Goodyear sponsorem tytularnym 4-godzinnego wyścigu Silverstone 2025 ELMS
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear wmacnia współpracę z European Le Mans Series (ELMS) obejmując rolę oficjalnego sponsora tytularnego 4-godzinnego wyścigu Goodyear Silverstone 2025. Tym samym marka wspiera długo wyczekiwany powrót ELMS do Wielkiej Brytanii. Po sześcioletniej przerwie w kalendarzu wyścigowym, rywalizacja na legendarnym torze Silverstone odbędzie się 14 września 2025 roku.
Sezon ELMS 2025 obejmie sześć 4-godzinnych wyścigów rozgrywanych w sześciu różnych krajach, co stanowi powrót do tego formatu po raz pierwszy od 2021 roku. Czterogodzinny wyścig Goodyear Silverstone zastąpi dotychczasową rundę w Mugello jako przedostatni etap sezonu. Finał rozgrywek odbędzie się miesiąc później na Autódromo Internacional do Algarve w Portugalii. Wcześniejsze rundy zostaną rozegrane na torach Circuit de Barcelona-Catalunya, Le Castellet, Imola oraz Spa-Francorchamps.
Czterogodzinny wyścig Goodyear Silverstone będzie kolejnym etapem owocnej współpracy marki z ELMS, jednocześnie potwierdzając zaangażowanie firmy w rywalizację na najwyższym poziomie w międzynarodowym motosporcie. Wyścigi długodystansowe stanowią dla Goodyeara bezcenne pole doświadczalne, umożliwiając rozwój nowej generacji opon drogowych o wysokich osiągach. Jednocześnie służą jako globalna scena do zademonstrowania dziesięcioleci innowacji, zaawansowanych technologii i doświadczeń Goodyeara w motosporcie.
Kolejny rozdział Goodyeara w wyścigach długodystansowych
Goodyear ma bogatą historię w wyścigach długodystansowych. Od 2021 roku marka jest wyłącznym dostawcą opon dla kategorii LMP2, a na początku sezonu 2024 rola ta rozszerzyła się o kategorię LMGT3. Wcześniej, od 2020 roku, Goodyear pełnił funkcję wyłącznego dostawcy opon dla klasy LMGTE.
W sezonie 2025 Goodyear nadal będzie wyłącznym dostawcą opon dla kategorii LMP2 zarówno w ELMS, jak i do legendarnego 24-godzinnego wyścigu Le Mans. Firma będzie także zaopatrywać wszystkie zespoły rywalizujące w kategorii LMGT3 zarówno w ELMS, jak i w Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIA (WEC).
"Ten sponsoring to wyjątkowa okazja dla Goodyeara, aby wzmocnić swoją obecność w wyścigach długodystansowych i nawiązać bliższy kontakt z klientami oraz fanami w Wielkiej Brytanii. Jesteśmy dumni, że możemy pogłębić nasze zaangażowanie w European Le Mans Series – niezwykle konkurencyjnych mistrzostwach, które promują ducha legendarnego 24-godzinnego wyścigu Le Mans w całej Europie”, powiedział Mathias Kipp, dyrektor Goodyear ds. wyścigów samochodowych w regionie EMEA.
„Dla kibiców na torze oznacza to, że opony Goodyear znajdą się jeszcze bliżej wyścigowej akcji. Dla nas to kolejna szansa na wspieranie kierowców na każdym etapie ich kariery w wyścigach długodystansowych – od młodych, obiecujących talentów po najbardziej doświadczonych zawodników. Każdy z nich będzie korzystać z opon wyścigowych Goodyear Eagle F1 oraz profesjonalnego wsparcia technicznego na torze”, dodał M. Kipp.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.