Rekordowy lipiec dla Grupy DGP Infor. Niemal 10,5 mln UU i 56,5 mln odsłon
Lipiec przyniósł znakomite wyniki serwisów DGP Infor. Portale wchodzące w skład Grupy odwiedziło blisko 10,48 mln unikalnych użytkowników, co oznacza wzrost o niemal 58% względem zeszłego roku. Był to drugi najwyższy wynik w sektorze treści prawo-biznesowych.
Digitalowe tytuły Grupy DGP Infor cieszą się stale rosnącym zainteresowaniem wśród wydawnictw branżowych. W kategorii „biznes, finanse, prawo” serwisy wydawnictwa plasują się na drugim miejscu pod względem liczby użytkowników. Grupa DGP Infor utrzymała tym samym pozycję wicelidera, na którą awansowała miesiąc wcześniej.
- Po paśmie rekordów w pierwszym półroczu za nami kolejny udany miesiąc. Oprócz znakomitych wyników szczególnie cieszy tempo rozwoju w porównaniu do ubiegłego roku, najwyższe w czołówce wydawnictw. Liczba unikalnych użytkowników wzrosła o niemal 58% rdr. To potwierdzenie słusznego kierunku naszej strategii, a także docenienie rzetelnej pracy dziennikarzy każdego z portali. Wierzę, że silna pozycja na tak konkurencyjnym rynku jest odzwierciedleniem zaufania, jakim czytelnicy darzą nasze treści - zaznacza Łukasz Bielak, redaktor naczelny serwisów internetowych Grupy DGP INFOR.
O ponad 36 milionów odsłon więcej
W rekordowym tempie rośnie też liczba odsłon portali dziennik.pl, gazetaprawna.pl, forsal.pl oraz infor.pl. W lipcu odnotowano ponad 56,5 mln odsłon wszystkich serwisów. Oznacza to wzrost aż o 77% względem lipca ubiegłego roku. Pod względem liczby wyświetleń Grupa DGP Infor utrzymała pozycję na podium, plasując się na trzecim miejscu w kategorii BFP.
Grupa DGP Infor jest liderem biorąc pod uwagę dynamikę wzrostu liczby odsłon portali o tematyce biznesowo-prawnej. W porównaniu z lipcem zeszłego roku ich liczba zwiększyła się o ponad 36 milionów.

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej

Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.