Komunikaty PR

Aurec Home rozpoczął przedsprzedaż mieszkań z II etapu inwestycji Fabrica Ursus

2024-11-17  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agata Zambrzycka
Aurec Home Holding Sp. z o.o.

ul. Jutrzenki 111A
02-231 Warszawa
press|aurechome.com| |press|aurechome.com
696 847 743
www.aurechome.pl

Warszawa od lat dynamicznie rozwija się jako jedno z najatrakcyjniejszych miejsc do życia w Polsce. Osiedla mieszkaniowe powstają na coraz większą skalę, odpowiadając na różnorodne oczekiwania przyszłych mieszkańców. Jednym z deweloperów, który wyznacza nowe standardy w branży nieruchomości, jest Aurec Home. Jego flagowy projekt — osiedle Fabrica Ursus już w I etapie zdobył wielu nabywców. Teraz deweloper ogłasza start przedsprzedaży mieszkań z II etapu tej inwestycji.

Lokalizacja w sercu Ursusa – historia i przyszłość

Ursus, niegdyś dzielnica przemysłowa, dziś przekształca się w nowoczesną, pełną zieleni przestrzeń mieszkaniową. Jest to idealne miejsce dla osób, które szukają równowagi między bliskością do centrum Warszawy a relaksem wśród natury. Właśnie tutaj powstaje industrialne osiedle Fabrica Ursus, które wyróżnia niecodzienny klimat. Fragmenty budynków dawnej fabryki Ursus zostały wkomponowane w nowoczesną zabudowę, do której prowadzi wejście przez imponujące patio w odrestaurowanej hali przemysłowej. O nietuzinkową architekturę warszawskiej inwestycji, unikatowe połączenie tradycji z aktualnymi trendami, zadbał autor projektu osiedla – architekt Adam Wagner z pracowni PBPA Projekt.

Nowoczesne rozwiązania i komfort w II etapie inwestycji

II etap inwestycji to kontynuacja dotychczasowej wizji, ale wzbogacona o nowe udogodnienia. Część A z historycznymi elementami fabryki Ursus, czyli dawna brama i hala fabryczna zapewnią mieszkańcom bliskość usług, restauracji i doznań kulturalnych oraz pozwolą doświadczać niepowtarzalnej atmosfery kultowego miejsca na co dzień. Bogata oferta mieszkań, od kompaktowych kawalerek, przez ustawne lokale dwupokojowe, po przestronne apartamenty, sprawia, że każdy znajdzie mieszkanie dla siebie. Wszystkie lokale zostały zaprojektowane z dbałością o szczegóły, a ich funkcjonalny układ, wysokie okna i duże balkony pozwolą na łatwą aranżację wnętrz.

- Szczególną uwagę poświęcamy także bezpieczeństwu – osiedle będzie monitorowane, a do dyspozycji mieszkańców zostaną oddane podziemne miejsca parkingowe oraz rowerowe, dostosowane do potrzeb rodzin i młodych ludzi, którzy wybierają ekologiczne środki transportu – komentuje Shraga Weisman, CEO Aurec Home.

Inwestycja przyjazna ludziom i środowisku

Deweloper Aurec Home w każdej swojej inwestycji stawia na zrównoważony rozwój. Zastosowanie energooszczędnych instalacji, systemów do zbierania deszczówki oraz stref zielonych sprzyja ograniczeniu śladu węglowego. Projektanci przewidzieli miejsca rekreacyjne, takie jak przestronne skwery oraz place zabaw, co z pewnością docenią rodziny z dziećmi. Zielone przestrzenie zostały zaprojektowane tak, aby nie tylko ozdabiały osiedle, ale również były miejscem integracji mieszkańców i sprzyjały zdrowemu trybowi życia.

Kto znajdzie życiową przystań w Fabrica Ursus?

Osiedle Fabrica Ursus przyciąga rodziny z dziećmi, pary, a także osoby starsze, które szukają spokojnej przystani w sercu dynamicznie rozwijającej się części Warszawy. Bezpośredni dostęp do miejsc pracy, sklepów i usług, jak również bliskość szkół i przedszkoli, czyni osiedle szczególnie atrakcyjnym dla młodych rodzin.

