Komunikaty PR

Go! e-Commerce - bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców z transformacji cyfrowe

2021-01-19  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Bocian
Izba Gospodarki Elektronicznej

Pańska
00-837 Warszawa
pr|eizba.pl| |pr|eizba.pl
662108088
https://eizba.pl/
Do pobrania Program ( 0.21 MB )

Go! e-Commerce jest odpowiedzią e-Izby na kryzys wywołany pandemią w marcu 2020 roku, wobec którego wielu przedsiębiorców znalazło się w ciężkiej sytuacji biznesowej. Na akcję składają się cykle bezpłatnych warsztatów online, które pozwolą wielu biznesom na odnalezienie się w nowej rzeczywistości cyfrowej oraz dotarcie do konsumentów poprzez nowy kanał sprzedaży. Najbliższe warsztaty odbędą się w terminie 25.01 – 29.01.2021

Szacuje się, iż od początku pandemii powstało ok. 11 tys. nowych e-sklepów. e-Izba startując z ogólnopolską akcją edukacyjną jako pierwsza, przeszkoliła w ciągu 5 edycji blisko 1900 uczestników, dając przedsiębiorcom szansę na rozwój oraz poprawę wyników. Akcja Go! e-Commerce skierowana jest do wszystkich, którzy do tej pory działali wyłącznie stacjonarnie bądź stawiają pierwsze kroki w działalności internetowej. 

Podczas każdego cyklu Go! e-Commerce eksperci e-Izby krok po kroku omawiają, jak szybko i w przystępnej cenie przenieść działalność do Internetu. Bezpłatne warsztaty, oprócz wartości merytorycznej, dostarczają praktycznych informacji, przydatnych na co dzień. Ponadto są one doskonałą okazją do zadawania ważnych pytań i rozwiązania biznesowych wątpliwości. 

„Rok 2020, naznaczony COVID-19, był rokiem obfitującym w wydarzenia, które podkreśliły znaczenie cyfryzacji we wszystkich obszarach gospodarki i społeczeństwa. Go! e-Commerce oraz edukacja małych przedsiębiorców w transformacji cyfrowej ma ogromne znaczenie, dlatego e-Izba chce jeszcze bardziej zadbać i otworzyć się na podmioty, którym potrzebna jest pomoc legislacyjna, edukacyjna i promocyjna, aby rosły w siłę na polskim oraz międzynarodowym rynku e-commerce. Zapraszamy na kolejny cykl Go! e-Commerce 2021”– Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej. 

Cykl Go! e-Commerce składa się z następujących sekcji tematycznych:

  • TECHNOLOGIE E-COMMERCE: Jak stworzyć sklep internetowy (m.in. jaką technologię wybrać, aby ruszyć ze sprzedażą online, jak zarządzać sprzedażą itp.)?
  • PRAWO: Jak stworzyć regulamin sklepu i politykę prywatności?
  • PŁATNOŚCI: Jakie technologie płatności online wybrać oraz jak je szybko wdrożyć w powstającym sklepie online?
  • LOGISTYKA I MAGAZYNOWANIE: Od czego zacząć w obszarze logistyki? Możliwości współpracy z firmami kurierskimi oraz modele dostaw.
  • OBSŁUGA KLIENTA: Jakie mechanizmy wdrożyć w sklepie, aby obsługa klienta przebiegała bezproblemowo?

 

Najbliższy cykl warsztatów odbędzie się od poniedziałku 25.01 do piątku 29.01 włącznie, a w programie: 

 

PONIEDZIAŁEK 25.01 godz.11

Prelegenci: Sebastian Błaszkiewicz, Dyrektor Sprzedaży, Unity Group
Michał Zbońkowski, Project Manager, Unity Group

Temat:  Jak zadbać o to, żeby e-sklep sprzedawał?

  • Gotowe rozwiązania vs. dedykowane, które usprawnią sprzedaż w Twoim sklepie.
  • Jak zbudować strategię dla e-commerce?
  • Co i jak mierzyć w e-commerce?
  • Niezbędne narzędzia do analityki efektywnej sprzedaży w Internecie.

Link do webinaru: 

https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/technologia-dla-e-commerce-jak-wybrac-technologie-dla-e-commerce-b2b-i-b2c

 

WTOREK 26.01 godz. 11:00

Prelegentki:  Joanna Polkowska, adwokat, specjalista prawa własności intelektualnej w zespole Commercial kancelarii Eversheds Sutherland Wierzbowski

Agnieszka Sagan-Jeżowska, radca prawny, specjalista prawa ochrony danych osobowych w zespole Commercial kancelarii prawnej Eversheds Sutherland Wierzbowski

Temat: Od A do E-commerce – Compliance w e-commerce, czyli kompendium obowiązków prawnych dla prowadzących sklepy internetowe

  • O czym trzeba pamiętać, tworząc nazwę i oznaczenie firmy oraz marki
  • W jaki sposób zabezpieczyć kwestie praw autorskich do oznaczeń i znaków towarowych i jak zgodnie z prawem korzystać z materiałów należących do innych podmiotów
  • Jak prawidłowo przygotować regulamin świadczenia usługi
  • Jak napisać politykę prywatności i politykę cookies dla sklepu internetowego
  • Jakie są podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
  • Jak zgodnie z prawem prowadzić działania marketingowe – najczęściej popełniane błędy  
  • Na co uważać, kupując bazy marketingowe
  • Pułapki prawne związane z działalnością w mediach społecznościowych

Link do webinaru:  https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/compliance-w-e-commerce-czyli-kompendium-obowiazkow-prawnych-dla-prowadzacych-sklepy-internetowe

 

ŚRODA 27.01 godz. 11:00

Prelegent: Marcin Danielski – Project Manager mBank

Temat: Zacznij sprzedaż w internecie – paynow

  • Od czego zacząć sprzedaż w internecie?
  • Czym jest bramka płatności i jak wybrać bramkę odpowiednią dla siebie?
  • Co to jest paynow?
  • Jak uruchomić płatności online w swoim sklepie

Link do webinaru: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/zacznij-sprzedaz-w-internecie-paynow

 

CZWARTEK 28.01 godz. 11:00

Prelegent: Mateusz Pycia, CEO GlobKurier

Temat: Wprowadzenie w temat logistyki. Zbudowanie przewag konkurencyjnych poprzez rozwiązania transportowe

  • Wprowadzenie w arkana transportu i logistyki
  • O sytuacji w branży transportowo logistycznej
  • Budowanie przewag sklepu internetowego w obszarze transportu
  • Jak przygotować biznes na dużą zmienność
  • Jak zoptymalizować koszty wysyłek

Link do webinaru: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/wprowadzenie-w-temat-logistyki-zbudowanie-przewag-konkurencyjnych-poprzez-rozwiazania-transportowe

 

PIĄTEK 29.01 godz. 11:00

Prelegent: Magdalena Brzezińska, Business Integration Manager Performics

Temat: Główne wyzwania w kampanii reklamowej sklepu internetowego

  • Kampania e-commerce i jej podmioty
  • Etapy kampanii reklamowej w internecie
  • Media a ścieżka zakupowa użytkownika
  • Dokumenty w kampanii digital 

Link do webinaru: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/glowne-wyzwania-w-kampanii-reklamowej-sklepu-internetowego

Więcej informacji o akcji Go! e-Commerce oraz relacje z poprzednich edycji: https://eizba.pl/go-e-commerce/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Izba Gospodarki Elektronicznej
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.