Komunikaty PR

Aurec Home rozpoczął przedsprzedaż mieszkań z II etapu inwestycji Fabrica Ursus

2024-11-17  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agata Zambrzycka
Aurec Home Holding Sp. z o.o.

ul. Jutrzenki 111A
02-231 Warszawa
press|aurechome.com| |press|aurechome.com
696 847 743
www.aurechome.pl

Warszawa od lat dynamicznie rozwija się jako jedno z najatrakcyjniejszych miejsc do życia w Polsce. Osiedla mieszkaniowe powstają na coraz większą skalę, odpowiadając na różnorodne oczekiwania przyszłych mieszkańców. Jednym z deweloperów, który wyznacza nowe standardy w branży nieruchomości, jest Aurec Home. Jego flagowy projekt — osiedle Fabrica Ursus już w I etapie zdobył wielu nabywców. Teraz deweloper ogłasza start przedsprzedaży mieszkań z II etapu tej inwestycji.

Lokalizacja w sercu Ursusa – historia i przyszłość

Ursus, niegdyś dzielnica przemysłowa, dziś przekształca się w nowoczesną, pełną zieleni przestrzeń mieszkaniową. Jest to idealne miejsce dla osób, które szukają równowagi między bliskością do centrum Warszawy a relaksem wśród natury. Właśnie tutaj powstaje industrialne osiedle Fabrica Ursus, które wyróżnia niecodzienny klimat. Fragmenty budynków dawnej fabryki Ursus zostały wkomponowane w nowoczesną zabudowę, do której prowadzi wejście przez imponujące patio w odrestaurowanej hali przemysłowej. O nietuzinkową architekturę warszawskiej inwestycji, unikatowe połączenie tradycji z aktualnymi trendami, zadbał autor projektu osiedla – architekt Adam Wagner z pracowni PBPA Projekt.

Nowoczesne rozwiązania i komfort w II etapie inwestycji

II etap inwestycji to kontynuacja dotychczasowej wizji, ale wzbogacona o nowe udogodnienia. Część A z historycznymi elementami fabryki Ursus, czyli dawna brama i hala fabryczna zapewnią mieszkańcom bliskość usług, restauracji i doznań kulturalnych oraz pozwolą doświadczać niepowtarzalnej atmosfery kultowego miejsca na co dzień. Bogata oferta mieszkań, od kompaktowych kawalerek, przez ustawne lokale dwupokojowe, po przestronne apartamenty, sprawia, że każdy znajdzie mieszkanie dla siebie. Wszystkie lokale zostały zaprojektowane z dbałością o szczegóły, a ich funkcjonalny układ, wysokie okna i duże balkony pozwolą na łatwą aranżację wnętrz.

- Szczególną uwagę poświęcamy także bezpieczeństwu – osiedle będzie monitorowane, a do dyspozycji mieszkańców zostaną oddane podziemne miejsca parkingowe oraz rowerowe, dostosowane do potrzeb rodzin i młodych ludzi, którzy wybierają ekologiczne środki transportu – komentuje Shraga Weisman, CEO Aurec Home.

Inwestycja przyjazna ludziom i środowisku

Deweloper Aurec Home w każdej swojej inwestycji stawia na zrównoważony rozwój. Zastosowanie energooszczędnych instalacji, systemów do zbierania deszczówki oraz stref zielonych sprzyja ograniczeniu śladu węglowego. Projektanci przewidzieli miejsca rekreacyjne, takie jak przestronne skwery oraz place zabaw, co z pewnością docenią rodziny z dziećmi. Zielone przestrzenie zostały zaprojektowane tak, aby nie tylko ozdabiały osiedle, ale również były miejscem integracji mieszkańców i sprzyjały zdrowemu trybowi życia.

Kto znajdzie życiową przystań w Fabrica Ursus?

Osiedle Fabrica Ursus przyciąga rodziny z dziećmi, pary, a także osoby starsze, które szukają spokojnej przystani w sercu dynamicznie rozwijającej się części Warszawy. Bezpośredni dostęp do miejsc pracy, sklepów i usług, jak również bliskość szkół i przedszkoli, czyni osiedle szczególnie atrakcyjnym dla młodych rodzin.

- Dodatkowym atutem inwestycji Fabrica Ursus jest świetne połączenie komunikacyjne z innymi częściami miasta. Osiedle zlokalizowane jest w niewielkiej odległości od centrum Warszawy, co umożliwia szybki dojazd samochodem do centrów kulturalnych, jak i rozrywkowych. W pobliżu znajduje się stacja PKP, do której można dotrzeć na piechotę w kilka minut i szybko przemieścić się do śródmieścia — zarówno pociągami Szybkiej Kolei Miejskiej (SKM), jak i Kolei Mazowieckich (KM). Natomiast łatwy wyjazd z miasta zapewnia droga ekspresowa A2 — dodaje Agata Zambrzycka, dyrektor d.s. sprzedaży i marketingu w Aurec Home.

Rusza przedsprzedaż mieszkań z II etapu

4 listopada 2024 r. do oferty sprzedażowej trafiło 250 nowych lokali z II etapu inwestycji Fabrica Ursus. Nabywcy do wyboru mają kawalerki od 32 m², 45 m² mieszkania dwupokojowe i przestronne apartamenty do 80 m². Mieszkania z wyjątkowym klimatem można kupić za gotówkę lub na kredyt. Klienci, którzy zakup nieruchomości potrzebują wesprzeć kredytem hipotecznym, mogą liczyć na pomoc doradców kredytowych z Notus Finanse. Dzięki niecodziennej architekturze, ekologicznym rozwiązaniom oraz udogodnieniom dla rodzin i osób aktywnych, Fabrica Ursus jest miejscem, które spełnia oczekiwania zarówno młodych ludzi, rodzin z dziećmi, jak i seniorów. Zapraszamy do Biura Sprzedaży: Warszawa-Ursus, ul. Silnikowa 25A, czynnego od poniedziałku do soboty.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Aurec Home Holding Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.