Komunikaty PR

JTI Polska ponownie najlepszym pracodawcą w Polsce

2020-02-04  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agata Kwiek
JTI Polska

Aleje Jerozolimskie 100
00-864 Warszawa
agata.kwiek|jti.com| |agata.kwiek|jti.com
22 381 81 81
https://www.jti.com/pl/europe/poland

JTI Polska (część Grupy Japan Tobacco International) zajęła 1. miejsce w prestiżowej klasyfikacji Top Employers Polska 2020, obejmującej najlepszych pracodawców w naszym kraju. To już drugi rok z rzędu kiedy firma staje na najwyższym stopniu podium w ramach konkursu i piąty rok, kiedy klasyfikowana jest w najlepszej trójce.

JTI zatrudnia obecnie 2300 pracowników, w tym 1800 w fabrykach w Starym Gostkowie w woj. łódzkim.

Organizacje certyfikowane jako Top Employers zapewniają swoim pracownikom doskonałe warunki pracy, dzięki wdrażaniu wysokich standardów HR i tworzeniu najlepszego środowiska pracy zgodnie z ideą „ludzie są najważniejsi”.

Jesteśmy dumni, że nasze podejście do pracowników zostało ponownie docenione tytułem najlepszego pracodawcy. Jest to dla nas ogromnie ważne wyróżnienie i dowód na to, że stawianie ludzi na pierwszym miejscu jest jedyną słuszną strategią. – powiedział Andrzej Skubiszewski, Prezes Zarządu JTI Polska.

W tegorocznej edycji certyfikowano ponad 60 firm, które były oceniane pod względem praktyk z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w 10 kategoriach obejmujących m. in.: pozyskiwanie talentów, zarządzanie wynikami, szkolenia, rozwój umiejętności przywódczych, kariera i planowanie sukcesji, wynagrodzenia i świadczenia oraz kultura organizacyjna.

W swoje nowoczesne zakłady w Starym Gostkowie k. Łodzi, wytwarzające papierosy, tytoń do palenia oraz innowacyjne wyroby tytoniowe, JTI Polska zainwestowała już ponad 800 milionów dolarów. W ubiegłym roku firma ogłosiła kolejną ważną inwestycję – otwarcie Globalnego Centrum Usług Biznesowych w Warszawie, w którym pracę znajdzie kolejne 850 osób. Tym samym firma zwiększy całkowite zatrudnienie w Polsce do 3000 osób.

W JTI wierzymy, że utalentowani i dobrze wykwalifikowani pracownicy rozwijają nasz biznes. I to się sprawdza, bo obecnie jesteśmy najszybciej rosnącą firmą tytoniową na krajowym rynku. Mocno wspieramy naszych ludzi w rozwoju oraz budowaniu kariery, a ponad 75 proc. stanowisk kierowniczych obsadzamy w drodze rekrutacji wewnętrznej. Nasi ludzie rozwijają się więc równie intensywnie jak cała firma. – podkreślił Andrzej Skubiszewski.

JTI została też wyróżniona w skali europejskiej oraz globalnej certyfikatami Top Employers Europe oraz Global. JTI Polska znajduje się w gronie najlepszych pracodawców od 11 lat, czyli od początku certyfikacji Top Employers w Polsce.

***

O JTI Polska

JTI Polska powstała w 2008 r., po przejęciu przez JTI brytyjskiej Grupy Gallaher, do której należały zakłady w Starym Gostkowie. JTI jest najszybciej rozwijającą się firmą na polskim rynku tytoniowym* i zatrudnia obecnie 2300 osób. Firma zajmuje trzecią pozycję na polskim rynku, z udziałem ponad 18,7 proc. w rynku papierosów oraz 20 proc. w rynku tytoniu do palenia**. W jej ofercie znajdują się produkty tytoniowe marek Winston, Camel i LD oraz e-papierosy Logic Compact.

W 2017 r. w uznaniu rozwoju biznesu, zaangażowania społecznego oraz nadzwyczajnej troski o pracowników, Business Centre Club przyznał firmie tytuł „Lidera Polskiego Biznesu”, a w 2018 r. – „Ambasadora polskiej gospodarki” w kategorii „Kreator rozwiązań XXI wieku".

O JTI

JTI (Japan Tobacco International) to czołowa międzynarodowa firma tytoniowa działająca w ponad 130 krajach, należąca do Grupy Japan Tobacco. Jest globalnym właścicielem marek Winston (drugiej na świecie pod względem sprzedaży) oraz Camel poza Stanami Zjednoczonymi. Inne globalne marki to Mevius i LD. Dzięki rozpoznawalnej w świecie marce Logic, JTI jest również ważnym graczem na rynku papierosów elektronicznych, a od 2011 r. jest obecna w kategorii podgrzewanych wyrobów tytoniowych dzięki marce PLOOM.

Siedzibą JTI jest Genewa (Szwajcaria). JTI zatrudnia na całym świecie ponad 45 tys. osób i przez sześć ostatnich lat była wyróżniana nagrodą Global Top Employer przyznawaną najlepszym międzynarodowym pracodawcom. Więcej na: www.jti.com

---


* Źródło: JTI za Nielsen – JTI Polska odnotowała najszybszy wzrost udziałów wśród konkurentów w kategoriach papierosów (+1,8 pp.) oraz tytoniu do palenia (+6,7 pp.). Cała Polska z dyskontami (suma rynków: hipermarkety, supermarkety bez dyskontów, dyskonty, sklepy chemiczne, sklepy spożywcze, kioski, stacje benzynowe), sprzedaż wolumenowa, styczeń 2019 – grudzień 2019.

** Źródło: JTI za Nielsen – JTI Polska jest producentem numer 3 na rynku w kategorii papierosów (18,7% udziału w kategorii) oraz tytoniu do palenia (20% udziału w kategorii). Cała Polska z dyskontami (suma rynków: hipermarkety, supermarkety bez dyskontów, dyskonty, sklepy chemiczne, sklepy spożywcze, kioski, stacje benzynowe), sprzedaż wolumenowa, styczeń 2019 – grudzień 2019.

 
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: JTI Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Perspektywy globalnego handlu Biuro prasowe
2024-11-28 | 11:00

Perspektywy globalnego handlu

Po wyborach w Stanach Zjednoczonych stosunki między USA a Chinami pozostaną napięte i nadal będą wpływać na globalny handel.   • Nowa odsłona wojny handlowej, chociaż
Gospodarka Sektor przemysłowy wyprodukował prawie 1,2 miliarda złotych długów
2024-11-28 | 08:00

Sektor przemysłowy wyprodukował prawie 1,2 miliarda złotych długów

Sektor przemysłowy wyprodukował prawie 1,2 miliarda złotych długów Produkcja mebli, baterii elektrycznych, części do maszyn i pojazdów – te podbranże przemysłowe
Gospodarka WSP „Społem” inwestuje w przyszłość – nowoczesna hala podwoi wydajność
2024-11-27 | 01:00

WSP „Społem” inwestuje w przyszłość – nowoczesna hala podwoi wydajność

Producent Majonezu Kieleckiego planuje rozbudowę infrastruktury, co umożliwi znaczący rozwój zakładu oraz wdrożenie rozwiązań technologicznych najnowszej generacji. Prace budowlane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy

Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.

Ochrona środowiska

Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna

Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.

Telekomunikacja

M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej

– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.