Zarząd The Dust proponuje program motywacyjny
Na zwołanym na 8 czerwca 2022 Walnym Zgromadzeniu akcjonariusze The Dust zdecydują o ustanowieniu programu motywacyjnego dla kluczowych pracowników. Warunkiem realizacji programu motywacyjnego i tym samym otrzymania warrantów zamiennych na akcję będzie skumulowany wynik brutto za lata 2023 - 25 w wysokości 21,5 mln zł.
- Naszym celem jest dostarczenie na rynek produktów najwyższej jakości, a jednocześnie dbanie o wyniki spółki. Mamy jasno określony plan działania, a prace nad naszymi tytułami są w coraz bardziej zaawansowanej fazie. Dlatego uważamy, że naturalnym krokiem na drodze ku wyznaczonym celom jest wprowadzenie programu motywacyjnego. Wierzę, że po zapoznaniu się z jego założeniami akcjonariusze przychylą się do naszego wniosku, widząc w nim element wzmacniający rozwój spółki i utrzymanie kluczowych pracowników w najbliższych latach – komentuje Jakub Wolff, CEO The Dust.
Docelowo spółka zamierza wygenerować skumulowany zysk brutto na poziomie 21,5 mln w latach 2023-25, który zostanie skorygowany o koszty programu motywacyjnego. Liczba warrantów zamiennych na akcje wyniesie 155 tys., z czego 10 tys. akcji będzie przeznaczone dla członków Rady Nadzorczej spółki.
Wydanie warrantów nastąpi po zatwierdzeniu zbadanego sprawozdania finansowego za 2025 r. przez Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy. Beneficjenci programu motywacyjnego będą zobowiązani do niesprzedawania otrzymanych akcji przez rok od momentu ich otrzymania.
W przypadku nieosiągnięcia zakładanego wyniku brutto w latach 2023- 25 w wysokości 21,5 mln zł liczba warrantów zostanie proporcjonalnie zmniejszona do osiągniętego wyniku. W przypadku osiągnięcia wyniku brutto niższego niż 15 mln zł program motywacyjny nie zostanie zrealizowany, a warranty nie zostaną wydane.
- Przed nami ważne dla rozwoju The Dust miesiące, które w mojej ocenie będą miały kluczowe znaczenie dla dynamiki wzrostu spółki w najbliższych latach. Jesteśmy w trakcie domykania istotnych dla poszczególnych tytułów etapów prac. Wierzę, że w niedługim czasie będę mógł przekazać opinii publicznej informacje dotyczące osiągnięcia kolejnych kamieni milowych w realizowanych projektach – dodaje Jakub Wolff, CEO The Dust.
O Spółce:
The Dust S.A. jest producentem i wydawcą gier. Spółka poprzez utworzoną w 2020 r. grupę kapitałową intensywnie rozwija produkcję własnych tytułów w ramach linii biznesowych: indie premium, survivali, symulatorów i RTS. Aktualnie The Dust pracuje nad grą Indie Premium osadzoną w świecie „Cyklu Inkwizytorskiego” na motywach twórczości Jacka Piekary I, the Inquisitor.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.