Rekordowy lipiec dla Grupy DGP Infor. Niemal 10,5 mln UU i 56,5 mln odsłon
Lipiec przyniósł znakomite wyniki serwisów DGP Infor. Portale wchodzące w skład Grupy odwiedziło blisko 10,48 mln unikalnych użytkowników, co oznacza wzrost o niemal 58% względem zeszłego roku. Był to drugi najwyższy wynik w sektorze treści prawo-biznesowych.
Digitalowe tytuły Grupy DGP Infor cieszą się stale rosnącym zainteresowaniem wśród wydawnictw branżowych. W kategorii „biznes, finanse, prawo” serwisy wydawnictwa plasują się na drugim miejscu pod względem liczby użytkowników. Grupa DGP Infor utrzymała tym samym pozycję wicelidera, na którą awansowała miesiąc wcześniej.
- Po paśmie rekordów w pierwszym półroczu za nami kolejny udany miesiąc. Oprócz znakomitych wyników szczególnie cieszy tempo rozwoju w porównaniu do ubiegłego roku, najwyższe w czołówce wydawnictw. Liczba unikalnych użytkowników wzrosła o niemal 58% rdr. To potwierdzenie słusznego kierunku naszej strategii, a także docenienie rzetelnej pracy dziennikarzy każdego z portali. Wierzę, że silna pozycja na tak konkurencyjnym rynku jest odzwierciedleniem zaufania, jakim czytelnicy darzą nasze treści - zaznacza Łukasz Bielak, redaktor naczelny serwisów internetowych Grupy DGP INFOR.
O ponad 36 milionów odsłon więcej
W rekordowym tempie rośnie też liczba odsłon portali dziennik.pl, gazetaprawna.pl, forsal.pl oraz infor.pl. W lipcu odnotowano ponad 56,5 mln odsłon wszystkich serwisów. Oznacza to wzrost aż o 77% względem lipca ubiegłego roku. Pod względem liczby wyświetleń Grupa DGP Infor utrzymała pozycję na podium, plasując się na trzecim miejscu w kategorii BFP.
Grupa DGP Infor jest liderem biorąc pod uwagę dynamikę wzrostu liczby odsłon portali o tematyce biznesowo-prawnej. W porównaniu z lipcem zeszłego roku ich liczba zwiększyła się o ponad 36 milionów.

Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury
Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.
Media i PR
M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.
Firma
Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.