Rekordowy lipiec dla Grupy DGP Infor. Niemal 10,5 mln UU i 56,5 mln odsłon
Lipiec przyniósł znakomite wyniki serwisów DGP Infor. Portale wchodzące w skład Grupy odwiedziło blisko 10,48 mln unikalnych użytkowników, co oznacza wzrost o niemal 58% względem zeszłego roku. Był to drugi najwyższy wynik w sektorze treści prawo-biznesowych.
Digitalowe tytuły Grupy DGP Infor cieszą się stale rosnącym zainteresowaniem wśród wydawnictw branżowych. W kategorii „biznes, finanse, prawo” serwisy wydawnictwa plasują się na drugim miejscu pod względem liczby użytkowników. Grupa DGP Infor utrzymała tym samym pozycję wicelidera, na którą awansowała miesiąc wcześniej.
- Po paśmie rekordów w pierwszym półroczu za nami kolejny udany miesiąc. Oprócz znakomitych wyników szczególnie cieszy tempo rozwoju w porównaniu do ubiegłego roku, najwyższe w czołówce wydawnictw. Liczba unikalnych użytkowników wzrosła o niemal 58% rdr. To potwierdzenie słusznego kierunku naszej strategii, a także docenienie rzetelnej pracy dziennikarzy każdego z portali. Wierzę, że silna pozycja na tak konkurencyjnym rynku jest odzwierciedleniem zaufania, jakim czytelnicy darzą nasze treści - zaznacza Łukasz Bielak, redaktor naczelny serwisów internetowych Grupy DGP INFOR.
O ponad 36 milionów odsłon więcej
W rekordowym tempie rośnie też liczba odsłon portali dziennik.pl, gazetaprawna.pl, forsal.pl oraz infor.pl. W lipcu odnotowano ponad 56,5 mln odsłon wszystkich serwisów. Oznacza to wzrost aż o 77% względem lipca ubiegłego roku. Pod względem liczby wyświetleń Grupa DGP Infor utrzymała pozycję na podium, plasując się na trzecim miejscu w kategorii BFP.
Grupa DGP Infor jest liderem biorąc pod uwagę dynamikę wzrostu liczby odsłon portali o tematyce biznesowo-prawnej. W porównaniu z lipcem zeszłego roku ich liczba zwiększyła się o ponad 36 milionów.
BCC: budżet, inwestycje, podatki
Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej
Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców
Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.
Konsument
Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich
W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciu–dziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.
Zdrowie
Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych
W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.