OSM Piątnica wyróżniona nagrodą European Economic Award
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy otrzymała nagrodę European Economic Award przyznawaną przez Europejski Ośrodek Rozwoju Gospodarki. Spółdzielnia została doceniona za istotny wkład w rozwój gospodarczy, zbudowanie silnej marki oraz promowanie Polski jako wiarygodnego partnera gospodarczego na rynkach zagranicznych.
European Economic Award to wyróżnienie przyznawane firmom mającym wysoką pozycję na rynku europejskim i międzynarodowym w uznaniu za dotychczasowe osiągnięcia oraz wprowadzanie nowatorskich rozwiązań na najwyższym światowym poziomie.
OSM Piątnica od początku działalności stawia na rozwój i innowacyjność, zarówno na poziomie wprowadzanych nowości produktowych, jak i wdrażanych rozwiązań technologicznych. Dzięki temu wiele wyrobów mleczarskich z Piątnicy okazało się przełomowymi dla krajowego rynku, a Spółdzielnia niejednokrotnie wyznaczała kierunki rozwoju całej branży. OSM Piątnica z sukcesem realizuje kolejne inwestycje, wprowadza nowe produkty i nie ustaje w dążeniu do doskonałości i efektywności produkcyjnej.
Obecnie Piątnica jest jedną z najsilniejszych marek nabiałowych w Polsce, darzoną przez konsumentów ogromnym zaufaniem i cenioną za wysoką jakość, naturalność oraz wyśmienity smak oferowanych produktów. OSM Piątnica z powodzeniem realizuje także ekspansję zagraniczną i obecnie produkty z podlaskiej Spółdzielni dostępne są już w ponad 20 krajach na świecie.
Nagroda European Economic Award to potwierdzenie wysokich standardów biznesowych Piątnicy, zaangażowania w rozwój Spółdzielni, a także skutecznego wdrażania nowoczesnych rozwiązań.
O nagrodzie European Economic Award
Nagroda European Economic Award przyznawana jest przez Europejski Ośrodek Rozwoju Gospodarki, który podejmuje działania mające na celu integrację wszystkich gałęzi gospodarki, promowanie polskich przedsiębiorstw na arenie krajowej i międzynarodowej oraz zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat innowacji, dobrych praktyk biznesowych i nowych technologii. Nagroda buduje pozytywny wizerunek firm, jest świadectwem ich dotychczasowych osiągnięć oraz zachętą do dalszego rozwoju, a także pomaga w promowaniu polskiej gospodarki.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.