- Dodatkowym atutem inwestycji Fabrica Ursus jest świetne połączenie komunikacyjne z innymi częściami miasta. Osiedle zlokalizowane jest w niewielkiej odległości od centrum Warszawy, co umożliwia szybki dojazd samochodem do centrów kulturalnych, jak i rozrywkowych. W pobliżu znajduje się stacja PKP, do której można dotrzeć na piechotę w kilka minut i szybko przemieścić się do śródmieścia — zarówno pociągami Szybkiej Kolei Miejskiej (SKM), jak i Kolei Mazowieckich (KM). Natomiast łatwy wyjazd z miasta zapewnia droga ekspresowa A2 — dodaje Agata Zambrzycka, dyrektor d.s. sprzedaży i marketingu w Aurec Home.

Rusza przedsprzedaż mieszkań z II etapu

4 listopada 2024 r. do oferty sprzedażowej trafiło 250 nowych lokali z II etapu inwestycji Fabrica Ursus. Nabywcy do wyboru mają kawalerki od 32 m², 45 m² mieszkania dwupokojowe i przestronne apartamenty do 80 m². Mieszkania z wyjątkowym klimatem można kupić za gotówkę lub na kredyt. Klienci, którzy zakup nieruchomości potrzebują wesprzeć kredytem hipotecznym, mogą liczyć na pomoc doradców kredytowych z Notus Finanse. Dzięki niecodziennej architekturze, ekologicznym rozwiązaniom oraz udogodnieniom dla rodzin i osób aktywnych, Fabrica Ursus jest miejscem, które spełnia oczekiwania zarówno młodych ludzi, rodzin z dziećmi, jak i seniorów. Zapraszamy do Biura Sprzedaży: Warszawa-Ursus, ul. Silnikowa 25A, czynnego od poniedziałku do soboty.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Aurec Home Holding Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Co dalej z Niemcami? Jaki jest koszt niepewności Biuro prasowe
2024-11-19 | 11:30

Co dalej z Niemcami? Jaki jest koszt niepewności

Odpowiedź na te pytania jest już z dużą dozą prawdopodobieństwa znana: bezwładność decyzyjna i polityczna do przynajmniej połowy przyszłego roku zaowocować mogą spadkiem tempa wzrostu
Gospodarka Brak wdrożenia zmian wspierających rozwój innowacji zagrożeniem dla gospodarki
2024-11-18 | 10:00

Brak wdrożenia zmian wspierających rozwój innowacji zagrożeniem dla gospodarki

Polskie fundusze Venture Capital oraz Private Equity mają ogromny potencjał by stać się solidnym i trwałym fundamentem dla sektora innowacji oraz nowych technologii. By tak się stało,
Gospodarka World s Best Workplaces 2024
2024-11-15 | 13:00

World's Best Workplaces 2024

14 listopada Instytut Great Place To Work® przedstawił 25 laureatów listy World’s Best Workplaces™ 2024. Badanie, na podstawie którego tworzony jest ranking,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rozwój rolnictwa kluczowy dla przetrwania Ukrainy. Odpowiada ono za ponad 60 proc. dochodów z eksportu

Instytut Europy Środkowej podaje, że w ciągu niespełna trzech lat areał zasiewów w Ukrainie zmniejszył się o ponad 21 proc., z 28,6 mln ha w 2021 roku do 22,5 mln ha w 2024 roku. Jednocześnie sektor rolny stał się kluczowym źródłem dochodów budżetu państwa. Chociaż wartość eksportu spadła, to jego udział w dochodach ze sprzedaży zagranicznej wzrósł z 41 do 61 proc. – Rozwój rolnictwa jest kluczowy dla przetrwania Ukrainy – podkreśla dr n. ekon. Oksana Kiforenko z IERiGŻ-PIB.

Transport

Czas na nowe podejście do lotnisk regionalnych. Również do ich finansowania

Czas pandemii COVID-19 był okresem próby dla lotnisk regionalnych, ale też pokazał konieczność unowocześnienia podejścia biznesowego w strukturze właścicielskiej i modelu zarządzania – wskazuje ubiegłoroczna rządowa strategia rozwoju lotnictwa. Jak podkreśla Karol Halicki z Podlaskiej Izby Lotniczej, to może być dobry moment na rozpoczęcie debaty o częściowej prywatyzacji tych lotnisk. Analiza nowych modeli powinna uwzględniać nie tylko kwestie ekonomiczne, ale również wpływ lotnisk na rozwój regionów czy bezpieczeństwo kraju.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.