Komunikaty PR

Dobry KONTAKT na dobry KONTRAKT

2020-01-17  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ilona Urbańczyk
Seifert Polska

Kosztowska 21
41-409 Mysłowice
i.urbanczyk|seifert-logistics.com| |i.urbanczyk|seifert-logistics.com
+48 327 317 110
www.seifert-logistics.com

Pod koniec roku Zarząd Seifert Polska i Seifert Automotive Polska rozesłał ponad 600 wiadomości do swoich Pracownic i Pracowników z podziękowaniem... za pośrednictwem słodyczy

 

DOŚWIADCZONY OPERATOR LOGISTYCZNY TO DOBRY PARTNER I KATALIZATOR ROZWOJU, bowiem efektywność operacyjna przy zminimalizowaniu odpowiedzialności własnej (scedowanej na operatora logistycznego właśnie) jest skuteczną formą zarządzania przedsiębiorstwem.

W szczególności obecnie, gdy za sprawą pandemii wzrosła świadomość znaczenia i roli logistyki w prowadzenia biznesu, współpraca z doświadczonym operatorem, który sam wykazuje się odpornością i sprawnym zarządzaniem, warta jest rozpatrzenia.

 

Logistyka kontraktowa w przeciwieństwie do magazynowych ofert deweloperskich, zapewnia kompleksową obsługę, a więc oprócz wymaganej powierzchni magazynowej – odpowiednie wyposażenie, certyfikacje oraz profesjonalną kadrą logistyczną.

 

W każdym przedsiębiorstwie spektrum obowiązków i szeroki wachlarz zadań logistycznych wprost przekłada się na konieczność zatrudnienia, oprócz pracowników produkcyjnych, istotnej liczby wysoko wykwalifikowanej kadry, dedykowanej do logistycznej obsługi przepływów. A o tę w dzisiejszych czasach niezwykle trudno. Jak wynika bowiem z badań Manpower aktualnie trudniej znaleźć magazyniera niż programistę, gdyż skala niedoboru kandydatów na stanowiska logistyczne jest nawet większa niż w przypadku specjalistów IT (raport „Logistyka w Polsce” ManpowerGroup i Łukasiewicz – Instytut Logistyki i Magazynowania).

Tymczasem profesjonalna kadra operatora logistycznego nie tylko przejmuje na siebie standardowe obowiązki logistyczne, ale też na zlecenie klienta odpowiada za odciążające przedsiębiorcę usługi dodatkowe (VAS), tj. kompletacja, przepakowywanie, czyszczenie, tworzenie zestawów promocyjnych, etykietowanie, kontrolę jakości i temperatury, inwentaryzację, transport wewnątrz-zakładowy, aż po planowanie i realizacje transportu.

 

„Szerokie portfolio, jako efekt dywersyfikacji i ponad 70-letnie doświadczenie stanową solidny fundament i atut Naszej Grupy. Z kolei filarem tak sprawnie zarządzanej działalności jest nasza sprawdzona, przy okazji wielu wymagających projektów - kadra logistyczna. Dzięki sumie tych potencjałów rozwijamy się zarówno w Niemczech, gdzie za moment otwieramy nasze nowe Centrum Logistyczno-Administracyjne w Ulm Nord, jak i w Polsce, rozbudowując właśnie do 15 000 mkw nasze Centrum Logistyczno-Spedycyjne w tak poszukiwanej przez przedsiębiorców lokalizacji, jaką jest Bielsko-Biała” – podsumowuje Dorota Kamińska, Specjalistka ds. rozwoju Seifert Polska.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Panel: System Podatkowy, fiskalny, biznes - BCC na EKG Biuro prasowe
2024-05-16 | 12:00

Panel: System Podatkowy, fiskalny, biznes - BCC na EKG

„System Podatkowy, fiskalny, biznes” - to tytuł panelu dyskusyjnego, który odbył się 8 maja - drugiego dnia Europejskiego Kongresu Gospodarczego. W dyskusji udział wziął
Gospodarka WDROŻENIE OBLIGATORYJNEGO KSeF. Opinia BCC.
2024-05-16 | 11:31

WDROŻENIE OBLIGATORYJNEGO KSeF. Opinia BCC.

Business Centre Club popiera wdrożenie systemu KSeF jednocześnie dla wszystkich podatników. Dzięki temu rozwiązaniu, wszyscy podatnicy będą mogli dostosować swoje procesy w tym samym
Gospodarka BCC i Ministerstwo Finansów wyróżniło najlepsze urzędy skarbowe w Polsce
2024-05-16 | 11:00

BCC i Ministerstwo Finansów wyróżniło najlepsze urzędy skarbowe w Polsce

14 maja w Ministerstwie Finansów, podczas finału konkursu „Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy”, organizowanego przez Business Centre Club, już po raz 21.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Szybki rozwój 5G w Orange Polska. Do końca roku operator uruchomi 3 tys. stacji dających dostęp do nowej technologii

– W całym kraju jest już 1,5 tys. stacji 5G obsługujących pasmo C, ale cały czas pracujemy nad zwiększeniem zasięgu i włączamy kolejne. Do końca roku klienci Orange Polska będą korzystać łącznie z 3 tys. stacji, które włączamy zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – zapowiada Jolanta Dudek, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Jak podkreśla, ta technologia, która na dobre ruszyła w Polsce z początkiem tego roku, jest dla konsumentów rewolucją w korzystaniu z mobilnego internetu. Wraz z jej upowszechnianiem Polacy kupują też coraz więcej telefonów obsługujących sieć 5G – łącznie w ich rękach jest już 3,25 mln takich smartfonów, a dostępność takiego sprzętu poprawiają coraz bardziej przystępne ceny.

Finanse

Trwają prace nad reformą finansowania samorządów. Mają zyskać większą autonomię i niezależność budżetu od zmian w podatkach

Ministerstwo Finansów przedstawiło założenia reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Resort przekonuje, że po jej wprowadzeniu dochody samorządów będą wyższe i niezależne od decyzji podatkowych podejmowanych na szczeblu centralnym. Dochody JST mają być określane poprzez wskazanie procentowego udziału danej jednostki w dochodach podatkowych na jej terenie, nie tylko w przypadku PIT-u i CIT-u, ale też podatku zryczałtowanego. Ministerstwa do końca maja mają też dokonać przeglądu zadań zlecanych samorządom, co będzie służyć ich wystandaryzowaniu.

Transport

Nadchodzi kumulacja inwestycji finansowanych ze środków UE. Wykonawcy muszą się przygotować na problemy z dostępnością kadr i zasobów

W związku z odblokowaniem środków unijnych firmy – zwłaszcza z sektora budowlanego – spodziewają się w tym roku boomu w inwestycjach infrastrukturalnych. Barierą dla ich realizacji może się jednak okazać dostępność rąk do pracy. Przedsiębiorcy obawiają się też, że kumulacja inwestycji w krótkim czasie może pociągnąć za sobą wzrost popytu nie tylko na kadry, ale i materiały czy specjalistyczne usługi podwykonawcze, co z kolei może się przełożyć na wzrost cen. – Od strony formalnej jesteśmy przygotowani do poradzenia sobie z tą kumulacją. Jest możliwość punktowych zmian w prawie zamówień publicznych i tego nie wykluczam – mówi Hubert Nowak, prezes Urzędu Zamówień Publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.