Komunikaty PR

Zarząd The Dust proponuje program motywacyjny

2022-05-16  |  14:30
Biuro prasowe

Na zwołanym na 8 czerwca 2022 Walnym Zgromadzeniu akcjonariusze The Dust zdecydują o ustanowieniu programu motywacyjnego dla kluczowych pracowników. Warunkiem realizacji programu motywacyjnego i tym samym otrzymania warrantów zamiennych na akcję będzie skumulowany wynik brutto za lata 2023 - 25 w wysokości 21,5 mln zł.

- Naszym celem jest dostarczenie na rynek produktów najwyższej jakości, a jednocześnie dbanie o wyniki spółki. Mamy jasno określony plan działania, a prace nad naszymi tytułami są w coraz bardziej zaawansowanej fazie. Dlatego uważamy, że naturalnym krokiem na drodze ku wyznaczonym celom jest wprowadzenie programu motywacyjnego. Wierzę, że po zapoznaniu się z jego założeniami akcjonariusze przychylą się do naszego wniosku, widząc w nim element wzmacniający rozwój spółki i utrzymanie kluczowych pracowników w najbliższych latach  – komentuje Jakub Wolff, CEO The Dust.

Docelowo spółka zamierza wygenerować skumulowany zysk brutto na poziomie 21,5 mln w latach 2023-25, który zostanie skorygowany o koszty programu motywacyjnego. Liczba warrantów zamiennych na akcje wyniesie 155 tys., z czego 10 tys. akcji będzie przeznaczone dla członków Rady Nadzorczej spółki.

Wydanie warrantów nastąpi po zatwierdzeniu zbadanego sprawozdania finansowego za 2025 r. przez Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy. Beneficjenci programu motywacyjnego będą zobowiązani do niesprzedawania otrzymanych akcji przez rok od momentu ich otrzymania.

W przypadku nieosiągnięcia zakładanego wyniku brutto w latach 2023- 25 w wysokości 21,5 mln zł liczba warrantów zostanie proporcjonalnie zmniejszona do osiągniętego wyniku. W przypadku osiągnięcia wyniku brutto niższego niż 15 mln zł program motywacyjny nie zostanie zrealizowany, a warranty nie zostaną wydane.

- Przed nami ważne dla rozwoju The Dust miesiące, które w mojej ocenie będą miały kluczowe znaczenie dla dynamiki wzrostu spółki w najbliższych latach. Jesteśmy w trakcie domykania istotnych dla poszczególnych tytułów etapów prac. Wierzę, że w niedługim czasie będę mógł przekazać opinii publicznej informacje dotyczące osiągnięcia kolejnych kamieni milowych w realizowanych projektach  – dodaje Jakub Wolff, CEO The Dust.

 

O Spółce:

The Dust S.A. jest producentem i wydawcą gier. Spółka poprzez utworzoną w 2020 r. grupę kapitałową intensywnie rozwija produkcję własnych tytułów w ramach linii biznesowych: indie premium, survivali, symulatorów i RTS. Aktualnie The Dust pracuje nad grą Indie Premium osadzoną w świecie „Cyklu Inkwizytorskiego” na motywach twórczości Jacka Piekary I, the Inquisitor.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.