Komunikaty PR

Beiersdorf - rozszerza międzynarodowy program wsparcia o kwotę 50 milionów EURO

2020-04-01  |  17:00
Biuro prasowe

Beiersdorf - producent NIVEA - rozszerza międzynarodowy program wsparcia o kwotę 50 milionów EURO

29 marca br. koncern Beiersdorf powołał międzynarodowy program wsparcia finansowego
o wartości 50 milionów euro. Ma on na celu wsparcie lokalnych społeczności w walce
z pandemią COVID-19.

„Minęły dwa miesiące odkąd przekazaliśmy pierwsze dofinansowanie dla Wuhan. Od tego czasu COVID-19 przerodził się w globalny kryzys, w który wszyscy jesteśmy zaangażowani. Chcemy skoncentrować nasz wkład na kilku szczególnie potrzebujących grupach w naszych społecznościach, aby je wesprzeć i przyczynić się do zwiększenia ochrony i bezpieczeństwa” – powiedział Stefan De Loecker, CEO Beiersdorf.

Dlatego koncern Beiersdorf przeznaczy 50 milionów euro na pomoc w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi, szczególnie w epicentrach choroby, a także w regionach o osłabionym publicznym systemie opieki zdrowotnej. Koncern będzie współpracować z organizacjami międzynarodowymi, a także
z władzami lokalnymi, aby zapewnić wsparcie potrzebującym.

Wśród wdrożonych oraz planowanych działań są:

  • Przekazanie 1 000 000 litrów środków dezynfekujących. Beiersdorf uruchomił w swoich fabrykach na pięciu kontynentach produkcję ww. środków, podwajając jednocześnie swoją ilościową deklarację złożoną dwa tygodnie temu.
  • Dostarczenie co najmniej 5 000 000 produktów NIVEA do pielęgnacji skóry i dłoni personelowi medycznemu na całym świecie.
  • Bezpośrednie wsparcie finansowe dla organizacji pozarządowych, zarówno organizacji międzynarodowych, jak lokalnych partnerów, którzy obecnie borykają się z poważnymi wyzwaniami.

„To historyczny kryzys o wyjątkowej skali. Jesteśmy przekonani, że walka z COVID-19 wymaga znacznie większego wysiłku i współpracy. Nasz program wsparcia nazwaliśmy „Care Beyond Skin”. Wyraża on zaangażowanie wykraczające poza naszą podstawową działalność – czyli troskę i dbanie o skórę – przy maksymalizacji naszego wkładu”, dodaje Stefan De Loecker.

Dotychczas, lokalnie, NIVEA Polska oraz Beiersdorf Manufacturing Poznań przekazały potrzebującym instytucjom już kilkanaście tysięcy sztuk produktów. Wśród placówek są szpitale, laboratoria oraz grupy pomocowe zlokalizowane głównie w Poznaniu i Wielkopolsce, gdzie mieści się polska siedziba firmy. Wsparcie otrzymał również szpital MSWiA w Warszawie. Wysyłki do potrzebujących pomocy ośrodków są na bieżąco organizowane, firma nawiązuje współpracę z kolejnymi instytucjami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.