Go! e-Commerce - bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców z transformacji cyfrowe

Aleksandra Bocian
Izba Gospodarki Elektronicznej
Pańska
00-837 Warszawa
pr|eizba.pl| |pr|eizba.pl
662108088
https://eizba.pl/
Go! e-Commerce jest odpowiedzią e-Izby na kryzys wywołany pandemią w marcu 2020 roku, wobec którego wielu przedsiębiorców znalazło się w ciężkiej sytuacji biznesowej. Na akcję składają się cykle bezpłatnych warsztatów online, które pozwolą wielu biznesom na odnalezienie się w nowej rzeczywistości cyfrowej oraz dotarcie do konsumentów poprzez nowy kanał sprzedaży. Najbliższe warsztaty odbędą się w terminie 25.01 – 29.01.2021
Szacuje się, iż od początku pandemii powstało ok. 11 tys. nowych e-sklepów. e-Izba startując z ogólnopolską akcją edukacyjną jako pierwsza, przeszkoliła w ciągu 5 edycji blisko 1900 uczestników, dając przedsiębiorcom szansę na rozwój oraz poprawę wyników. Akcja Go! e-Commerce skierowana jest do wszystkich, którzy do tej pory działali wyłącznie stacjonarnie bądź stawiają pierwsze kroki w działalności internetowej.
Podczas każdego cyklu Go! e-Commerce eksperci e-Izby krok po kroku omawiają, jak szybko i w przystępnej cenie przenieść działalność do Internetu. Bezpłatne warsztaty, oprócz wartości merytorycznej, dostarczają praktycznych informacji, przydatnych na co dzień. Ponadto są one doskonałą okazją do zadawania ważnych pytań i rozwiązania biznesowych wątpliwości.
„Rok 2020, naznaczony COVID-19, był rokiem obfitującym w wydarzenia, które podkreśliły znaczenie cyfryzacji we wszystkich obszarach gospodarki i społeczeństwa. Go! e-Commerce oraz edukacja małych przedsiębiorców w transformacji cyfrowej ma ogromne znaczenie, dlatego e-Izba chce jeszcze bardziej zadbać i otworzyć się na podmioty, którym potrzebna jest pomoc legislacyjna, edukacyjna i promocyjna, aby rosły w siłę na polskim oraz międzynarodowym rynku e-commerce. Zapraszamy na kolejny cykl Go! e-Commerce 2021”– Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.
Cykl Go! e-Commerce składa się z następujących sekcji tematycznych:
- TECHNOLOGIE E-COMMERCE: Jak stworzyć sklep internetowy (m.in. jaką technologię wybrać, aby ruszyć ze sprzedażą online, jak zarządzać sprzedażą itp.)?
- PRAWO: Jak stworzyć regulamin sklepu i politykę prywatności?
- PŁATNOŚCI: Jakie technologie płatności online wybrać oraz jak je szybko wdrożyć w powstającym sklepie online?
- LOGISTYKA I MAGAZYNOWANIE: Od czego zacząć w obszarze logistyki? Możliwości współpracy z firmami kurierskimi oraz modele dostaw.
- OBSŁUGA KLIENTA: Jakie mechanizmy wdrożyć w sklepie, aby obsługa klienta przebiegała bezproblemowo?
Najbliższy cykl warsztatów odbędzie się od poniedziałku 25.01 do piątku 29.01 włącznie, a w programie:
PONIEDZIAŁEK 25.01 godz.11
Prelegenci: Sebastian Błaszkiewicz, Dyrektor Sprzedaży, Unity Group
Michał Zbońkowski, Project Manager, Unity Group
Temat: Jak zadbać o to, żeby e-sklep sprzedawał?
- Gotowe rozwiązania vs. dedykowane, które usprawnią sprzedaż w Twoim sklepie.
- Jak zbudować strategię dla e-commerce?
- Co i jak mierzyć w e-commerce?
- Niezbędne narzędzia do analityki efektywnej sprzedaży w Internecie.
Link do webinaru:
https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/technologia-dla-e-commerce-jak-wybrac-technologie-dla-e-commerce-b2b-i-b2c
WTOREK 26.01 godz. 11:00
Prelegentki: Joanna Polkowska, adwokat, specjalista prawa własności intelektualnej w zespole Commercial kancelarii Eversheds Sutherland Wierzbowski
Agnieszka Sagan-Jeżowska, radca prawny, specjalista prawa ochrony danych osobowych w zespole Commercial kancelarii prawnej Eversheds Sutherland Wierzbowski
Temat: Od A do E-commerce – Compliance w e-commerce, czyli kompendium obowiązków prawnych dla prowadzących sklepy internetowe
- O czym trzeba pamiętać, tworząc nazwę i oznaczenie firmy oraz marki
- W jaki sposób zabezpieczyć kwestie praw autorskich do oznaczeń i znaków towarowych i jak zgodnie z prawem korzystać z materiałów należących do innych podmiotów
- Jak prawidłowo przygotować regulamin świadczenia usługi
- Jak napisać politykę prywatności i politykę cookies dla sklepu internetowego
- Jakie są podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
- Jak zgodnie z prawem prowadzić działania marketingowe – najczęściej popełniane błędy
- Na co uważać, kupując bazy marketingowe
- Pułapki prawne związane z działalnością w mediach społecznościowych
Link do webinaru: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/compliance-w-e-commerce-czyli-kompendium-obowiazkow-prawnych-dla-prowadzacych-sklepy-internetowe
ŚRODA 27.01 godz. 11:00
Prelegent: Marcin Danielski – Project Manager mBank
Temat: Zacznij sprzedaż w internecie – paynow
- Od czego zacząć sprzedaż w internecie?
- Czym jest bramka płatności i jak wybrać bramkę odpowiednią dla siebie?
- Co to jest paynow?
- Jak uruchomić płatności online w swoim sklepie
Link do webinaru: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/zacznij-sprzedaz-w-internecie-paynow
CZWARTEK 28.01 godz. 11:00
Prelegent: Mateusz Pycia, CEO GlobKurier
Temat: Wprowadzenie w temat logistyki. Zbudowanie przewag konkurencyjnych poprzez rozwiązania transportowe
- Wprowadzenie w arkana transportu i logistyki
- O sytuacji w branży transportowo logistycznej
- Budowanie przewag sklepu internetowego w obszarze transportu
- Jak przygotować biznes na dużą zmienność
- Jak zoptymalizować koszty wysyłek
Link do webinaru: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/wprowadzenie-w-temat-logistyki-zbudowanie-przewag-konkurencyjnych-poprzez-rozwiazania-transportowe
PIĄTEK 29.01 godz. 11:00
Prelegent: Magdalena Brzezińska, Business Integration Manager Performics
Temat: Główne wyzwania w kampanii reklamowej sklepu internetowego
- Kampania e-commerce i jej podmioty
- Etapy kampanii reklamowej w internecie
- Media a ścieżka zakupowa użytkownika
- Dokumenty w kampanii digital
Link do webinaru: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/glowne-wyzwania-w-kampanii-reklamowej-sklepu-internetowego
Więcej informacji o akcji Go! e-Commerce oraz relacje z poprzednich edycji: https://eizba.pl/go-e-commerce/

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.