzację bazy klientów, a tym samym zwiększenie przychodów firmy. Nawiązano także współpracę ze studiem Wargaming, w którego katalogu znajdują się takie produkcje jak World of Warships i World of Tanks. GAMIVO było między innymi jednym z partnerów prowadzonej w listopadzie i grudniu akcji Treasure Hunt.
– Wielokrotnie podkreślaliśmy, że sami jesteśmy graczami, więc zawsze bardzo nas cieszy możliwość współpracy z twórcami gier. Zarówno współpraca z deweloperem Wargaming, jak i Plarium przyniosła obustronne korzyści, dlatego jesteśmy otwarci w przyszłości na następne akcje promocyjne ze studiami deweloperskimi – komentuje Bartłomiej Skarbiński, CMO GAMIVO.
Oprócz działań promocyjnych z twórcami gier, GAMIVO współpracowało także z siecią Żabka Polska. Współpraca rozpoczęła się już wiosną ubiegłego roku. Wówczas w ramach trwającej od 20 do 26 kwietnia akcji klienci, którzy nabywali w popularnej sieci sklepów napoje marki LevelUp, mogli odebrać losowe gry wideo. Akcja zakończyła się sukcesem, dlatego GAMIVO na dłużej zagościło w aplikacji mobilnej Żappka. W ramach kolejnej akcji, klienci Żabki biorący udział w programie lojalnościowym i zbierający punkty, czyli żappsy, mogli wymieniać je na gry odbierane na platformie GAMIVO.
– Cieszy nas fakt, że to właśnie dzięki GAMIVO w Żabce zagościły gry. Aplikacje mobilną Żappka pobrało już ponad 10 mln użytkowników, a kooperacja pozwoliła na zwiększenie bazy klientów GAMIVO. Już teraz pracujemy nad kolejnymi działaniami promocyjnymi z popularną siecią sklepów – mówi Mateusz Śmieżewski, CEO GAMIVO.
Oprócz dużych kampanii marketingowych, GAMIVO prowadziło także akcje o nieco mniejszej skali z takimi partnerami jak CS.Money, Surfshark czy Gaminate. Ponadto platforma wspiera twórców pomagających jej rozszerzać bazę klientów. W ostatnich dniach GAMIVO uruchomiło nową wersję programu dla influencerów, dzięki któremu twórcy internetowi otrzymują wiele korzyści - od zniżek dla partnerów po dedykowane strony i wsparcie dla osobistych projektów.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z grami, kartami podarunkowymi i innymi dobrami cyfrowymi. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury
Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.
Media i PR
M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.
Firma
Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.