Komunikaty PR

Biuro bez wirusa

2020-04-06  |  15:35
Biuro prasowe
Kontakt
KAROLINA SIUDYŁA
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS

WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl

Ludność na całym świecie z utęsknieniem oczekuje powrotu do rzeczywistości, którą żyliśmy beztrosko do połowy marca. Z pewnością metodyka wznowienia procesów po okresie pandemii będzie stanowiła prawdzie wyzwanie dla wszystkich przedsiębiorstw i pracodawców, którym to WHO zaleca w pierwszej kolejności dezynfekcję powierzchni przed powrotem pracowników na ich stanowiska. Czy polskie firmy biorą sobie zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia do serca? 

Zagrożenie epidemiczne, z którym obecnie mierzy się cały świat, stało się jednym z największych wyzwań, jakie postawiono przed zamieszkującą glob ludnością. Życie codzienne całkowicie się zmieniło, a funkcjonowanie w nowej rzeczywistości powoduje szereg komplikacji związanych z wprowadzonymi, nieznanymi dotąd zasadami. Zmieniła się także sytuacja w firmach, gdzie praca zdalna – zarezerwowana dotąd jedynie dla niektórych branż – stanowi obecnie podstawę istnienia wielu przedsiębiorstw. 

Światowa Organizacja Zdrowia wydała szereg zaleceń dla firm, w tym konieczność dezynfekcji powierzchni przed powrotem pracowników na stanowiska pracy.

„Póki co polskie firmy podchodzą do zaleceń z rezerwą. Dostajemy szereg zapytań, ale finalnie na usługę dezynfekcji i ozonowania powierzchni decyduje się zaledwie 10% pytających.” – mówi Przemysław Kulikowski, dyrektor zarządzający firmy Biuro Bez Wirusa.

„Prawdopodobnie chodzi o czynnik ekonomiczny. Firmy wierzą, że zalecenia ulegną zmianie 
i zaoszczędzą, ale jak wynika z wiedzy branży, raczej się zaostrzą. Ceny usług podobnie jak ceny masek, płynów dezynfekcyjnych, czy rękawiczek jednorazowych poszybują diametralnie w górę. Warto więc pomyśleć o odkażeniu powierzchni zanim zacznie się szaleństwo powrotu do rzeczywistości”
 – dodaje.

Zabezpieczenie miejsc pracy przez drobnoustrojami będzie zapewne nowym i stałym punktem na liście priorytetów wśród pracodawców. Komfort i bezpieczeństwo pracowników staną się niezwykle istotne, dlatego ważne jest, by przełożeni zadbali o ich zdrowe poprzez wprowadzenie restrykcyjnych zasad higieny, a także zapewnienie odpowiedniej i cyklicznej dezynfekcji wszystkich pomieszczeń biurowych. Miejsca pracy powinny być dla zatrudnionych bezpieczne – by mieli świadomość, że przebywając w nich, nie narażają się tego, co najcenniejsze. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Branża leasingowa – klęska urodzaju i miliardowego długu Biuro prasowe
2024-05-09 | 08:00

Branża leasingowa – klęska urodzaju i miliardowego długu

Branża leasingowa ma za sobą rekordowy rok, a obecny zapowiada się podobnie. Co 4. przedsiębiorca z sektora MŚP deklaruje, że w 2024 r. sięgnie po leasing. Jednak wraz ze wzrostem
Gospodarka Orbit® i Jakdojade.pl zabierają pasażerów na Orbitę Chillu
2024-05-08 | 12:00

Orbit® i Jakdojade.pl zabierają pasażerów na Orbitę Chillu

Niedawno Mars Wrigley odświeżył komunikację marki Orbit® pokazując, że bezcukrowa guma może być nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale też dobrym towarzyszem. Kolejną odsłoną
Gospodarka Dobre wiadomości ze strefy euro przed Eurowizją – świętem europejskiej piosenki
2024-05-07 | 13:30

Dobre wiadomości ze strefy euro przed Eurowizją – świętem europejskiej piosenki

W skrócie: • W samą porę na Eurowizję w Malmö 7-11 maja, strefa euro wyszła z trwającej od pięciu kwartałów stagnacji (+0,3% kw./kw. w I kwartale), co wskazuje na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.