Komunikaty PR

"Go Green with Taiwan 2024" – zielone innowacje z szansą na nagrodę

2024-07-04  |  14:30
Biuro prasowe
Do pobrania GoGreen ( 0.06 MB )

Startuje kampania „Go Green with Taiwan”, skierowana do autorów ekologicznych inicjatyw na całym świecie. Celem konkursu jest promowanie zrównoważonych rozwiązań oraz wspieranie współpracy technologicznej w zakresie zrównoważonego rozwoju środowiskowego i gospodarczego. Trzy najlepsze propozycje otrzymają nagrody pieniężne w wysokości 20 000 USD oraz możliwość przedstawienia swojego projektu w czasie wyjazdu na Tajwan. Inicjatywa, organizowana przez Międzynarodową Administrację Handlową przy Tajwańskim Ministerstwie Gospodarki, realizowana jest przez Tajwańską Radę Rozwoju Handlu Zewnętrznego.

Konkurs „Go Green with Taiwan” ma na celu wspieranie zrównoważonego rozwoju poprzez promowanie ekologicznych produktów i rozwiązań oraz technologicznej współpracy międzynarodowej. Działania te mają na celu stworzenie zrównoważonej i przyjaznej środowisku przyszłości. Tajwan od lat angażuje się w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, a ta kampania stanowi kolejny krok w realizacji tych celów. W ramach konkursu, uczestnicy z całego świata, w tym również z Polski, mogą zgłaszać swoje innowacyjne propozycje, które wykorzystują tajwańskie zielone technologie do rozwiązywania globalnych problemów środowiskowych i ekonomicznych.

Organizatorem konkursu jest Międzynarodowa Administracja Handlowa (TITA) przy tajwańskim Ministerstwie Gospodarki, a realizatorem Tajwańska Rada Rozwoju Handlu Zewnętrznego (TAITRA). To nie przypadek, że właśnie rząd tajwański organizuje takie przedsięwzięcie. Tajwan, jest jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie krajów, posiadających rozwiniętą infrastrukturę oraz silne zaplecze badawczo-rozwojowe, co czyni go atrakcyjnym partnerem dla międzynarodowych inicjatyw na rzecz zielonej energii. Kampania „Go Green with Taiwan” stanowi potwierdzenie gotowości kraju do pozyskania partnerów w realizowaniu zrównoważonego rozwoju.

Konkurs jest skierowany do członków firm, podmiotów prawnych oraz grup nieposiadających osobowości prawnej, takich jak instytucje badawcze, organizacje pozarządowe, stowarzyszenia publiczne, a także szkoły i uczelnie oraz grupy studenckie i uczniowskie. Trzy najlepsze propozycje otrzymają nagrody pieniężne w wysokości 20 000 USD każda. Dodatkowo sześciu finalistów otrzyma możliwość wyjazdu na Tajwan poprzez pokrycie kosztów biletu lotniczego i pobytu.

Propozycje muszą koncentrować się na wykorzystaniu tajwańskich ekologicznych produktów i rozwiązań lub wspieraniu współpracy technologicznej w celu osiągnięcia zrównoważonego rozwoju środowiskowego i gospodarczego. Zgłoszenia będą oceniane na podstawie czterech kryteriów: jakoś środowiskowa i gospodarcza przedstawionego rozwiązania, jego wykonalność., innowacyjność oraz powiązanie z produktami lub rozwiązaniami tajwańskich przedsiębiorstw.

Terminy nadsyłania propozycji upływają 31 sierpnia 2024. Finał kampanii będzie miał miejsce na Tajwanie, 10 grudnia 2024 roku. A zwycięzców konkursu „Go Green with Taiwan” poznamy pod koniec 2024 roku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.