Glovo rozwija współpracę na wyłączność z siecią restauracji Thai Wok
Thai Wok to popularna marka restauracji oferujących dania kuchni tajskiej. Sieć rozszerza właśnie współpracę z Glovo, które będzie wyłącznym operatorem dostaw dań Thai Woka. Dzięki temu mieszkańcy miast, w których obecna jest restauracja, mogą skorzystać z pełnej oferty, która jest dostępna wyłącznie za pośrednictwem aplikacji Glovo.
Polacy uwielbiają kosztować nowych smaków kuchni świata. W odpowiedzi na potrzeby użytkowników, Glovo rozwija współpracę z Thai Wok – znaną siecią restauracji tajskich w segmencie quick service restaurant. Współpraca objęta jest wyłącznością. Oznacza to, że Glovo jest jedynym partnerem delivery sieci.
Thai Wok jest jedną z najchętniej wybieranych restauracji serwującej kuchnię tajską. Kluczowym wyróżnikiem sieci są dania kuchni azjatyckiej bazującej na świeżych składnikach, oryginalnych przyprawach i autorskich recepturach sosów. Ulubionym daniem Polaków oferowanym przez sieć za pośrednictwem Glovo jest pad thai, czyli smażony makaron z warzywami, który jest zamawiany przez użytkowników trzykrotnie częściej, niż inne dania. Tuż za podium znalazł się także pad udon, ryż smażony oraz kurczak słodko kwaśny.
- Kanał delivery, w trakcie pandemii był kluczowym kanałem sprzedaży dla wielu biznesów gastronomicznych w tym również i dla nas. Wybór Glovo jako jedynego dostawcy, podwyższy poziom kontroli aktualnej oferty, czasu dostawy oraz jej jakości. Decydując się na współpracę z Glovo wiedzieliśmy, że wybieramy partnera, z którym jesteśmy w stanie budować nową jakość w oparciu o wspólne cele i dynamiczny rozwój. Jest bardzo duży i odważny krok, niemniej jednak widzimy wiele pozytywów takiego rozwiązania, chociażby uproszczenie procesu przyjmowania zamówień w placówkach czy podniesienie jakości obsługi dostaw - mówi Bartosz Brusikiewicz, Dyrektor Zarządzający Thai Wok
Glovo wkroczyło na polski rynek dwa lata temu, a obecnie marka może pochwalić się już ponad 3 milionami pobrań.
- Bardzo cieszymy się na wyłączną współpracę Glovo i Thai Wok, która jest jedną z najpopularniejszych marek restauracji serwujących dania kuchni tajskiej w Polsce. Nieustannie staramy się poszerzać wachlarz partnerów, których oferta odpowiada na potrzeby naszych użytkowników. Polacy są otwarci na nowe smaki, dlatego między innymi kuchnia azjatycka cieszy się nieustannie rosnącą popularnością – mówi Carlos Silvan, główny manager Glovo Polska.
Pełna oferta sieci Thai Wok jest już dostępna w aplikacji Glovo. Z dostaw pysznego tajskiego jedzenia wprost pod drzwi mogą skorzystać mieszkańcy Warszawy, Poznania, Lublina oraz Trójmiasta.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.