Komunikaty PR

Goodyear sponsorem tytularnym 4-godzinnego wyścigu Silverstone 2025 ELMS

2024-12-06  |  11:05
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.29 MB )

Goodyear wmacnia współpracę z European Le Mans Series (ELMS) obejmując rolę oficjalnego sponsora tytularnego 4-godzinnego wyścigu Goodyear Silverstone 2025. Tym samym marka wspiera długo wyczekiwany powrót ELMS do Wielkiej Brytanii. Po sześcioletniej przerwie w kalendarzu wyścigowym, rywalizacja na legendarnym torze Silverstone odbędzie się 14 września 2025 roku.

Sezon ELMS 2025 obejmie sześć 4-godzinnych wyścigów rozgrywanych w sześciu różnych krajach, co stanowi powrót do tego formatu po raz pierwszy od 2021 roku. Czterogodzinny wyścig Goodyear Silverstone zastąpi dotychczasową rundę w Mugello jako przedostatni etap sezonu. Finał rozgrywek odbędzie się miesiąc później na Autódromo Internacional do Algarve w Portugalii. Wcześniejsze rundy zostaną rozegrane na torach Circuit de Barcelona-Catalunya, Le Castellet, Imola oraz Spa-Francorchamps.

Czterogodzinny wyścig Goodyear Silverstone będzie kolejnym etapem owocnej współpracy marki z ELMS, jednocześnie potwierdzając zaangażowanie firmy w rywalizację na najwyższym poziomie w międzynarodowym motosporcie. Wyścigi długodystansowe stanowią dla Goodyeara bezcenne pole doświadczalne, umożliwiając rozwój nowej generacji opon drogowych o wysokich osiągach. Jednocześnie służą jako globalna scena do zademonstrowania dziesięcioleci innowacji, zaawansowanych technologii i doświadczeń Goodyeara w motosporcie.

Kolejny rozdział Goodyeara w wyścigach długodystansowych

Goodyear ma bogatą historię w wyścigach długodystansowych. Od 2021 roku marka jest wyłącznym dostawcą opon dla kategorii LMP2, a na początku sezonu 2024 rola ta rozszerzyła się o kategorię LMGT3. Wcześniej, od 2020 roku, Goodyear pełnił funkcję wyłącznego dostawcy opon dla klasy LMGTE.

W sezonie 2025 Goodyear nadal będzie wyłącznym dostawcą opon dla kategorii LMP2 zarówno w ELMS, jak i do legendarnego 24-godzinnego wyścigu Le Mans. Firma będzie także zaopatrywać wszystkie zespoły rywalizujące w kategorii LMGT3 zarówno w ELMS, jak i w Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIA (WEC).

"Ten sponsoring to wyjątkowa okazja dla Goodyeara, aby wzmocnić swoją obecność w wyścigach długodystansowych i nawiązać bliższy kontakt z klientami oraz fanami w Wielkiej Brytanii. Jesteśmy dumni, że możemy pogłębić nasze zaangażowanie w European Le Mans Series – niezwykle konkurencyjnych mistrzostwach, które promują ducha legendarnego 24-godzinnego wyścigu Le Mans w całej Europie”, powiedział Mathias Kipp, dyrektor Goodyear ds. wyścigów samochodowych w regionie EMEA.

„Dla kibiców na torze oznacza to, że opony Goodyear znajdą się jeszcze bliżej wyścigowej akcji. Dla nas to kolejna szansa na wspieranie kierowców na każdym etapie ich kariery w wyścigach długodystansowych – od młodych, obiecujących talentów po najbardziej doświadczonych zawodników. Każdy z nich będzie korzystać z opon wyścigowych Goodyear Eagle F1 oraz profesjonalnego wsparcia technicznego na torze”, dodał M. Kipp.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.