Komunikaty PR

Domowa Piekarenka – NOWEL wprowadza pieczywo do domowego wypieku!

2020-04-14  |  15:45
Biuro prasowe

NOWEL, rodzinna piekarnia specjalizująca się w produkcji pieczywa do dopieku, wprowadza na rynek nową markę. „Domowa Piekarenka” to bezpiecznie zapakowane pieczywo, które każdy będzie mógł wypiec w domowym piekarniku. W pierwszej kolejności do oferty trafi sześć rodzajów najchętniej wybieranych produktów z tzw. czystą etykietą: kajzerka pszenna, wieloziarnista, bułka śniadaniowa i ziemniaczana, paluszek śniadaniowy oraz ciabatta. Produkty marki „Domowa Piekarenka” będą dostępne w  największych sieciach handlowych w Polsce, takich jak Lidl, Dino, Carrefour i Tesco.

Świeże pieczywo to dla większości konsumentów w Polsce produkt pierwszej potrzeby. Według niektórych badań dla ponad 80 proc. Polaków chleb lub bułka stanowi podstawę codziennego śniadania. „Domowa Piekarenka” to pierwsza konsumencka marka wprowadzona przez piekarnię NOWEL, której pieczywo dostępne jest niemal we wszystkich najpopularniejszych sieciach handlowych w Polsce i na kilkunastu światowych rynkach. Pieczywo – pakowane po 10 sztuk – wypiekane jest w 80 proc., a następnie mrożone zimnym powietrzem i szczelnie zapakowane. Podobnie jak pozostałe wypieki firmy NOWEL również nowe produkty posiadają tzw. czystą etykietę (tzw. clean label), która gwarantuje brak konserwantów i spulchniaczy. W przyszłości planowane jest rozszerzenie oferty marki o kolejne produkty.

– Nad Domową Piekarenką pracowaliśmy od wielu miesięcy, jednak wydarzenia ostatnich tygodni wpłynęły na istotne przyspieszenie tempa prac. Dlatego już dziś proponujemy klientom ten sam, znany i lubiany smak pieczywa – tyle, że tym razem w opakowaniu. Produkty „Domowej Piekarenki” to propozycja dla tych, którzy nie chcą lub nie mogą każdego dnia robić zakupów, a cenią wysokiej jakości pieczywo. Wystarczy kilka minut w domowym piekarniku i można cieszyć się wyjątkowym zapachem i smakiem gorącego pieczywa – powiedziała Elżbieta Zajezierska, prezes firmy NOWEL.

Powrót do korzeni

Pieczywo marki „Domowa Piekarenka” to również odpowiedź na aktualne potrzeby
i wyzwania konsumentów. Technologia produkcji pieczywa do dopieku (pieczywo wypiekane jest w piekarni w 80 proc., następnie schładzane powietrzem do minus 18 stopni i ostatecznie dopiekane w sklepowych piecach) umożliwia, bez utraty właściwości odżywczych czy smakowych, zastąpienie ostatniego etapu kilkuminutowym dopiekiem w domowym piekarniku. Co ważne, rozmrożone pieczywo możemy do 48 godzin przechowywać w lodówce, dzięki czemu możemy w łatwy sposób zaoszczędzić miejsce w zamrażalce. To wszystko pozwala na elastyczne zarządzanie zakupami i zapasami. Tym samym marka wpisuje się także w trend zero waste – kupując mrożone, paczkowane pieczywo dopiekamy tyle, ile jest nam potrzebne, co wobec skali marnowanej żywności w Polsce jest wyjątkowo istotne.

– Nie bez znaczenia jest dla nas także poczucie bezpieczeństwa konsumentów w kwestii kupowanych produktów spożywczych. Choć nie ma jakichkolwiek dowodów na to, że wirusem SARS-CoV-2 można zarazić się przez żywność, a wprowadzone przez zdecydowaną większość producentów i sklepów procedury bezpieczeństwa skutecznie ograniczają zagrożenie, to zauważamy, że część Polaków wciąż odczuwa pewne obawy. To również z myślą o tej grupie klientów wprowadzamy dzisiaj nasze nowe rozwiązanie – dodała Elżbieta Zajezierska.

Informacje na temat NOWEL

Piekarnia NOWEL to rodzinna firma o niemal 100-letniej tradycji, która znajduje się w ścisłej czołówce producentów pieczywa do dopieku. Historia przedsiębiorstwa sięga 1925 roku, kiedy dziadek obecnej właścicielki, Elżbiety Zajezierskiej – założył pod Warszawą małą, rzemieślniczą piekarnię. Dziś każdego dnia z podwarszawskiego Legionowa pieczywo NOWEL trafia do największych sieci handlowych w Polsce i Europie, a także na rynki pozaeuropejskie m.in. do Stanów Zjednoczonych czy Korei Południowej. Firma stale inwestuje w park maszynowy, dzięki czemu może pochwalić się jednym z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych. Najwyższa jakość produktów NOWEL została potwierdzona prestiżowymi certyfikatami BRC oraz IFS, a także nagrodami „Doceń Polskie” i „Wybór Konsumenta”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.