Zarząd The Dust proponuje program motywacyjny
Na zwołanym na 8 czerwca 2022 Walnym Zgromadzeniu akcjonariusze The Dust zdecydują o ustanowieniu programu motywacyjnego dla kluczowych pracowników. Warunkiem realizacji programu motywacyjnego i tym samym otrzymania warrantów zamiennych na akcję będzie skumulowany wynik brutto za lata 2023 - 25 w wysokości 21,5 mln zł.
- Naszym celem jest dostarczenie na rynek produktów najwyższej jakości, a jednocześnie dbanie o wyniki spółki. Mamy jasno określony plan działania, a prace nad naszymi tytułami są w coraz bardziej zaawansowanej fazie. Dlatego uważamy, że naturalnym krokiem na drodze ku wyznaczonym celom jest wprowadzenie programu motywacyjnego. Wierzę, że po zapoznaniu się z jego założeniami akcjonariusze przychylą się do naszego wniosku, widząc w nim element wzmacniający rozwój spółki i utrzymanie kluczowych pracowników w najbliższych latach – komentuje Jakub Wolff, CEO The Dust.
Docelowo spółka zamierza wygenerować skumulowany zysk brutto na poziomie 21,5 mln w latach 2023-25, który zostanie skorygowany o koszty programu motywacyjnego. Liczba warrantów zamiennych na akcje wyniesie 155 tys., z czego 10 tys. akcji będzie przeznaczone dla członków Rady Nadzorczej spółki.
Wydanie warrantów nastąpi po zatwierdzeniu zbadanego sprawozdania finansowego za 2025 r. przez Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy. Beneficjenci programu motywacyjnego będą zobowiązani do niesprzedawania otrzymanych akcji przez rok od momentu ich otrzymania.
W przypadku nieosiągnięcia zakładanego wyniku brutto w latach 2023- 25 w wysokości 21,5 mln zł liczba warrantów zostanie proporcjonalnie zmniejszona do osiągniętego wyniku. W przypadku osiągnięcia wyniku brutto niższego niż 15 mln zł program motywacyjny nie zostanie zrealizowany, a warranty nie zostaną wydane.
- Przed nami ważne dla rozwoju The Dust miesiące, które w mojej ocenie będą miały kluczowe znaczenie dla dynamiki wzrostu spółki w najbliższych latach. Jesteśmy w trakcie domykania istotnych dla poszczególnych tytułów etapów prac. Wierzę, że w niedługim czasie będę mógł przekazać opinii publicznej informacje dotyczące osiągnięcia kolejnych kamieni milowych w realizowanych projektach – dodaje Jakub Wolff, CEO The Dust.
O Spółce:
The Dust S.A. jest producentem i wydawcą gier. Spółka poprzez utworzoną w 2020 r. grupę kapitałową intensywnie rozwija produkcję własnych tytułów w ramach linii biznesowych: indie premium, survivali, symulatorów i RTS. Aktualnie The Dust pracuje nad grą Indie Premium osadzoną w świecie „Cyklu Inkwizytorskiego” na motywach twórczości Jacka Piekary I, the Inquisitor.
Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku
Klabater S.A. z najlepszym pierwszym kwartałem w historii firmy
B-Act S.A. wypracował w pierwszym kwartale o 40% wyższą sprzedaż
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne
Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.
Infrastruktura
Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci
W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.