Komunikaty PR

GlobalSM nowym klientem Brief me

2023-03-09  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Gałka
Brief me

Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl

GlobalSM — agencja marketingu zintegrowanego świadcząca usługi z szeroko rozumianego BTL-u i shopper marketingu dla największych światowych i rodzimych marek, stawia na komunikację PR. Od grudnia br. za działania komunikacyjne i wizerunkowe odpowiada Brief me.

Zespół Brief me w ramach współpracy zajmie się przygotowaniem i realizacją strategii komunikacji GlobalSM. Agencja będzie odpowiedzialna za m.in. media relations, pozycjonowanie ekspertów oraz doradztwo wizerunkowe.

W obszarze tych działań Brief me odpowiedzialna będzie za kompleksową obsługę kontaktów z dziennikarzami mediów marketingowych, biznesowych oraz branżowych.

Rozpoczęcie działań PR przez GlobalSM jest elementem sukcesywnie wdrażanej nowej strategii rozwoju spółki. Wybór Brief me jest wynikiem wcześniejszych, wspólnych doświadczeń oraz zrozumienia potrzeb GlobalSM, a także proklienckiej postawy osób odpowiedzialnych za obsługę klienta po stronie Brief me.

Aneta Gałka, PR Director, Brief me, która w poprzedniej agencji PR miała również okazję współpracować z GlobalSM, wspólnie z zespołem czuwa nad realizacją prac oraz zapewnia wsparcie strategiczne klienta.

GlobalSM to agencja marketingu zintegrowanego świadcząca usługi z szeroko rozumianego BTL-u i shopper marketingu dla największych światowych i rodzimych marek. Firma kompleksowo podchodzi do realizowanych projektów, umiejętnie łącząc dla swoich klientów kompetencje z zakresu trade i brand marketingu. W portfolio Global Shopper Marketing znaleźli się tacy gracze jak m.in.: Heineken, Red Bull, Grupa Żywiec, IKEA, GSK, Hochland, Powerade, STOCK, Żabka, Electrolux, Eurocash, Nestle, MGA, IPN, Techmatik, Coca-cola, PepsiCo i wiele innych.

Brief me jest prężnie rozwijającą agencją komunikacji kreatywnej, działającą w obszarach PR-u i marketingu, o czym więcej na stronie: www.briefme.pl.  Dzięki ścisłej współpracy z mediami i dziennikarzami oraz doświadczonemu zespołowi plasuje swoich klientów w takich serwisach i magazynach jak: Forbes, Onet, Puls Biznesu, czy Wirtualne Media, oraz na antenach m.in. Radia Zet, RMF FM, Antyradia oraz wszystkich kanałach Polskiego Radia.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Brief me
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.