Komunikaty PR

Goodyear sponsorem tytularnym 4-godzinnego wyścigu Silverstone 2025 ELMS

2024-12-06  |  11:05
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.29 MB )

Goodyear wmacnia współpracę z European Le Mans Series (ELMS) obejmując rolę oficjalnego sponsora tytularnego 4-godzinnego wyścigu Goodyear Silverstone 2025. Tym samym marka wspiera długo wyczekiwany powrót ELMS do Wielkiej Brytanii. Po sześcioletniej przerwie w kalendarzu wyścigowym, rywalizacja na legendarnym torze Silverstone odbędzie się 14 września 2025 roku.

Sezon ELMS 2025 obejmie sześć 4-godzinnych wyścigów rozgrywanych w sześciu różnych krajach, co stanowi powrót do tego formatu po raz pierwszy od 2021 roku. Czterogodzinny wyścig Goodyear Silverstone zastąpi dotychczasową rundę w Mugello jako przedostatni etap sezonu. Finał rozgrywek odbędzie się miesiąc później na Autódromo Internacional do Algarve w Portugalii. Wcześniejsze rundy zostaną rozegrane na torach Circuit de Barcelona-Catalunya, Le Castellet, Imola oraz Spa-Francorchamps.

Czterogodzinny wyścig Goodyear Silverstone będzie kolejnym etapem owocnej współpracy marki z ELMS, jednocześnie potwierdzając zaangażowanie firmy w rywalizację na najwyższym poziomie w międzynarodowym motosporcie. Wyścigi długodystansowe stanowią dla Goodyeara bezcenne pole doświadczalne, umożliwiając rozwój nowej generacji opon drogowych o wysokich osiągach. Jednocześnie służą jako globalna scena do zademonstrowania dziesięcioleci innowacji, zaawansowanych technologii i doświadczeń Goodyeara w motosporcie.

Kolejny rozdział Goodyeara w wyścigach długodystansowych

Goodyear ma bogatą historię w wyścigach długodystansowych. Od 2021 roku marka jest wyłącznym dostawcą opon dla kategorii LMP2, a na początku sezonu 2024 rola ta rozszerzyła się o kategorię LMGT3. Wcześniej, od 2020 roku, Goodyear pełnił funkcję wyłącznego dostawcy opon dla klasy LMGTE.

W sezonie 2025 Goodyear nadal będzie wyłącznym dostawcą opon dla kategorii LMP2 zarówno w ELMS, jak i do legendarnego 24-godzinnego wyścigu Le Mans. Firma będzie także zaopatrywać wszystkie zespoły rywalizujące w kategorii LMGT3 zarówno w ELMS, jak i w Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIA (WEC).

"Ten sponsoring to wyjątkowa okazja dla Goodyeara, aby wzmocnić swoją obecność w wyścigach długodystansowych i nawiązać bliższy kontakt z klientami oraz fanami w Wielkiej Brytanii. Jesteśmy dumni, że możemy pogłębić nasze zaangażowanie w European Le Mans Series – niezwykle konkurencyjnych mistrzostwach, które promują ducha legendarnego 24-godzinnego wyścigu Le Mans w całej Europie”, powiedział Mathias Kipp, dyrektor Goodyear ds. wyścigów samochodowych w regionie EMEA.

„Dla kibiców na torze oznacza to, że opony Goodyear znajdą się jeszcze bliżej wyścigowej akcji. Dla nas to kolejna szansa na wspieranie kierowców na każdym etapie ich kariery w wyścigach długodystansowych – od młodych, obiecujących talentów po najbardziej doświadczonych zawodników. Każdy z nich będzie korzystać z opon wyścigowych Goodyear Eagle F1 oraz profesjonalnego wsparcia technicznego na torze”, dodał M. Kipp.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.