Zarząd The Dust proponuje program motywacyjny
Na zwołanym na 8 czerwca 2022 Walnym Zgromadzeniu akcjonariusze The Dust zdecydują o ustanowieniu programu motywacyjnego dla kluczowych pracowników. Warunkiem realizacji programu motywacyjnego i tym samym otrzymania warrantów zamiennych na akcję będzie skumulowany wynik brutto za lata 2023 - 25 w wysokości 21,5 mln zł.
- Naszym celem jest dostarczenie na rynek produktów najwyższej jakości, a jednocześnie dbanie o wyniki spółki. Mamy jasno określony plan działania, a prace nad naszymi tytułami są w coraz bardziej zaawansowanej fazie. Dlatego uważamy, że naturalnym krokiem na drodze ku wyznaczonym celom jest wprowadzenie programu motywacyjnego. Wierzę, że po zapoznaniu się z jego założeniami akcjonariusze przychylą się do naszego wniosku, widząc w nim element wzmacniający rozwój spółki i utrzymanie kluczowych pracowników w najbliższych latach – komentuje Jakub Wolff, CEO The Dust.
Docelowo spółka zamierza wygenerować skumulowany zysk brutto na poziomie 21,5 mln w latach 2023-25, który zostanie skorygowany o koszty programu motywacyjnego. Liczba warrantów zamiennych na akcje wyniesie 155 tys., z czego 10 tys. akcji będzie przeznaczone dla członków Rady Nadzorczej spółki.
Wydanie warrantów nastąpi po zatwierdzeniu zbadanego sprawozdania finansowego za 2025 r. przez Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy. Beneficjenci programu motywacyjnego będą zobowiązani do niesprzedawania otrzymanych akcji przez rok od momentu ich otrzymania.
W przypadku nieosiągnięcia zakładanego wyniku brutto w latach 2023- 25 w wysokości 21,5 mln zł liczba warrantów zostanie proporcjonalnie zmniejszona do osiągniętego wyniku. W przypadku osiągnięcia wyniku brutto niższego niż 15 mln zł program motywacyjny nie zostanie zrealizowany, a warranty nie zostaną wydane.
- Przed nami ważne dla rozwoju The Dust miesiące, które w mojej ocenie będą miały kluczowe znaczenie dla dynamiki wzrostu spółki w najbliższych latach. Jesteśmy w trakcie domykania istotnych dla poszczególnych tytułów etapów prac. Wierzę, że w niedługim czasie będę mógł przekazać opinii publicznej informacje dotyczące osiągnięcia kolejnych kamieni milowych w realizowanych projektach – dodaje Jakub Wolff, CEO The Dust.
O Spółce:
The Dust S.A. jest producentem i wydawcą gier. Spółka poprzez utworzoną w 2020 r. grupę kapitałową intensywnie rozwija produkcję własnych tytułów w ramach linii biznesowych: indie premium, survivali, symulatorów i RTS. Aktualnie The Dust pracuje nad grą Indie Premium osadzoną w świecie „Cyklu Inkwizytorskiego” na motywach twórczości Jacka Piekary I, the Inquisitor.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.