Nowy zastępca prezesa ds. handlowych w Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”
Soul&Mind
ul. Grudzieniec 102b
60-621 POZNAŃ
ewa.kawiecka|soulandmind.pl| |ewa.kawiecka|soulandmind.pl
+ 48 664979170
https://www.soulandmind.pl/
Wiosna 2024r. to dla WSP „Społem” czas zmian personalnych. Stanowisko zastępcy prezesa ds. handlowych objął, pełniący wcześniej funkcję kierownika ds. marketingu, Grzegorz Feliksiak, związany z firmą od ponad 26 lat.
Nowo powołany zastępca prezesa ds. handlowych Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” jest związany z firmą od 1998 roku. Rozpoczął pracę jako referent, aby ostatecznie objąć stanowisko kierownika ds. marketingu.
Grzegorz Feliksiak odpowiadał za konsekwentną realizację strategii marki Majonez Kielecki, która przełożyła się na wzrost jego sprzedaży i popularności. Koordynował udział firmy w programie „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” i pozyskanie środków na promocję Majonezu Kieleckiego oraz Musztardy Kieleckiej. Był odpowiedzialny także za rebranding Majonezu Kieleckiego.
Obejmując nową funkcję w strukturze przedsiębiorstwa, będzie odpowiedzialny za całość zagadnień związanych z marketingiem, sprzedażą oraz transportem.
- Dzięki wieloletniej pracy w dziale marketingu miałem szansę nie tylko dogłębnie poznać firmę, ale też potrzeby naszych klientów i konsumentów. Dlatego moim celem jest kontynuowanie działań, które stanowią podwaliny obecnego sukcesu - ich wzmacnianie i rozbudowa. Przede mną wiele wyzwań, jak choćby odpowiednie reagowanie na dynamicznie zmieniający się rynek w taki sposób, by zapewnić finansowe bezpieczeństwo firmy. Jestem wdzięczny za zaufanie, którym mnie obdarzono i wierzę, że wnosząc swoją wiedzę oraz zaangażowanie przyczynię się do kolejnych osiągnięć WSP „Społem” – mówi Grzegorz Feliksiak.
Zastępca prezesa ds. handlowych WSP „Społem” podkreśla, że u współpracowników najbardziej ceni szczerość, pracowitość i terminowość. Pasjonuje się podróżowaniem, historią, a także polskim footballem w wydaniu klubowym i lekkoatletyką.
W nadchodzących miesiącach firma planuje skupić sią na utrzymaniu bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstwa, pracowników i kooperatorów.

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej

Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.